philips449 Napisano 9 września 2023 Udostępnij Napisano 9 września 2023 Witam, posiadam tv lg 43lj5150 z podpiętym play box tv android poprzez hdmi. Chciałem puścić dźwięk na mini wieżę philipsa która ma tylko wyjście jack 3.5mm... Kupiłem przejciówke jack do 2xRCA , ale dzwiek nie leci, w ustawieniach znalazłem ze tylko poprzez kabel optyczny "chyba" poleci dźwięk (tv nie ma jacka, tylko usb, hdmi, i te RCA.. Czy istnieje taka przejściówka która działa? Żeby była na kabel optyczny z tv na wieże jack 3.5mm . Nie znam się aż tak na tym, pozdro Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ben 1975 Napisano 10 września 2023 Udostępnij Napisano 10 września 2023 Musisz kupić DAC np. coś takiego: Optyk - Toslink podłączasz z jednej strony DACa a z drugiej Cinchem [kabel Cinch na Jack] wychodzisz na wieżę. Urządzonko to poprawi ci także brzmienie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philips449 Napisano 10 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 września 2023 https://allegro.pl/oferta/kabel-optyczny-t-j-toslink-jack-cx-htj103-3-m-5237541765 A takie cos sie nada ? Będzie działać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ben 1975 Napisano 10 września 2023 Udostępnij Napisano 10 września 2023 Musisz kupić DAC to co podałeś to jest tylko kabel optyczny i nie będzie działać. DAC przekonwertuje ci sygnał cyfrowy z TV na analogowy akceptowany przez wieżę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philips449 Napisano 10 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 września 2023 Dzięki za pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...