stachu Napisano 1 marca 2023 Udostępnij Napisano 1 marca 2023 Mam problem. Zestaw: Panasonic TX-55FX780E + Yamaha MusicCast RX-S602 + dekoder Vectra 4K. Po włączeniu dekodera jest OK: włącza się amplituner i TV, ale podczas wyłączania dekodera wyłącza się jedynie dekoder i TV a amplituner pozostaje włączony. Dodatkowo pilot od dekodera nie zgłaśnia amplitunera a jedynie swoją głośność. TV połączone przez HDMI OUT a dekoder podpięty pod amlituner HDMI IN. VieraLink włączone, na amplitunerze HDMI Control, Standby Through, TV Audio Input, Standby Sync i ARC - wszystkie są włączone na ON. Podpięte jest identycznie jak w poprzednim zestawie z dekoderem UPC 4K i tam wszystko działało bez problemu. Już nie wiem co mam poradzić :( Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 1 marca 2023 Udostępnij Napisano 1 marca 2023 4 godziny temu, stachu napisał: Już nie wiem co mam poradzić Może kabel hdmi się uszkodził w jakiś magiczny sposób , ten od dekodera do amplitunera? Na wszelki wypadek spróbuj je zamienić miejscami ten co masz TV <=> Amplituner z tym Dekoder <=> Amplituner. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stachu Napisano 1 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 1 marca 2023 Nic to nie dało. Ciekawe że jak wyłączam pilotem od TV to wszystko się ładnie wyłącza i nawet obsługuje dekoder. Tylko że nie włącza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 1 marca 2023 Udostępnij Napisano 1 marca 2023 4 godziny temu, stachu napisał: Nic to nie dało. Ciekawe że jak wyłączam pilotem od TV to wszystko się ładnie wyłącza i nawet obsługuje dekoder. Tylko że nie włącza. no to mam złą wiadomość Twój dekoder się po prostu nie dogaduje z amplitunerem. Typowe problemy CEC, producenci mają gdzieś kompatybilność i doprowadzenie tego systemu do jakiegoś konkretnego stanu. Wymyślili sobie, że to będzie super i w ogóle, jednak ilość problemów jakie ludzie z tym mają jest niesamowita i nikt z tym nic nie robi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 2 marca 2023 Udostępnij Napisano 2 marca 2023 Spróbuj standardowo, czyli reset do ustawień fabrycznych Twoich urządzeń. Jak zapytasz infolinię o pomoc to tak wygląda na początek typowa procedura. I co ciekawe, często faktycznie pomaga Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 2 marca 2023 Udostępnij Napisano 2 marca 2023 A jak nie to tak zostanie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stachu Napisano 2 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 marca 2023 Reset już był robiony. Nic nie pomogło. Też pomyślałem że się nie dogadują. Całe szczęście mam 14 dni na rezygnację z usługi. Nie zamierzam się męczyć z dwoma pilotami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 2 marca 2023 Udostępnij Napisano 2 marca 2023 18 minut temu, stachu napisał: Całe szczęście mam 14 dni na rezygnację z usługi. byłoby dobrze przy zwrocie napisać im, że oddajesz bo nie potrafią CEC ogarnąć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stachu Napisano 2 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 marca 2023 Pewnie masz rację. Mam jeszcze podłączony Nvidia Shield też na androidzie i tam działa bez problemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 3 marca 2023 Udostępnij Napisano 3 marca 2023 Czyli wracasz do UPC ?:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stachu Napisano 3 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 marca 2023 Chyba tak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.