Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Na wstępie chciałbym się z Wami przywitać - Siema :)

Poczytałem trochę forum i strony www, ale nie znalazłem odpowiedzi. Nie jestem niestety znawcą sprzętu audio, natomiast słuchanie muzyki sprawia mi dużą przyjemność 😜

W związku z tym, proszę Was o pomoc w wyborze 1szego, poważniejszego zestawu audio.

Rozglądam się za sprzętem do pomieszczenia o pow.ok 30m2 w domu (salon, jadamnia + kuchnia). Budżet na całość ... jakieś 6000-7000 pln.

Przewiduję (o ile to sensowne) 2 kolumny podłogowe + wzmacniacz + ew. subwoofer.

Zależy mi na podłączeniy sprzętu pod TV, do oglądania filmów, możliwości słuchania radia (amplituner ?) oraz EWENTUALNIE puszczenia muzyki z BT (telefon/tablet).

Cenię sobie odpowiednio słyszalne niskie tony i czysty dźwięk przy właściwej mocy. Nie jestem zapaleńcem muzyki klasycznej lub utworów filharmonii. W większości słucham polskiego rapu, muzyka filmowa, mix music, pop i house.

Podpowiedzcie proszę, na co zwracać uwagę. Czy w tej kwocie można skompletować coś nowego, co dobrze zagra ?

Taki przykład jest logiczny? -

1. YAMAHA MusicCast R-N600A

2. YAMAHA NS-F350

3. Subwoofer ?

Dziękuję Wam za zainteresowanie 🙏

Napisano

Mając budzet 7K wybrałeś ekstremalnie słaby zestaw.

W tej cenie powinieneś zainwestować w lepszy wzmacniacz /amplituner oraz zdecydowanie lesze kolumny, Nawet kosztem suba. Ale to jest do rozważenia.

Przykładowo.

Cambridge CXA61 + KEF Q350 + SVS SB2000 / REL HT1205

Cambridge AXR 100 + Heco Aurora 1000

Cyrus ONE + Aurora 1000 / Elac F6.2

Yamaha As 701 + KEF Q 950

Do wszystkich Wiim mini, do modelu Cyrus Wiim pro +

Zagra to dużo lepiej niż to co wymieniłeś

Chyba że jednak opcja tego suba Ci bardziej pasuje

Magnat MR 780 + Monitor Audio Bronze 100 + SVS / REL

Itp Itd

Piotrek

Napisano

Cześć, też na start pominąłbym subwoofer. Sprawdzisz najpierw, czy starczy Ci dołu z samych kolumn.