Skocz do zawartości

Nowy zestaw kina domowego 5.1


Filip Kaszubski

Recommended Posts

Witam,

Zamierzam zmienić swój stary zestaw kina domowego 5.1 Samsunga na coś lepszego. Przyznając się bez bicia jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość:). Interesuje mnie zestaw 5.1 + amplituner  ( z tego co czytałem to chyba będzie najbardziej odpowiednie dla mnie).

Budżet:

dobrze aby zmieścić się w 5k (8k to powiedzmy max), Prośba o wzięcie pod uwagę stosunku ceny do jakości+ realia mieszkaniowe.P_20221127_130441.thumb.jpg.84db53ad083bc5727dd735216cf33f4c.jpg

Przeznaczenie

Oglądania TV, grania (PS5), słuchanie muzyki / radia.

Pomieszczenie

Salon ma ok 30 m z aneksem kuchenny, z tym że kanapa położona mniej więcej w połowie długości pomieszczenia od TV.  

Na obecną chwilę przy kanapie znajdują się dwa głośniki stojące , głośnik centralny pod telewizorem , subwoofer obok tv mniej więcej na jego wysokości, +2 głośniki przednie nad tv mniej więcej na wysokości 2,2-2,7m w linii z tymi stojącymi.  tu drobne pytanko czy stare kable które idą w scianie do głośników przednich należy wymienić czy można pozostać przy nich Ewentualnie proszę o propozycje ich rozmieszczenia.

Dołączam zdjęcie rozmieszczenia

Lokalizacja 

Łódź, więc jeśli polecacie jakieś sklepy gdzie można byłoby podjechać poprosiłbym o namiary ewentualnie o priv.

 

Z góry dziękuję za pomoc

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nic nie zrobisz z ustawieniem salony to tylko satelitki.

Coś pokroju Klipsch RP240D, 140D

Canton Movie, Cambridge audio Minx, Monitor audio MASS itp.

Do tego amploituner jaki Ci się uda kupic.

Denon S660, 760, X1700, Yamaha 4A, Onkyo 5100 , 6100

Kolega tu z forum iał do sprzedania Marantza slim. Poszukaj w dziale ogłoszeń.

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach