Top Hi-Fi & Video Design Napisano 20 września Udostępnij Napisano 20 września 5 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Dziwne. Bo generlanie nowe jednak dają. Ale jeśli to Amazon to robisz zwrot. Ryzyko zerowe. Oj, aż tak? To nie ma co. Może oni chcą zmienić politykę sprzedaży i wyjść z dystrybutorów. Zgadza się. Tam nie ma doradztwa. Supportu. Kupujesz i masz. Przy reklamacji dostajesz zwrot kasy. Niektórym to pasuje. Głównie tym którzy stawiają na cenę. Ja Was rozumiem akurat. My tylko wspomnieliśmy o tych dwóch przypadkach. Klienci kupili i się rozczarowali. Nie twierdzę, że jest to nagminne ale trzeba być jak widać czujnym. Niektóre produkty są tak nisko skalkulowane, że nawet nie opłacałoby się tak sprzedawać... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 20 września Udostępnij Napisano 20 września 1 godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Niektóre produkty są tak nisko skalkulowane, że nawet nie opłacałoby się tak sprzedawać... Albo produkty nisko skalkulowane z zyskiem opartym na ilości, albo mają większą siłę w negocjacjach cen niż wy. Obstawiam że jedno i drugie. Osobiście jeszcze nie udało mi się wtopić z zakupami w Amazon. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 20 września Udostępnij Napisano 20 września W przypadku zwrotu do amaz to trzeba przyznać, że kasa jest bardzo szybko na koncie 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 20 września Udostępnij Napisano 20 września 1 godzinę temu, Butler napisał: Albo produkty nisko skalkulowane z zyskiem opartym na ilości, albo mają większą siłę w negocjacjach cen niż wy. Obstawiam że jedno i drugie. Osobiście jeszcze nie udało mi się wtopić z zakupami w Amazon. Nie wykluczam, świetnych warunków dla Amazon. Zwróćmy uwagę jakie ilości...tam idą wszystkiego... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 21 września Udostępnij Napisano 21 września (edytowany) w dobrej cenie można wyrwać UMIK-1 minidsp https://masori.de/en/products/umik-1?_pos=1&_sid=94a9744a3&_ss=r do tego kod: WOCHENENDE25 (zakup od 100EUR), darmowa wysyłka DHL do PL finalna kwota: 397,71 pln (w/w kod nie łączy się z innymi, można też zapisać się do klubu i przyjdzie kod na 25EUR, ale na zakupy powyżej 150 EUR) Edytowano 21 września przez lion 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad Grzybowski Napisano 21 września Udostępnij Napisano 21 września (edytowany) Dzięki. 👍 Kupione... Zobaczymy kiedy przyjdzie. Edytowano 25 września przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim nie ma sensu cytować go w całości 3 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek23 Napisano 22 września Udostępnij Napisano 22 września Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września Dnia 20.09.2024 o 13:36, Top Hi-Fi & Video Design napisał: My tylko wspomnieliśmy o tych dwóch przypadkach. Klienci kupili i się rozczarowali. Nie twierdzę, że jest to nagminne ale trzeba być jak widać czujnym. Niektóre produkty są tak nisko skalkulowane, że nawet nie opłacałoby się tak sprzedawać... No rozumiem. Dnia 20.09.2024 o 15:30, Butler napisał: Albo produkty nisko skalkulowane z zyskiem opartym na ilości, albo mają większą siłę w negocjacjach cen niż wy. Obstawiam że jedno i drugie. Osobiście jeszcze nie udało mi się wtopić z zakupami w Amazon. Myslę że ta różnica wynika ze sposobu dystrybucji danych urządzeń. Ale no umówmy się. Jeśli ktoś ma byc stratny no to nie sprzedaje w takiej cenie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterD23337 Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września Denon AVC-X4800H za 6 406,45zł z Amazon.pl Denon AVC-X4800H 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września 11 godzin temu, Piotr Sonido napisał: No rozumiem. Myslę że ta różnica wynika ze sposobu dystrybucji danych urządzeń. Ale no umówmy się. Jeśli ktoś ma byc stratny no to nie sprzedaje w takiej cenie. Dziś mieliśmy kolejny taki przypadek. Klient dzwonił się pożalić, że kupił Yamahę RXA4a i dostał ewidentnie używany produkt.