Skocz do zawartości

AVC / AVR / cinema / bluray - OKAZJE CENOWE , SALE , OUTLET w kraju lub zagranicą !!!


Recommended Posts

5 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

Dziwne. Bo generlanie nowe jednak dają. Ale jeśli to Amazon to robisz zwrot. Ryzyko zerowe.

Oj, aż tak? To nie ma co.

Może oni chcą zmienić politykę sprzedaży i wyjść z dystrybutorów.

Zgadza się.

Tam nie ma doradztwa. Supportu. Kupujesz i masz.

Przy reklamacji dostajesz zwrot kasy. Niektórym to pasuje. Głównie tym którzy stawiają na  cenę.

Ja Was rozumiem akurat.

 

My tylko wspomnieliśmy o tych dwóch przypadkach. Klienci kupili i się rozczarowali. Nie twierdzę, że jest to nagminne ale trzeba być jak widać czujnym. 

Niektóre produkty są tak nisko skalkulowane, że nawet nie opłacałoby się tak sprzedawać...

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Niektóre produkty są tak nisko skalkulowane, że nawet nie opłacałoby się tak sprzedawać...

Albo produkty nisko skalkulowane z zyskiem opartym na ilości, albo mają większą siłę w negocjacjach cen niż wy. Obstawiam że jedno i drugie. Osobiście jeszcze nie udało mi się wtopić z zakupami w Amazon.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Butler napisał:

Albo produkty nisko skalkulowane z zyskiem opartym na ilości, albo mają większą siłę w negocjacjach cen niż wy. Obstawiam że jedno i drugie. Osobiście jeszcze nie udało mi się wtopić z zakupami w Amazon.

Nie wykluczam, świetnych warunków dla Amazon. Zwróćmy uwagę jakie ilości...tam idą wszystkiego...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dobrej cenie można wyrwać UMIK-1 minidsp

https://masori.de/en/products/umik-1?_pos=1&_sid=94a9744a3&_ss=r

do tego kod: WOCHENENDE25 (zakup od 100EUR), darmowa wysyłka DHL do PL

finalna kwota: 397,71 pln

(w/w kod nie łączy się z innymi, można też zapisać się do klubu i przyjdzie kod na 25EUR, ale na zakupy powyżej 150 EUR)

 

umik-1.png

Edytowano przez lion
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.09.2024 o 13:36, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

My tylko wspomnieliśmy o tych dwóch przypadkach. Klienci kupili i się rozczarowali. Nie twierdzę, że jest to nagminne ale trzeba być jak widać czujnym. 

Niektóre produkty są tak nisko skalkulowane, że nawet nie opłacałoby się tak sprzedawać...

 

 

No rozumiem.

Dnia 20.09.2024 o 15:30, Butler napisał:

Albo produkty nisko skalkulowane z zyskiem opartym na ilości, albo mają większą siłę w negocjacjach cen niż wy. Obstawiam że jedno i drugie. Osobiście jeszcze nie udało mi się wtopić z zakupami w Amazon.

Myslę że ta różnica wynika ze sposobu dystrybucji danych urządzeń.

Ale no umówmy się. Jeśli ktoś ma byc stratny no to nie sprzedaje w takiej cenie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

No rozumiem.

Myslę że ta różnica wynika ze sposobu dystrybucji danych urządzeń.

Ale no umówmy się. Jeśli ktoś ma byc stratny no to nie sprzedaje w takiej cenie.

 

Dziś mieliśmy kolejny taki przypadek.

Klient dzwonił się pożalić, że kupił Yamahę RXA4a i dostał ewidentnie używany produkt..

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Dziś mieliśmy kolejny taki przypadek.

Klient dzwonił się pożalić, że kupił Yamahę RXA4a i dostał ewidentnie używany produkt..

No cóż , widać cena  była bardzo atrakcyjna

Rozmumiem ze to było kupione na Amazonie , tylko pytanie czy od Amazona

Tam rózni sprzedawcy sprzedają

Na pewno trzeba zachować ostrożność

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Dziś mieliśmy kolejny taki przypadek.

Klient dzwonił się pożalić, że kupił Yamahę RXA4a i dostał ewidentnie używany produkt..

Żebyśmy to dobrze obydwoje zrozumieli. Ja byłem w tej samej sytuacji przecież.

Gdybyście mogli to zapewne zrobili byście korektę i lepsza cenę. Wiem. Wierze w to.

Teraz klient niestety szuka oszczędności 50 zł ale kosztem obsługi, wsparcia, i tak dalej.

