Q21 Napisano Piątek o 08:29 Udostępnij Napisano Piątek o 08:29 16 godzin temu, Maykel napisał: Tak jest. A ze swojej strony możesz polecić coś wartego rozważania pod avr 5? Ale tak żeby był przeskok jakościowy. Tak nawiasem Q acoustics mam od Was 😎 Ludzie dość często parują z nim Pylony Diamond, Dali Oberony/Opticony, Polki Reserve 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salon Planeta Dźwięku Napisano Piątek o 09:54 Udostępnij Napisano Piątek o 09:54 17 godzin temu, Maykel napisał: Tak jest. A ze swojej strony możesz polecić coś wartego rozważania pod avr 5? Ale tak żeby był przeskok jakościowy. Tak nawiasem Q acoustics mam od Was 😎 Wszystko jak leci. Arcam nie narzuca swojego brzmienia więc bez kompleksów można do niego parować dowolne konstrukcje. Gdybym miał być przewrażliwiony to uważałbym na te ostrzejsze typu Triangle czy Bowers, ale Focale już bez stresu 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maykel Napisano Piątek o 10:20 Autor Udostępnij Napisano Piątek o 10:20 1 godzinę temu, Q21 napisał: Ludzie dość często parują z nim Pylony Diamond, Dali Oberony/Opticony, Polki Reserve Ok a czy Polk Reserve 500 lub Oberon 7 to przeskok jakościowy względem Q acoustics? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano Piątek o 10:21 Udostępnij Napisano Piątek o 10:21 11 minut temu, Salon Planeta Dźwięku napisał: Wszystko jak leci. Arcam nie narzuca swojego brzmienia więc bez kompleksów można do niego parować dowolne konstrukcje. Gdybym miał być przewrażliwiony to uważałbym na te ostrzejsze typu Triangle czy Bowers, ale Focale już bez stresu Arcam nie jedno ma brzmienie. FMJ A29 grał dość zwinnie i jasno. SA30 jest przygaszony, mniej dynamiczny i gra w ciemniejszej tonacji. Po korekcie Dirac to już całkiem muł, bez wysokich tonów. SA20 przypomina A29... albo Lyngdorf TDAI-3400. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salon Planeta Dźwięku Napisano Piątek o 10:22 Udostępnij Napisano Piątek o 10:22 1 minutę temu, Gargan napisał: Arcam nie jedno ma brzmienie. FMJ A29 grał dość zwinnie i jasno. SA30 jest przygaszony, mniej dynamiczny i gra w ciemniejszej tonacji. Po korekcie Dirac to już całkiem muł, bez wysokich tonów. SA20 przypomina A29... albo Lyngdorf TDAI-3400. Nie no oczywiście. Pełna zgoda. Piszę bardziej o AVR5/11. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano Piątek o 15:33 Udostępnij Napisano Piątek o 15:33 5 godzin temu, Maykel napisał: Ok a czy Polk Reserve 500 lub Oberon 7 to przeskok jakościowy względem Q acoustics? Oberony moim zdaniem są bardziej krokiem niż skokiem, ale Polki już się bardziej różnią. Jest to jednak całkiem inny styl grania, żywszy i bardziej rozrywkowy. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 godzin temu Udostępnij Napisano 8 godzin temu Dnia 20.09.2024 o 12:20, Maykel napisał: Ok a czy Polk Reserve 500 lub Oberon 7 to przeskok jakościowy względem Q acoustics? Polk R tak. Ale pamiętaj że model 500 ma 13cm membrany, To mikro kolumna. Wieksze tak. Ten ? Nie wiem. Oberon nie. Dnia 20.09.2024 o 12:21, Gargan napisał: SA30 jest przygaszony, mniej dynamiczny i gra w ciemniejszej tonacji. Po korekcie Dirac to już całkiem muł, bez wysokich tonów. no nie Nie jest to Lyngdorf ale po kalibracji, prawidłowej, zduszony nie jest. Co mu zarzucisz ale nie zduszenie. Gargan no please. