Skocz do zawartości

Pierwszy komplet do 5k


Fes

Recommended Posts

Witam wszystkich 

Piszę gdyż chciałbym po 15 latach zrobić większy upgrade mojego sprzętu. Jestem laikiem i proszę pomińcie śmiechy gdyż to jest dla mnie pierwszy krok w ten świat. Wolę posłuchać doświadczonych ludzi niż uczyć się na błędach i dlatego zwracam się do was.

Do teraz korzystam z Logitech Z906 (tak wiem to zestaw pod komputer), w połączeniu z IFI Blue v2. Skracając historię całego zestawu zaczęło się od komputera i oglądania filmów, poprzez przeprowadzkę. 

Dzisiaj wykorzystuje do słuchania muzyki iPhone w połączeniu z IFI po bluetooth gdyż tak jest najłatwiej dla mnie (wszystko jest schowane przed dzieckiem). Tak na prawdę zaczynam odkrywać świat słuchania na nowo gdyż jest to jedna z nielicznych atrakcji która zostaje Ojcu :)

Napiszę trochę o moim guście muzycznym, najlepiej zdefiniują go dwa albumy i kilka pojedynczych utworów: 

- Album: In Search of Sunrise 4 - Tiesto

- Album: Dreamland - Rober Miles

- Utwór Oxygene 2 - Jarre

- Utwór: Smalltown Boy - Bronski Beat

- Utwór: Saltwater - Chicane

Do brzegu, 

Budżet na cały zestaw do 5.000 zł - jeżeli okaże się dokładając 500 zł lub 1000 zł będzie przeskok o klasę wyżej napiszcie to proszę. 

Obecnie widziałem w promocji zestaw kolumn Dali Oberon 7, opinie bardzo dobre i szukam miejsca gdzie można je znaleźć ale proszę nie sugerujcie się tymi kolumnami gdyż nie słyszałem ich na żywo.

Zależy mi na brzmieniu utworów (rozróżnieniu każdego dźwięku) a nie głośności i basach. - Pamiętam kiedy kolega pokazał mi co potrafi jego DAC nagle usłyszałem utwór na nowo i w pełnej klasie - tego szukam. Słucham raczej cicho gdyż dziecko śpi w drugim pokoju albo na normalnej głośności po pracy. 

Pokój w którym będzie sprzęt ma około 20 m2, mam w nim mało miejsca a jak żona zobaczy bycze kolumny to mnie zabije na miejscu.