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września 56 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Dziś mieliśmy kolejny taki przypadek. Klient dzwonił się pożalić, że kupił Yamahę RXA4a i dostał ewidentnie używany produkt.. No cóż , widać cena była bardzo atrakcyjna Rozmumiem ze to było kupione na Amazonie , tylko pytanie czy od Amazona Tam rózni sprzedawcy sprzedają Na pewno trzeba zachować ostrożność Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 23 września Udostępnij Napisano 23 września 22 minuty temu, Iron napisał: No cóż , widać cena była bardzo atrakcyjna Rozmumiem ze to było kupione na Amazonie , tylko pytanie czy od Amazona Tam rózni sprzedawcy sprzedają Na pewno trzeba zachować ostrożność Z naszej wiedzy, są to "firmy" a nie osoby prywatne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 24 września Udostępnij Napisano 24 września 12 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Dziś mieliśmy kolejny taki przypadek. Klient dzwonił się pożalić, że kupił Yamahę RXA4a i dostał ewidentnie używany produkt.. Żebyśmy to dobrze obydwoje zrozumieli. Ja byłem w tej samej sytuacji przecież. Gdybyście mogli to zapewne zrobili byście korektę i lepsza cenę. Wiem. Wierze w to. Teraz klient niestety szuka oszczędności 50 zł ale kosztem obsługi, wsparcia, i tak dalej. Natomiast nie do końca rozumiem co Ci klienci szukaja u Was? W sensie kupili z Amazon i po co do Was przychodzą? Znajomy kupuje teraz ampli z Amazonu zobaczymy jaki do niego przyjdzie 10 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Z naszej wiedzy, są to "firmy" a nie osoby prywatne. To dużo zmienia. Faktycznie. Na Amazonie kupuje się od Amazonu. Jak jest inny sprzedawca to może byc róznie. Osobiscie takich unikam. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 24 września Autor Udostępnij Napisano 24 września denon x3800h pelna faktura VAT 23% - 4137PLN https://www.amazon.pl/Denon-Avc-X3800H-Odbiornik-Av-Czarny/dp/B0BDZXLP6F/ref=sr_1_1?__mk_pl_PL=ÅMÅŽÕÑ&crid=2TYWE9QG7UBT3&dib=eyJ2IjoiMSJ9.YUN4lJ3gcyJvO3iUgdLZjmY8Cet5bW-E18In9y3hk_1tfxd470l46tvHH_G6MH55MMLp88co8lE1DqLYLhQri2vV98zeA_H3ktjb4fLaT1_SRGh55dPJ2KC1TqBCQWb49voBjGJMUhq04x3A0rk6hjghfFNsno8OWzFtNUC_cAPYtXbatpxlR85botFTa1ohv9YEWZYypLzE3ctJJoWP5k20dkqenrM6owOGqc_H5KI.TSal1m1cYlqybKhckpmxfiz8Rqkh2u9RO-Nawoj7Pq8&dib_tag=se&keywords=x3800h&qid=1727157473&sprefix=x3800h%2Caps%2C92&sr=8-1 Teraz tez mozna kupic w cenie x6800h niewiele drozej starszego x8500HA ktory ma plyte 8K (HA) !!! arcam avr21 -otwarty karton OUTLET tez zawsze sie znajdzie 🤣🤣🤣 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 24 września Udostępnij Napisano 24 września dobre ceny. FAKT! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 24 września Udostępnij Napisano 24 września 4 godziny temu, Piotr Sonido napisał: Żebyśmy to dobrze obydwoje zrozumieli. Ja byłem w tej samej sytuacji przecież. Gdybyście mogli to zapewne zrobili byście korektę i lepsza cenę. Wiem. Wierze w to. Teraz klient niestety szuka oszczędności 50 zł ale kosztem obsługi, wsparcia, i tak dalej. Natomiast nie do końca rozumiem co Ci klienci szukaja u Was? W sensie kupili z Amazon i po co do Was przychodzą? Znajomy kupuje teraz ampli z Amazonu zobaczymy jaki do niego przyjdzie To dużo zmienia. Faktycznie. Na Amazonie kupuje się od Amazonu. Jak jest inny sprzedawca to może byc róznie. Osobiscie takich unikam. Tak, wiesz są granice tych cen. Ci klienci chyba szukają "ukojenia" w naszych słowach, zapominając że kupując od nas mieliby chociażny...support. Ale cena jest ceną. Nie ważne co, ważne za ile. