Skocz do zawartości

Zestaw początkowy.


jacko1970

Recommended Posts

Dzień dobry.

Lubię słuchać muzyki od lat.

Zastanawiam się nad kupnem zestawu: gramofon, kolumny, amplituner. Zobaczyłem zestaw Theater 500 + DENON 800H+ DUAL DT500. Czy wart jest swojej ceny?

Czy może w tej cenie inny zestaw?

Jestem początkującym w kwestiach technicznych. Muzyka hmmmmm słucham raczej spokojnej typu Frank Sinatra, Nat Kong Cole, Engelbert Humperdinck. Z młodszych Sade, Sting.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest warte ceny, zależy od ciebie. Nieważne ile to będzie kosztowało - możesz celować w zestaw za kilka tysięcy lub za więcej.

Nawet za mniej.

Jednak powinieneś posłuchać wszystkiego, bo fakt że Coś jest droższe nie znaczy, że będzie lepsze a ewentualnie inne.

Że swojej strony mogę polecić Pylon Audio Diamond 25.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na myśli że cokolwiek ci się spodoba powinieneś to w domu przetestować. Najlepiej by to sprawdzić w miejscu docelowym.

Nie wiem niestety ile sprzęt kosztuje w Polsce.

Kolumny np. od Pylon Audio - mają kilka linii- tańsze też - podłogówki i monitory.

To sam np z Qacoustics. Taga Harmony, Monitor Audio, Dali,  Polk Audio.

Wzmacniacz, jeśli chcesz adapter, musi mieć też wejście na adapter. Choć są też osobne wzmacniacze adapterowe.

Ja zawsze, jak szukam czegoś, robię listę sprzetu który mi odpowiada pod względem wyglądu I ceny. Potem zaczyna się zabawa.

Pewne rzeczy można też kupić z drugiej ręki od osób prywatnych, lub ze sklepów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Chcesz słuchać głownie płyt, czy może radia internetowego, czy może Spotify lub Tidala?