Mr.O. Napisano 28 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2022 Witajcie, poszukuję FW do aktualizacji offline (USB) ampla X2400H. Okazyjnie nabyłem ten model z wgraną wersją : 3.90.50.00 która wyłącza funkcje sieciowe. Niestety nie bangla też firmware restore... Poza tym urządzenie w pełni sprawne. Czy ktoś ma może w czeluściach zapisany może FW ? 🙂 Będę wdzięczny za pomoc 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 29 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2022 A ze strony Denon-a pobrać nie można? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2022 starej nie mozna. Zawsze są dostępne nowe wersje. Ale dziwi mnie kwestia że jaka aktualizacja to powodowała. Blokowała sama sobie aktualizację? Dziwne. Gdzie przeczytałeś że to kwestia aktualizacji? Można by go zresetować fabrycznie ale to tylko serwis. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 30 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2022 Cała chryja o to była... Widzę, że linków nie bardzo mogę odpowiednich wkleić więc nie wiem czy mogę? ale np tu: https://support.denon.com/app/answers/detail/a_id/7257/~/avr-update-issue-–-june-2020 lub wpisz w google: ATTN DENON AND MARANTZ OWNERS: No network functionality Fix powinien się dać zaaplikować samodzielnie, Firmware restore zgodnie z instrukcją, ale u mnie niestety nie wykonuje się... :-(((( Dnia 29.08.2022 o 08:12, Piotr Sonido napisał: starej nie mozna. Zawsze są dostępne nowe wersje. Szukałem intensywnie, da się nowe? Bo nie musi być stara..., tylko nie znalazłem żadnej... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2022 Możesz spróbować napisać do serwisu (Horn Distribution) i może będą mieli. To chyba najsłuszniejszy kierunek, ewentualnie być może po wysyłce do nich za jakąś opłatą wykonają taką aktualizację. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 30 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2022 Hejka! Dzięki, taki mam plan B :-). Na razie napisałem do Denona UK, oni jakiś czas temu wysyłali bez problemu, widziałem na zagranicznych forach. Jak się nie powiedzie, to zadzwonię do Horna, mam tam kawałek ale podwiozę nawet sam. Dorwałem serwisówkę, polatałem po menu i wali piękny bład firm err... Więc mam nadzieję że wgranie rozwiąże problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 31 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2022 Serwisy zagraniczne przeważnie działają lepiej. Więc bądźmy dobrej mysli. Daj znac. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 31 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2022 generalnie deal i tak był z tych złotych... Więc czy zrobię sam - co bardzo lubię, bo cieszy mnie ogarnianie sobie takich tematów, zwłaszcza że mam ku temu jakieś tam doświadczenie - czy zapłacę parę złotych serwisowi za wgranie sofu, czy nawet miałoby tak zostać na zawsze...., deal marzeń :-). Na chwilę obecną ogarnąłem Spotify przez PS4 i w sumie jak dla mnie jest 100% oczekiwanych funkcjonalności. Nie lubię jednak jak coś nie działa jak powinno, zwłaszcza że tu raczej jest problem FW a nie HW, więc będę działał dalej żeby doprowadzić go do pełnej sprawności 🙂 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek72 Napisano 31 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2022 Google Chromecast Audio po optyku i aplikacje na telefonie . Będzie hulać wszystko Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 Ale jego trudno dostac a ceny zaporowe. Lepiej Wiim mini. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 1 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 września 2022 Czekam na info jeszcze z UK, ale dzwoniłem do PL i wgranie nowego softu to parę stówek. Jeśli to tylko to. Więc wygląda to na razie dobrze 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 2 września 2022 Udostępnij Napisano 2 września 2022 Parę to jest 3 czy 8? Pytam z ciekawości. Bo jestem pewien że zrobił byś to sam. Tylko dostępność Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 2 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 września 2022 c.a. 200. O ile bez żadnych uszkodzeń. Tylko powiedzieli że średni czas realizacji na razie do miesiąca... Czekam tylko jak mi odpiszą coś z UK, nie pali się bo działa :-). Dam im jeszcze z tydzień bo po zgłoszeniu przyszła zwrotka, że mają przedłużony czas odpowiedzi. Jak się nie odezwą to zawiozę do serwisu 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 5 września 2022 Udostępnij Napisano 5 września 2022 No to jeszcze ok. Ale fakt poczekaj, Bo może UK pomoże za darmo. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 5 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 5 września 2022 Motywacją do czekania jest to, że trzeba to spakować, zawieźć, i zostawić na pieron wie ile czasu 😉 bo ta mamona to była wliczona w projekt od początku 😉 Tyle że tak długo nie było żadnej muzyki, że żal się teraz tego pozbywać na pieron wie ile - skoro tak na prawdę działa. Dam im jeszcze z tydzień..., na razie się nie odezwali. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 6 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 września 2022 (edytowany) Updejcik dla Was: ---------- Thank you for your email THE STANDARD PROTOCOL NOW IS THAT IF A CUSTOMER HAS ONE OF OUR PRODUCTS THAT HAS AN INTERNET FUNCTION AND THEY ARE NOT ABLE TO UPDATE TO THE LATEST FIRMWARE VIA THE SETUP MENU OR NOT ABLE TO GET THE FIRMWARE FACTORY RESTORE TO WORK. THEN THEY WILL NEED TO TAKE THE PRODUCT TO THEIR NEAREST AUTHORISED DENON DEALER TO GET THE PRODUCT UPDATED PROFESSIONALLY. I can confirm that sometimes when a firmware factory restore is performed it can sometimes load the old firmware back on but stay in a frozen state. When this happens after waiting over 2 hours then do not touch any of the buttons on the front panel and instead just unplug the AVR-X2400H for 5 minutes and then plug it back into power and then check to see if it works. Very Important: When performing the firmware factory restore you should not have an ethernet (network) cable in the back of the AVR-X2400H. Sometimes it can take three attempts of the firmware factory restore before it works. ----------- A dalej, że jeśli nie pomoże to zapraszamy do autoryzowanego centrum. Tak więc utwardzili się :-). Edytowano 6 września 2022 przez Mr.O. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 7 września 2022 Udostępnij Napisano 7 września 2022 Ale odpisali Mówiłem za granica jest lepiej. Próbowałeś? Czy jedzie do Horna? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 7 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 września 2022 Próbowałem, ale już wcześniej to robiłem. Faktycznie miałem podpięty kabel od netu więc odpiąłem. Zgodnie z oczekiwaniami - nic to nie zmieniło 🤣 Jedzie więc do Horna i zobaczymy jak sprawnie to pójdzie. W sumie mają znośne opinie, to może nie utknie na nie wiadomo jak długo 😉 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 30 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 września 2022 Zamykamy historię :-). Denon wrócił od Horna (kurantów). Naprawa zasilania płytki sieciowej i wgranie FW. Wszystko działa, osobiście chciałem bardzo pochwalić serwis, fajna obsługa, czas naprawy 2 tygodnie, bardzo przystępna cena, Mogę tylko polecić 🙂 Pozdrawiam - jeśli czytają 🙂 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.