Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Cześć, szukam pomocy przy wyborze wzmacniacza zintegrowanego do salonu, który ni to kwadrat, ni to prostokąt zbliżony jest w połączeniu z kuchnią bliżej przypominącą dużą litere L. Uparłem się, by we wzmacniaczu było wyjście HDMI ARC i wygodna apka multimedialna do odtwarzania chociażby Tidal. Byłem niedawno na odsłuchu, gdzie pod ucho podeszły mi Focal Theva n3 wizualnie oraz akustycznie. Słucham głównie metalu i rocka, jednak skacze po gatunkach mniej lub bardziej, przez co uniwersalnie też nie chciałbym się zawieźć. Jestem w temacie zupełnym laikiem. Chciałbym się zamknąć za wzmaka w okolicy 5-6k, jednak delikatnie mogę nagiąć budżet do 7k max. Też zależy mi, by sam wzmaczniacz nie odpychał od siebie wyglądem, i jasne, wszystkim podoba się co innego, ale chciałbym postawić na mały wyświetlacz z przodu i klasyczny wygląd. 

Napisano

Cześć, będzie dość ciężko, ponieważ na rynku jest mało wzmacniaczy stereo z wejściami HDMI ARC. 

Najtańszą opcją będzie SVS Prime Wireless Pro SoundBase -https://www.q21.pl/manufacturer/svs/svs-prime-wireless-pro-soundbase.html

W Twoim budżecie można jednak osiągnąć więcej, choćby z pomocą Onkyo TX-8390, który jest amplitunerem stereo, posiada wejścia i wyjścia HDMI, multirooma, usługi sieciowe i praktycznie wszystko, czego można potrzebować. 

Zasugerowałbym jednak jeszcze dwie inne opcje. Pierwszą z nich byłby streamer z HDMI ARC, DACiem i przedwzmacniaczem, a do tego końcówka mocy w postaci zestawu NuPrime Omnia WR-2 + Atoll AM100. Cieplej grający zestaw, ale z dużą dozą detali i bardzo uniwersalny. 

Opcją najładniejszą (moim zdaniem), z HDMI ARC i zewnętrznym streamerem byłby Audiolab 6000A + WiiM Mini lub Octavio Stream. Streamer chowasz za wzmacniaczem/w szafce i problem z głowy. 

W razie czego zapraszamy do nas na odsłuchy, wypożyczenia i indywidualne wyceny :) Przyjemne rabaty dla użytkowników forów zawsze się znajdą. 

Napisano