Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dzień dobry. Posiadam pewne urządzenie, złożone głównie z silnika i przekładni mechanicznej pasowej. Niestety przy dużych prędkościach słychać pracę całości a oczywiście chciałbym tego uniknąć.

Mogę "obudować" całość skrzynką zbudowaną.. z czegokolwiek, może sklejki albo coś - na zewnątrz prawdopodobnie zrobiłbym coś na kształt case'a transportowego. sam rozmiar urządzenia to ok. Wewnątrz natomiast mogę powyklejać czym popadnie. Rozmiar całości może mieć nawet i do 50x50x50cm albo więcej jak trzeba. Nie znam się za bardzo na piankach / matach / gąbkach / itp., które są dobre i dlaczego. Czy np. takie pianki samoprzylepne jak sprzedają handlowcy motoryzacyjni? Akurat kupuję oplot na przewody i natrafiłem na takie. Można też byłoby to zbudować jak "cebulę" i robić kilka warstw w środku (tzn niekoniecznie mata na macie, tylko - mata, płyta, powietrze, mata, płyta, powietrze itp. Nie chciałbym też totalnie w ciemno kupować co popadnie.

Co byście polecili do takiego zabiegu i czy to ma sens, zwłaszcza jeśli jedna boczna ściana (i "podłoga") musi być przynajmniej częściowo odkryta. A może są gotowe tego typu produkty?

Nie bardzo wiedziałem, czy to dobry dział, ale z drugiej strony żaden mi bardziej nie pasował.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, cichy_ludek napisał:

Dzień dobry. Posiadam pewne urządzenie, złożone głównie z silnika i przekładni mechanicznej pasowej. Niestety przy dużych prędkościach słychać pracę całości a oczywiście chciałbym tego uniknąć.

Mogę "obudować" całość skrzynką zbudowaną.. z czegokolwiek,

Dzień dobry. Zanim "zamkniesz" to w obudowie, warto zadać sobie pytanie co z chłodzeniem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, cichy_ludek napisał:

Co byście polecili do takiego zabiegu i czy to ma sens, zwłaszcza jeśli jedna boczna ściana (i "podłoga") musi być przynajmniej częściowo odkryta.