Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam Serdecznie,

Chciałem prosić Państwa o pomoc w wyborze budżetowego wzmacniacza do Dali Oberon 9.

Kolumny będą u mnie niedługo i ze względu na to, że nadszarpneły budżet, a jednak chciałbym już ich używać prosiłbym o polecenie wzmacniacza, który pozwoli znośnie je napędzić dopóki nie uzbiera się na coś sensownego. Zależy mi na czymś popularnym co później łatwo odsprzedam. 

Myślałem wstępnie o np.:

- Denon DRA-800H 

- WiiM AMP (jeszcze niedostępny)

- Argon Audio SA1

- Yamaha A-S501

Sprzęt nowy, bo kupowany na FV.

Z góry dziękuje za waszą pomoc. 

Edytowano przez Elisek
Napisano

Niesyety ale tu się tak nie da. Wybrałes wielkie klocki które potrzebują dobrego napędzenia.

Bez tego idź i je oddaj bo ci nie potrzebne.

Nadszarpnięty budzet? Rozumiem. Ale to jakbyś kupił świetne opony za 10 000 jakieś sportowe Pirelli czy inne (nie znam się) i teraz mówił że które cinquecento czy uno bo mam nadszarpnięty budżet.

No nie.

Nie ma budżetu to wzmak używany. Wydajny. 

Yamaha AX 900 , Denon PMA 1060, ultra tani a dobry na przeczekanie Reloop HA210

Napisano
2 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Niesyety ale tu się tak nie da. Wybrałes wielkie klocki które potrzebują dobrego napędzenia.

Bez tego idź i je oddaj bo ci nie potrzebne.

Nadszarpnięty budzet? Rozumiem. Ale to jakbyś kupił świetne opony za 10 000 jakieś sportowe Pirelli czy inne (nie znam się) i teraz mówił że które cinquecento czy uno bo mam nadszarpnięty budżet.

No nie.

Nie ma budżetu to wzmak używany. Wydajny. 

Yamaha AX 900 , Denon PMA 1060, ultra tani a dobry na przeczekanie Reloop HA210

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

Na odsłuchu byłem i zostały mi przedstawione Oberony podłączone do Argon Audio SA1 i grały, ale chcę się zorientować czy nie ma czegoś innego lepszego w tym budżecie. 

Przez "na chwilę" rozumiem około 2-3 miesięcy, więc przyjemnie będzie już ich używać mimo, że nie w pełnej krasie. 

Napisano

No grały, grały.