Natomiast nie do końca rozumiem co Ci klienci szukaja u Was? W sensie kupili z Amazon i po co do Was przychodzą?

Znajomy kupuje teraz ampli z Amazonu zobaczymy jaki do niego przyjdzie

10 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Z naszej wiedzy, są to "firmy" a nie osoby prywatne. 

To dużo zmienia. Faktycznie. Na Amazonie kupuje się od Amazonu. Jak jest inny sprzedawca to może byc róznie. Osobiscie takich unikam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Żebyśmy to dobrze obydwoje zrozumieli. Ja byłem w tej samej sytuacji przecież.

Gdybyście mogli to zapewne zrobili byście korektę i lepsza cenę. Wiem. Wierze w to.

Teraz klient niestety szuka oszczędności 50 zł ale kosztem obsługi, wsparcia, i tak dalej.

Natomiast nie do końca rozumiem co Ci klienci szukaja u Was? W sensie kupili z Amazon i po co do Was przychodzą?

Znajomy kupuje teraz ampli z Amazonu zobaczymy jaki do niego przyjdzie

To dużo zmienia. Faktycznie. Na Amazonie kupuje się od Amazonu. Jak jest inny sprzedawca to może byc róznie. Osobiscie takich unikam.

Tak, wiesz są granice tych cen.

Ci klienci chyba szukają "ukojenia" w naszych słowach, zapominając że kupując od nas mieliby chociażny...support.

Ale cena jest ceną. Nie ważne co, ważne za ile.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Tak, wiesz są granice tych cen.

Tak, wiem.

19 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Ci klienci chyba szukają "ukojenia" w naszych słowach, zapominając że kupując od nas mieliby chociażny...support.

Ale cena jest ceną. Nie ważne co, ważne za ile.

Niestety tak to wygląda i to się nie zmieni.

Jak mówie ja z Amazonem mam dobre wspomnienia. Ale nie jestem tam częstym bywalcem.

niestety teraz wygrywa cena. Bo niestety, i zaznaczam nie pije tu do WAS!, ale często bywa jednak ze ten support jest słaby, obsługa klienta też nie w najwyższym poziomie. Dlatego to idzie w tą stronę. Też uważam że źle.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

support w podłączeniu, montaż, gwarancja...

Hmm, co do podlaczenia to nie jest technologia NASA, zresztą jest zawsze instrukcja ( w dodatku PL bo tego wymaga prawo przy sprzedaży w polsce).

Co do montazu to sytuacja podobna jak przy podłączeniu

Są jeszcze poradniki w sieci i fora.

A gwarancja producenta  jest zawsze przynajmniej rok a czesto i wiecej , lub rekojmia ktorej to nie ma jak ominąć  i tu sq bite dwa lata odpowiedzialności sprzedawcy

Więc nie rozumiem dalej czemu ma słuzyc to waparcie w takej postaci i moim zdaniem niespecjalnie usprawiedliwia wyższą cenę

Zreszta, jak tu ktoś wspomniał to wsparcie zawiodlo na calej linii przy zamieszaniu z HDMI

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Iron napisał:

Hmm, co do podlaczenia to nie jest technologia NASA, zresztą jest zawsze instrukcja ( w dodatku PL bo tego wymaga prawo przy sprzedaży w polsce).

Co do montazu to sytuacja podobna jak przy podłączeniu

Są jeszcze poradniki w sieci i fora.

A gwarancja producenta  jest zawsze przynajmniej rok a czesto i wiecej , lub rekojmia ktorej to nie ma jak ominąć  i tu sq bite dwa lata odpowiedzialności sprzedawcy

Więc nie rozumiem dalej czemu ma słuzyc to waparcie w takej postaci i moim zdaniem niespecjalnie usprawiedliwia wyższą cenę

Zreszta, jak tu ktoś wspomniał to wsparcie zawiodlo na calej linii przy zamieszaniu z HDMI

Skoro tak, to proszę kupować przez Amazon :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Skoro tak, to proszę kupować przez Amazon :)

 

Zawsze jest to jakaś alternatywa w razie czego

Wiecej sklepów to większa konkurencja i szansa na niższe ceny

I proszę tego nie odbierać jako atak na was. Moze wystarczyło napisać ze macie taką politykę cenową i po sprawie

Tylko jakoś trudno mi sobie wyobrazić montaż kolumn lub amplitunera  przez personel sprzedawcy :D

Lub podlączenie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...