Skocz do zawartości

Poszukiwania używanego amplitunera


TOMASZ85

Recommended Posts

Witam ponownie
Po wielu przeczytanych recenzjach i Waszych podpowiedziach zdecydowałem się na zestaw KD Polk T531 + Sub Klipsch R-12SW.
Aby powyższy zakup miał sens pozostaje mi jeszcze znalezienie aplitunera, co w chwili obecnej jest najtrudniejsze, gdyż budżet ograniczony, dostępność mała, więc pozostają jedynie używki.
I tutaj moja prośba o pomoc i opinię.
Do powyższego zestawu znalazłem Yamahę HTR-2071 za 800 zł oraz Yamahę Music Cast RX-V485 za 2000 zł, oczywiście używki, które najbardziej biorę pod uwagę, gdyż te mam w zasięgu i mogę obejrzeć przed zakupem.
Czy ta RX-V485 będzie dużo lepsza do powyższego zestawu KD od HTR-2071? Czy bardziej jednak będzie mi się opłacało kupić tańszą opcję i dozbierać z czasem na konkretniejszy amplituner?
Nie mam dużych wymagań, jestem laikiem w temacie, wybrany zestaw będzie służył głównie do kina 5.1
Znalazłem również Denona AVR-X2100W, AVR-X1200W i AVR-X1300W wszystkie w okolicach 1600 zł, ewentualnie Onkyo TX NR686 za 2300 zł, ale to już trochę ponad moje możliwości finansowe. No i niestety nie będę miał możliwości ich sprawdzenia przed zakupem.
Która opcja Waszym zdaniem jest najbardziej opłacalna?
Będę wdzięczny za każdą opinię, gdyż jeszcze w ten weekend chciałbym dokonać zakupu. :)  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, TOMASZ85 napisał:

Yamahę HTR-2071 za 800 zł oraz Yamahę Music Cast RX-V485 za 2000 zł,

z tych dwóch jeżeli dobrze widzę to RX-V485 przynajmniej namiastka YPAO tam siedzi bo w HTR nie ma nic jak dobrze widzę.

 

33 minuty temu, TOMASZ85 napisał:

nalazłem również Denona AVR-X2100W, AVR-X1200W i AVR-X1300W wszystkie w okolicach 1600 zł,

x2100 byłby lepszy gdyby to był x2600 a tak niestety jest zabytkiem, w sumie tak samo jak ten HTR. x1200 oraz x1300 również stare ampki chociaż mają przynajmniej 4K.

 

34 minuty temu, TOMASZ85 napisał:

wentualnie Onkyo TX NR686 za 2300 zł,