savage.allegro Napisano 30 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 czerwca 2022 Witam wszystkich bardzo serdecznie, Mam problem z soundbarem JBL 5.1 surround. Przez 2 miesiące wszystko działało świetnie - podłączony do TV Samsung przez ARC, nawet pilot uniwersalny obsługiwał soundbar. Dźwięk automatycznie leciał przez JBL. Wczoraj nagle na wyświetlaczu soundbara pojawił się napis MUTE. Zmiana głośności nic nie daje. Dźwięk przełączył się automatycznie na głośnik TV. Przy próbie ręcznego przełączenia na bar owszem, się przełącza, ale dźwięk nie leci. Można zgłośnić/ściszyć, lecz to nic nie daje, po jakimś czasie ponownie pojawia się MUTE i dźwięk przeskakuje na głośnik TV. Puściłem sobie z telefonu muzykę ze Spotify przez Bluetooth - JBL gra normalnie. Przeniosłem JBL do drugiego TV (też Samsung) i nagle zaczął działać. Wróciłem z soundbarem do pierwszego TV - i działa! Wszystko elegancko jak było, automatycznie dźwięk się przełączył, pilot działał. 2 godziny później znowu nie działa. Na infolinii kazali odesłać (jest na gwarancji), ale ewidentnie działa, tzn. jak ma humor. Dodatkowym czynnikiem być może jest to, że krótko przed zmieniłem dekoder do Canal+. Ale 2 dni normalnie JBL działał, później nagle MUTE. Cóż czynić? Może coś się pozmieniało w ustawieniach? Help Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 19 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 19 sierpnia 2022 Wylacz CEC, moze dekoder z jakiegos powodu wysyla taki sygnal po hdmi ktory wycisza soundbar Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 19 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 19 sierpnia 2022 Włącz sprzęt do prądu i na żywca wyciągnij wtyczkę (tylko ścisz najpierw sprzęt) i odczekaj z 10-15 minut. Po czym włącz to z powrotem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 19 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 19 sierpnia 2022 1 godzinę temu, Miras23 napisał: Włącz sprzęt do prądu i na żywca wyciągnij wtyczkę (tylko ścisz najpierw sprzęt) i odczekaj z 10-15 minut. Po czym włącz to z powrotem. Ciekawy pomysl. Czy HDMI powinno byc podpiete? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 19 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 19 sierpnia 2022 (edytowany) Dnia 30.06.2022 o 16:48, savage.allegro napisał: ... Na infolinii kazali odesłać (jest na gwarancji), ale ewidentnie działa, tzn. jak ma humor. Dodatkowym czynnikiem być może jest to, że krótko przed zmieniłem dekoder do Canal+. Ale 2 dni normalnie JBL działał, później nagle MUTE. Cóż czynić? Może coś się pozmieniało w ustawieniach? Help Miałem podobne problemy z TV (ARC), raz działał poprawnie przesyłając ładnie dźwięk (nawet miesiąc), innym razem losowo włączał amplituner lub ustawiał na MUTe albo przełączał na głośniki TV (połączenie HDMI ARC znikało). Po pozbyciu się MiBoxa (był wpięty w amplituner), już od pól roku ARC działa poprawnie, wszystko włącza się jak należy .Dodam że w Miboxie powyłączane było wszystko związane z CEC, a mimo to i tak miał jakiś wpływ na TV lub Amplituner. W każdym razie połączenie ARC działało kapryśnie Edytowano 19 sierpnia 2022 przez Iron Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.