olo olo Napisano 10 maja 2022 Udostępnij Napisano 10 maja 2022 Witam Was wszystkich. Jestem zupełnie zielony w temacie a chciałbym kupić jakieś niedrogie stereo. Trafiłem na Yamahy. Podpowiedzcie mi, czym różnią się wymienione? Yamaha R-N301 vs Yamaha R-N303D Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 10 maja 2022 Udostępnij Napisano 10 maja 2022 Witaj, Kluczowa, fundamentalna różnica to MUSICCAST. W RN301 go nie ma, jest podstawowy zakres który nazywa się "NETWORK" -to już było dużo jak na kilka lat wstecz... później w RN303 pojawił się wspomniany Musiccast i nowa, obszerna aplikacja. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 maja 2022 Udostępnij Napisano 11 maja 2022 Nie kupuj ani jednego ani drugiego. Jak chcesz amplituner sieciowy to dopiero modele RN 602, Onkyo 8270 czy DRA 800 od Denona sa modelami które mozna polecac. Chcesz coś taniej to kup wzmacniacz tymu Aima, SMSL, Topping a do tego dołóż osobny streamer Wiim mini. Albo system używany Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 11 maja 2022 Udostępnij Napisano 11 maja 2022 (edytowany) 9 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Musiccast Wow, MusicCast. Super. Bezprzewodowe głośniki... Ekstra sprawa. To poproszę jeszcze o info o dostępności podstawowego akcesorium typu Musiccast 20 albo 50 skoro to taka FUNDAMENTALNA różnica. Edytowano 11 maja 2022 przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...