Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
1 minutę temu, Iron napisał:

Zawsze jest to jakaś alternatywa w razie czego

Wiecej sklepów to większa konkurencja i szansa na niższe ceny

I proszę tego nie odbierać jako atak na was. Moze wystarczyło napisać ze macie taką politykę cenową i po sprawie

Tylko jakoś trudno mi sobie wyobrazić montaż kolumn lub amplitunera  przez personel sprzedawcy :D

Lub podlączenie

Różne instalacje były wykonywane, więc piszę na podstawie doświadczeń :)

Szkoda, tylko że jak ktoś już kupi produkt przez Amazon, to później dzwoni do nas i mówi "proszę Pana bo coś tam nie działa"...

lub też, przychodzi, poświęca się mu czas, a później kupuje na wspomnianym Amazonie...

temat, długi, kręty jak rzeka.

 

Napisano
17 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Różne instalacje były wykonywane, więc piszę na podstawie doświadczeń :)

Szkoda, tylko że jak ktoś już kupi produkt przez Amazon, to później dzwoni do nas i mówi "proszę Pana bo coś tam nie działa"...

lub też, przychodzi, poświęca się mu czas, a później kupuje na wspomnianym Amazonie...

temat, długi, kręty jak rzeka.

 

Z powodu internetu i "Apaczy" umarła w Polsce cała branża małych hurtowni rtv i agd, więc Wy i tak macie trochę szczęścia, że to na tyle "hermetyczny" biznes, że nie powchodziły do Polski jakieś światowe giganty HiFi i nie zabiły tego rynku niskimi cenami do których oni mają dostęp. Właścwie poza amazonem nikt tu Wam nie bruździ, a marże są tak wysokie, że jak już macie Klienta w sklepie to go dacie radę zatrzymać rabatami za zakup większej liczby "gratów".

Napisano
2 minuty temu, Murciano napisał:

Z powodu internetu i "Apaczy" umarła w Polsce cała branża małych hurtowni rtv i agd, więc Wy i tak macie trochę szczęścia, że to na tyle "hermetyczny" biznes, że nie powchodziły do Polski jakieś światowe giganty HiFi i nie zabiły tego rynku niskimi cenami do których oni mają dostęp. Właścwie poza amazonem nikt tu Wam nie bruździ, a marże są tak wysokie, że jak już macie Klienta w sklepie to go dacie radę zatrzymać rabatami za zakup większej liczby "gratów".

Może i mamy ale na to "szczęście" też się ciężko pracuje. 

A skąd to przekonanie o wysokich marżach? My nikomu nie zaglądamy do kieszeni :)

 

Napisano (edytowany)
36 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Różne instalacje były wykonywane, więc piszę na podstawie doświadczeń :)

Szkoda, tylko że jak ktoś już kupi produkt przez Amazon, to później dzwoni do nas i mówi "proszę Pana bo coś tam nie działa"...

lub też, przychodzi, poświęca się mu czas, a później kupuje na wspomnianym Amazonie...

temat, długi, kręty jak rzeka.

 

Zapewne sa klienci ktorzy prosza o instalcję , ja akurat się z tym nigdy nie spotkalem . Zawsze sam takie rzeczy robię od co najmniej 25 lat

Ale.i z tej sutuacji jest wyjscie, w przyadku samodzielnego montazu lub konfiguracji mozna dać rabat np lub dluzszą gwarancje/rekojmię lub ubezpieczenie . Jesli roznica bedzie mala to raczej nikt ( albo przynajmnej znaczny odsetek)nie bedzie ryzykowal kupna u zagranicznego sprzedawcy.

Co do kupna np na Amazon a pozniej dzwonienie do.was po rade to jest co najmniej niestosowne . Albo kupuje taniej i radze sobie sam albo sie zdaje na pomoc profesjonalistów i qyedy sie liczę z wyzszymi kosztami zakupu

A co do tych co przychodzą po rade a kupują gdzie indziej taniej ..

No coż , trudno potępiać chęc wydania jak najmniejszej sumy ale zgadzam sie ze jeat to nie fer

Ostatecznie mozna to potraktować jako inwestycję w klienta ktory moze jednak wroci przy innej okazji , choxby po akcesoria lub inny zakup

I zgdzam się z rym ze to temat rzeka 😁

Edytowano przez Iron
Napisano
3 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Może i mamy ale na to "szczęście" też się ciężko pracuje. 

A skąd to przekonanie o wysokich marżach? My nikomu nie zaglądamy do kieszeni :)

 

Nie zaglądam Wam do kieszenii i wiem, że to dużo pracy.

