gxww Napisano 28 listopada 2023 Udostępnij Napisano 28 listopada 2023 Jestem totalnie zielony w temacie. Szukam jak najbardziej uniwersalnego sobwoofera do salonu 30m2. Po równo muzyka / film / konsola. Nie słucham głośno, więc dobrze jakby sub również działał przy niskim poziomie dźwięku. Mam taki dziwny zestaw: 2 x Pylon Opal 30 1 x Pylon Opal Center Denon AVR-2700H Budżet do 2,5k. Czytając komentarze wybrałem : SVS-SB-1000 (lub ewentualnie dołożyć do pro – ale nie chce / nie umiem dobrze regulować więc apka na bank na jeden raz) Klipsch R-120SW Jakiś inny? Z góry dzięki za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 28 listopada 2023 Udostępnij Napisano 28 listopada 2023 a czego u Ciebie najwięcej ? filmu, muzyki? R120sw to zły pomysł, prędzej spl 120, r112sw albo już nowy rp1000sw rp1200sw ( ta nowa seria dość dobrze radzi sobie w muzyce a w kinie sieje pogrom) Svs sb1000 super w muzyce ale trochę gorzej w kinie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gxww Napisano 28 listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 listopada 2023 Dzięki za odpowiedź!. No właśnie po równo wszystkiego i muzyka, i film, i konsola (no ok. tego najmniej). Najbardziej mi zależy na takim wypośrodkowaniu, jak wspomniałem nie słucham często głośno, ale też chciałbym w filmie mieć mocniejsze odczucie basu. A czy Svs SB 1000 w wersji PRO opłaca się dopłacać 1k do aplikacji? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 28 listopada 2023 Udostępnij Napisano 28 listopada 2023 Cześć, skoro muzyka stanowi duży procent, to na pewno skupiłbym się na subwooferach o budowie zamkniętej, w tym właśnie SVS SB1000. SB1000 Pro jest zauważalnie ciekawszy, DSP w nim naprawdę robi różnicę. Przy obecnych cenach też warto rozważyć REL HT1003 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...