Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Cześć

Właśnie zacząłem remont mieszkania i moim zadaniem oczywiście z Waszą pomoc jest wybór zestawu sterero, oczywiście nie ma co ukrywać, że w temacie jestem zielony i liczę tylko na Waszą pomoc na której na pewno się nie zawiodę. Wracając do tematu, ogólnie całe mieszkanie ma ok. 38m. natomiast zestaw będzie stał w salonie połączonym z jadalnią i przedpokojem ok. 20m. odległość od sofy do zestawu 2-2,5m. i to tam będzie głównie odsłuch, odległość między kolumnymi to 2m. ponieważ ogranicza mnie komin dymny i to między kominem a  ścianą będzie szafka na której będą kolumny z racji tego w grę wchodzą tylko kolumny podstawkowe. Co do moich wymagań, zestaw będzie użytkowany głównie do tv. sat. do sportu i do filmów w mniejszej mierze do muzyki i konsoli, ale fajnym dodatkiem było by przesyłanie muzyki z serwisów muzycznych jak Tidal. do tej pory korzystam z kina domowego Sony DAV DZ-560 i to bez tylnich satelitek i to jedyne z czym miałem do czynienia. Koszt jaki jestem w stanie przeznaczyć na zakup to 7000 było super gdyby cena była oczywiście niższa. Może mógłbym liczyć na Wasze doradztwo w temacie za które dziękuję.

IMG_3577.jpeg

Edytowano przez kuku07
Napisano (edytowany)

Jaką wysokość szafki planujesz? Bo kolumny powinny być mniej więcej na wysokości uszu. Albo więc wyższa szafka, albo niższa i dodatkowo standy pod kolumny. 

Edytowano przez Kraft
Napisano
1 godzinę temu, Kraft napisał:

Jaką wysokość szafki planujesz? Bo kolumny powinny być mniej więcej na wysokości uszu. Albo więc wyższa szafka, albo niższa i dodatkowo standy pod kolumny. 

Dziękuję, że wspomniałeś w grę wchodzą właśnie standy.

Napisano (edytowany)

To może tak. 

1. Kolumny KEF LS50 Meta (4000-4200zł)

2. Wzmacniacz, np.  Pioneer A-40AE (2000-2200 zł). Wzmacniacz może być inny w tych pieniądzach. Wybór niewielki, ale jest. A może używany?

3. Odtwarzacz sieciowy za 250-750 zł.

4. przewód głośnikowy do 10 zł za mb