Wiem też ile dzisiaj kosztuje utrzymanie sklepów stacjonarnych (powierzchnia, wyposażenie, pensje itd.). Żeby to utrzymać musicie mieć sporo "pierwszej" marży szczególnie vs biznesy czysto online'owe. Mogę zajrzec w Wasze dokumenty finansowe jak chcecie i Wam tam wszystko opowiem jak to widzę 😜😉

 

Dość powiedzieć, że Samsung musiał pozamykać show roomy w Polsce, bo przynosiły gigantyczne straty.

Napisano
25 minut temu, Murciano napisał:

Nie zaglądam Wam do kieszenii i wiem, że to dużo pracy.

Wiem też ile dzisiaj kosztuje utrzymanie sklepów stacjonarnych (powierzchnia, wyposażenie, pensje itd.). Żeby to utrzymać musicie mieć sporo "pierwszej" marży szczególnie vs biznesy czysto online'owe. Mogę zajrzec w Wasze dokumenty finansowe jak chcecie i Wam tam wszystko opowiem jak to widzę 😜😉

 

Dość powiedzieć, że Samsung musiał pozamykać show roomy w Polsce, bo przynosiły gigantyczne straty.

Jednak działacie jako spółka osobowa, więc nie jest tak łatwo Was sprawdzić na oficjalnych kwitach.

Dobra, daję temu spokój.

Niech Wam się wiedzie 😏

Napisano

Poza amazon days na black friday  zalecam kupowac LG OLED  z serii  C3 lub G3   i   C4 lub G4 

Oczywiscie polowac na iphone 14 pro max i 15 pro max jesli ktos uzywa i mysli by kupic jeszcze w tym roku

Nie widac inflacji na kolumnach bo rynek raczej nasycony wiec tu mozna przebierac w ofercie 🤣 

apdejt:

Zalecam tez zakup terminali starlink jesli jest mozliwosc dzielenia kosztu abonamentu pomiedzy domownikow  lub sasiadow

( chodzi w tym wypadku o polityke  EU   dot. kontroli internetu   itd.  )

Napisano
1 godzinę temu, Murciano napisał:

Nie zaglądam Wam do kieszenii i wiem, że to dużo pracy.

Wiem też ile dzisiaj kosztuje utrzymanie sklepów stacjonarnych (powierzchnia, wyposażenie, pensje itd.). Żeby to utrzymać musicie mieć sporo "pierwszej" marży szczególnie vs biznesy czysto online'owe. Mogę zajrzec w Wasze dokumenty finansowe jak chcecie i Wam tam wszystko opowiem jak to widzę 😜😉

 

Dość powiedzieć, że Samsung musiał pozamykać show roomy w Polsce, bo przynosiły gigantyczne straty.

Czasy łatwe nie są, ale trzeba iść z głową do góry :)

Staramy się jak możemy, aby wiele osób było zadowolona z cen, zakupów, ale są sytuację, że głową muru nie przebijemy

Napisano
23 godziny temu, Murciano napisał:

Z innej beczki - na 8-9.10 Amazon oglosil "Prime Big Deal Days".

bora przewidzial ostatnio Denona x3800 (i rzeczywiscie był w okolicy 4000 zl).

 

Jak myslicie - co teraz będzie? 🤔

3500zł ?:)

20 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

support w podłączeniu, montaż

A to nie jest płatne dodatkowo?

 

19 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Szkoda, tylko że jak ktoś już kupi produkt przez Amazon, to później dzwoni do nas i mówi "proszę Pana bo coś tam nie działa"...

No własnie i tego nie rozumiem. Tego na prawde nie rozumiem.

 

Napisano (edytowany)

Nie wiem dlatego zadałem pytanie . Z instrukcją pl w necie nie ma problemy ale drukować kilkaset stron ? Bardziej pytałem o polskie menu?

 

Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim nie ma sensu cytować go w całości
Napisano
Dnia 21.09.2024 o 09:24, lion napisał:

w dobrej cenie można wyrwać UMIK-1 minidsp

https://masori.de/en/products/umik-1?_pos=1&_sid=94a9744a3&_ss=r

do tego kod: WOCHENENDE25 (zakup od 100EUR), darmowa wysyłka DHL do PL

finalna kwota: 397,71 pln

(w/w kod nie łączy się z innymi, można też zapisać się do klubu i przyjdzie kod na 25EUR, ale na zakupy powyżej 150 EUR)

 

umik-1.png

UMIK-1 dotarł. Sprawnie i dobrze zapakowany. 

