Skocz do zawartości

Sobwoofer - muzyka / film / konsola


gxww

Recommended Posts

Jestem totalnie zielony w temacie.
Szukam jak najbardziej uniwersalnego sobwoofera do salonu 30m2. Po równo muzyka / film / konsola. Nie słucham głośno, więc dobrze jakby sub również działał przy niskim poziomie dźwięku.
Mam taki dziwny zestaw:

  • 2 x Pylon Opal 30
  • 1 x Pylon Opal Center
  • Denon AVR-2700H

Budżet do 2,5k. Czytając komentarze wybrałem :

  • SVS-SB-1000 (lub ewentualnie dołożyć do pro – ale nie chce / nie umiem dobrze regulować więc apka na bank na jeden raz)
  • Klipsch R-120SW
  • Jakiś inny?

Z góry dzięki za pomoc.
 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź!.

No właśnie po równo wszystkiego i muzyka, i film, i konsola (no ok. tego najmniej).

Najbardziej mi zależy na takim wypośrodkowaniu, jak wspomniałem nie słucham  często głośno, ale też chciałbym w filmie mieć mocniejsze odczucie basu.

A czy  Svs SB 1000 w wersji PRO opłaca się dopłacać 1k do aplikacji?

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, gxww napisał:

Dzięki za odpowiedź!.

No właśnie po równo wszystkiego i muzyka, i film, i konsola (no ok. tego najmniej).

Najbardziej mi zależy na takim wypośrodkowaniu, jak wspomniałem nie słucham  często głośno, ale też chciałbym w filmie mieć mocniejsze odczucie basu.

A czy  Svs SB 1000 w wersji PRO opłaca się dopłacać 1k do aplikacji?

 

Wg mnie warto, pomoże przy ewe tualnych problemach gdy basu będzie zbyt wiele (mody basowe)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Michał Gałązka napisał:

Wg mnie warto, pomoże przy ewe tualnych problemach gdy basu będzie zbyt wiele (mody basowe)

Ok dzięki za info. To chyba idę w tego suba (SVS-SB-1000 PRO).

Ostatnie pytanie, czy macie namiary gdzie można kupić tego suba w rozsądnej  cenie (nie koniecznie z ceneo), może być używka / outlet i z zagranicy. Cena > 3k trochę za duża.

 

 

 

Link do komentarza