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września 19 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Tak, wiesz są granice tych cen. Tak, wiem. 19 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Ci klienci chyba szukają "ukojenia" w naszych słowach, zapominając że kupując od nas mieliby chociażny...support. Ale cena jest ceną. Nie ważne co, ważne za ile. Niestety tak to wygląda i to się nie zmieni. Jak mówie ja z Amazonem mam dobre wspomnienia. Ale nie jestem tam częstym bywalcem. niestety teraz wygrywa cena. Bo niestety, i zaznaczam nie pije tu do WAS!, ale często bywa jednak ze ten support jest słaby, obsługa klienta też nie w najwyższym poziomie. Dlatego to idzie w tą stronę. Też uważam że źle. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września 20 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Ci klienci chyba szukają "ukojenia" w naszych słowach, zapominając że kupując od nas mieliby chociażny...support. A co w ogóle obejmuje to wsparcie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września Ja dziękuję za takie wsparcie jak z aferą HDMI. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września No to nie wyszło najlepiej. W sumie z NADem i spotify też nie I z CD 303 też. Ale dobra to historia Ja trzymam kciuki że doświadczanie wyciągnięte. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murciano Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września Z innej beczki - na 8-9.10 Amazon oglosil "Prime Big Deal Days". bora przewidzial ostatnio Denona x3800 (i rzeczywiscie był w okolicy 4000 zl). Jak myslicie - co teraz będzie? 🤔 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września 4 godziny temu, Iron napisał: A co w ogóle obejmuje to wsparcie? support w podłączeniu, montaż, gwarancja... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września 19 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: support w podłączeniu, montaż, gwarancja... Hmm, co do podlaczenia to nie jest technologia NASA, zresztą jest zawsze instrukcja ( w dodatku PL bo tego wymaga prawo przy sprzedaży w polsce). Co do montazu to sytuacja podobna jak przy podłączeniu Są jeszcze poradniki w sieci i fora. A gwarancja producenta jest zawsze przynajmniej rok a czesto i wiecej , lub rekojmia ktorej to nie ma jak ominąć i tu sq bite dwa lata odpowiedzialności sprzedawcy Więc nie rozumiem dalej czemu ma słuzyc to waparcie w takej postaci i moim zdaniem niespecjalnie usprawiedliwia wyższą cenę Zreszta, jak tu ktoś wspomniał to wsparcie zawiodlo na calej linii przy zamieszaniu z HDMI Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września Przed chwilą, Iron napisał: Hmm, co do podlaczenia to nie jest technologia NASA, zresztą jest zawsze instrukcja ( w dodatku PL bo tego wymaga prawo przy sprzedaży w polsce). Co do montazu to sytuacja podobna jak przy podłączeniu Są jeszcze poradniki w sieci i fora. A gwarancja producenta jest zawsze przynajmniej rok a czesto i wiecej , lub rekojmia ktorej to nie ma jak ominąć i tu sq bite dwa lata odpowiedzialności sprzedawcy Więc nie rozumiem dalej czemu ma słuzyc to waparcie w takej postaci i moim zdaniem niespecjalnie usprawiedliwia wyższą cenę Zreszta, jak tu ktoś wspomniał to wsparcie zawiodlo na calej linii przy zamieszaniu z HDMI Skoro tak, to proszę kupować przez Amazon Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 25 września Udostępnij Napisano 25 września 2 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Skoro tak, to proszę kupować przez Amazon Zawsze jest to jakaś alternatywa w razie czego Wiecej sklepów to większa konkurencja i szansa na niższe ceny I proszę tego nie odbierać jako atak na was. Moze wystarczyło napisać ze macie taką politykę cenową i po sprawie Tylko jakoś trudno mi sobie wyobrazić montaż kolumn lub amplitunera przez personel sprzedawcy Lub podlączenie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.