Warto tylko zwrócić uwagę że sklep ma bardzo słabe opinie. Dotyczą głównie braku wysyłki towarów i problemów ze zwrotem pieniędzy. Także trzeba uważać. Może być różnie. 

IMG_20240926_172923.jpg

Napisano
21 godzin temu, Kuba Wawa napisał:

Oferta ciekawa ale mam wątpliwości co z polszczenia np instrukcji, menu itd?

Menu jest Polskie. Instrukcja nie wiem. Ale jest na polskiej stronie Denona dostępna. wiec w czym problem?

21 godzin temu, Kuba Wawa napisał:

ale drukować kilkaset stron ? Bardziej pytałem o polskie menu?

Drukować? A po co? Serio nic o tych sprzetach nie wiesz? Jak siękolumny podłącza, do czego słuzy tuner i takie tam? Ciekawych stron będzie 5.

Menu po polsku jest.

15 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Zazwyczaj jest, ale jak już klient sporo kupił, to można go okazać pomoc ekstra :)

 

Dzieki.

 

Napisano
Dnia 26.09.2024 o 10:19, Kuba Wawa napisał:

Nie wiem dlatego zadałem pytanie . Z instrukcją pl w necie nie ma problemy ale drukować kilkaset stron ? Bardziej pytałem o polskie menu?

Można zapisać jako pdf i mieć zawsze pod reką nawet w telefonie

Dnia 26.09.2024 o 15:49, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Zazwyczaj jest, ale jak już klient sporo kupił, to można go okazać pomoc ekstra :)

 

Czyli wsparcie zawarte w cenie za ktore trzeba dodatkowo zaplacić z reguły 😁😁

Chyba się trochę zapętliliście

Napisano

Sorry, ale jak dla mnie to była marna próba deprecjonowania Amazona jako niewiarygodnego sprzedawcę.

Cytat

Amazon ostatnio wrzucił  Yamaha RXV6 i RXV4 w lepszej cenie, ale chcielibyśmy Was przestrzec, bo dwóch klientów zaryzykowało i zamówiło... Niestety obydwie sztuki wyglądały jak psu z gardła...odciski palców, poprzerywane folie... Widać, że musiałby być po zwrocie, w dodatku nawet nie były przepakowane.

Ja tego nie kupuję, jakis absurd by znalazło się dwóch klientów którzy kupują w Amzonie i zgłaszają problemy do Topa.

Napisano
5 godzin temu, Butler napisał:

Sorry, ale jak dla mnie to była marna próba deprecjonowania Amazona jako niewiarygodnego sprzedawcę.

Ja tego nie kupuję, jakis absurd by znalazło się dwóch klientów którzy kupują w Amzonie i zgłaszają problemy do Topa.

Mamy 21 sklepów, czy dwa przypadki randomowej sytuacji, to dużo? :)

Było, minęło. Wymieniliśmy zdania w tej sprawie.

Napisano

Zale i rozmowy oosbiste to nie w tym watku.

Proponuje otworzyc watek " DOSWIADCZENIA  ZE SKLEPAMI HIFI w PL " ???

 

__________________

zajawka cennikowa na ONKYO RZ30 dosc ciekawie wyglada...

1.DANIA  

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.13.33.png

2.FRANCJA 

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.13.49.png

3.POLSKA  

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.14.41.png

4.NIEMCY

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.20.27.png

Napisano
23 godziny temu, bora902 napisał:

Proponuje otworzyc watek " DOSWIADCZENIA  ZE SKLEPAMI HIFI w PL " ???

Był. Takie tematy sa niewygodne i szybko znikaja.

23 godziny temu, bora902 napisał:

Zale i rozmowy oosbiste to nie w tym watku.

Proponuje otworzyc watek " DOSWIADCZENIA  ZE SKLEPAMI HIFI w PL " ???

 

__________________

zajawka cennikowa na ONKYO RZ30 dosc ciekawie wyglada...

1.DANIA  

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.13.33.png

2.FRANCJA 

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.13.49.png

3.POLSKA  

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.14.41.png

4.NIEMCY

Zrzut ekranu 2024-09-29 o 09.20.27.png

Popraw mnie ale czy to nie wchodzi na miejsce 7100? Tylko po t aby była spojna stylistyka?

W 7100 zupelnie nie potrzebnie obcieli wyjscia PRE OUT. One w serii 7 zawsze byly.

Teraz one wracaja. Moim zdaniem to jest ten sam model.

13 godzin temu, TZ12345 napisał:

Rz-50 był cały czas po 1190 euro ostatnie 2 miesiące 

A to jednak wyższy model.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...