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 8 godzin temu Udostępnij Napisano 8 godzin temu 34 minuty temu, Piotr Sonido napisał: Nie jest to Lyngdorf ale po kalibracji, prawidłowej, zduszony nie jest. Co mu zarzucisz ale nie zduszenie. Gargan no please. Piszę co usłyszałem u siebie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 7 godzin temu Udostępnij Napisano 7 godzin temu Może to kwestia akustyki u Ciebie? Jak wygląda Twoje pomieszczenie odsłuchowe? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maykel Napisano 6 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 6 godzin temu 1 godzinę temu, Piotr Sonido napisał: Polk R tak. Ale pamiętaj że model 500 ma 13cm membrany, To mikro kolumna. Wieksze tak. Ten ? Nie wiem. Oberon nie. Ok rozumiem. Nie no r600 wychodzi już dużo drożej. Mam pytanie który centralny zagra lepiej w kinie ten Fyne f500c czy Elac Carina CC 241.4? I czy są jakieś głośniki on wall które nie zrujnują budżetu i warto je podłączyć pod Arcam? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salon Planeta Dźwięku Napisano 2 godziny temu Udostępnij Napisano 2 godziny temu 3 godziny temu, Maykel napisał: Mam pytanie który centralny zagra lepiej w kinie ten Fyne f500c czy Elac Carina CC 241.4? I czy są jakieś głośniki on wall które nie zrujnują budżetu i warto je podłączyć pod Arcam? Według mnie Carina, ale ogólnie gdybym nie miał setu Fyne lub Elac to nie brałbym tych centralek w ogóle pod uwagę. Chcesz wymienić aktualną centralkę? Co do on wall`i to sprawdź sobie Heco Ambient 11F, tanie, dobre i w zestawie mają 3 kolory maskownic Niemniej jednak punktem wyjścia był dla mnie zawsze Dali Oberon OnWall. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maykel Napisano 2 godziny temu Autor Udostępnij Napisano 2 godziny temu Ok a jaki centralny wg Ciebie jest godny uwagi? Czy taki set kinowy na on wall to duży kompromis w porównaniu z normalnymi kolumnami? I czy wykorzystam w tym przypadku Arcama? W sensie czy nie będzie to trochę przerost formy w przypadku podłączenia pod on wall? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 2 godziny temu Udostępnij Napisano 2 godziny temu 1 minutę temu, Maykel napisał: Ok a jaki centralny wg Ciebie jest godny uwagi? Czy taki set kinowy na on wall to duży kompromis w porównaniu z normalnymi kolumnami? I czy wykorzystam w tym przypadku Arcama? W sensie czy nie będzie to trochę przerost formy w przypadku podłączenia pod on wall? Najlepszy będzie tej samej serii co resztą kolumn. In-wall są tak skonstruowane, żebyś nie czuł różnicy. Może nawet lepiej grać, bo ściana to sztywniejsza obudowa niż jakieś tam MDF. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maykel Napisano 2 godziny temu Autor Udostępnij Napisano 2 godziny temu Miałem na myśli konstrukcje on wall. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 1 godzinę temu Udostępnij Napisano 1 godzinę temu 8 minut temu, Maykel napisał: Miałem na myśli konstrukcje on wall. Te też są odpowiednio przystosowane do bliskości ściany. Z resztą, ludzie kupujący takie konstrukcje zwykle używają też DSP/RC. Wtedy nie ma problemu żadnego, bo sprzęt jest wyregulowany do konkretnych warunków. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 1 godzinę temu Udostępnij Napisano 1 godzinę temu Generalnie onwall/inwall nie mają tak niskiego zejścia z powodu braku "wspomagania" w postaci zestrojonej obudowy z portem BR. Ale do kina gdzie za bas odpowiada sub nie ma to już wielkiego znaczenia. Poza tym rozwiązania technologiczne są niemal identyczne jak wolnostojących odpowiedników. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.