Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Posiadam głośniki  Edifier R1600TIII podłączone do komputera złączem Jack i tak domyślnie z nich korzystam, muszę przyznać, że nie jestem żadnym audiofilem ale jak dla mnie głośniki te grają za płasko i zaczęło mi to przeszkadzać dlatego chciałbym w jakiś sposób poprawić ich jakość grania. Zastanawiałem się nad kupnem np. Loxjie A30 https://hifi-express.com/products/loxjie-a30-digital-power-amplifier ale jestem w tym temacie laikiem i potrzebuje porady, moje głośniki są na RCA i dodatkowo są zasilane z gniazdka, nie są to klasyczne kolumny podłączane do amplitunera. Jestem otwarty na różne propozycje, a nawet na sprzedaż tych głośników, jednak skłaniałbym się do ich zostawienia i dokupienia czegoś extra.

Edytowano przez Artman
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne co piszesz bo te głośniczki graja ciepło i mega przyjemnie. Ja nigdy ich nie podłączałem bezpośrednio pod PC i myślę że w karcie muzycznej jest problem. Mam je w sypialni. Wiim mini do streamingu z Tidal Hifi Plus i nic więcej nie potrzeba do muzyki w tle. Pod zewnętrznym DACiem graja jeszcze lepiej. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, taki wzmacniacz nic nie da, bo nie podepniesz go pod kolumny. Same kolumny grają już bardzo żywo i ciepło, więc dziwne, że jest to dla Ciebie płaskie brzmienie. Można spróbować z zewnętrznym DAC do PC, jak iFi Zen Air DAC, czy Topping E30. Ten pierwszy da też spory zysk na słuchawkach, o ile ich używasz ;) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×