Skocz do zawartości

Jaki głośnik?


MarcinBilak

Recommended Posts

Witam wszystkich. Chciałbym Was prosić o poradę.  Kupiłem taki zestaw Yamaha R-N303 D z dwiema kolumnami Indiana line nota 550 . Nie znam się totalnie na sprzętach , nie czytałem opinii poprostu kupiłem.  Gra to jakoś czyli gora bez szału , środek dla mnie ok ale bas porażka. Sprawdziłem z tyłu wzmacniacza i jest możliwość podłączenia jeszcze dwóch kolumn . Ale już słucham że to kable dookoła że głośników z tyłu nie będzie gdzie postawić że zagraca i nie ma mowy . Mam miejsce pod tv na środku między kolumnami i teraz ta prośba.  Czy jest coś co mogę podlaczyc do tych dodatkowych kanałów żeby grało basem ? Nie musi być to tylko bas . Byle poprawiło jakość.  Wzmacniacz nie ma wyjścia na subwoofer bo tak by sprawa była załatwiona. Proszę doradźcie coś 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem pół roku temu.  Tak przechodziłem obok euro i wziąłem beż zastanowienia .

19 minut temu, tomasz1w napisał:

To akurat nie jest problem i można podłączyć suba do tej Yamahy co najmniej na 2 sposoby;)

 

Dziękuję za podpowiedź.  Ten sklep z filmiku jak dobrze kojarzę jest w Szczecinie to podjadę i zobaczę co mają chyba że jest coś co gra i mogę to zamówić 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie najlepszą opcją będzie subwoofer lub zmiana kolumn na większe. Do Yamahy dobrze pasują KEF Q750, które mają fajne zejście, dobrze kontrolowane. W kwestii subwoofera to świetnym rozwiązaniem jest SVS SB-1000. Zamknięta konstrukcja, a na dodatek obecnie jest w bdb cenie - https://www.q21.pl/svs-sb-1000.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link