Skocz do zawartości

AVC / AVR / cinema / bluray - OKAZJE CENOWE , SALE , OUTLET w kraju lub zagranicą !!!


Recommended Posts

1 minutę temu, Iron napisał:

Zawsze jest to jakaś alternatywa w razie czego

Wiecej sklepów to większa konkurencja i szansa na niższe ceny

I proszę tego nie odbierać jako atak na was. Moze wystarczyło napisać ze macie taką politykę cenową i po sprawie

Tylko jakoś trudno mi sobie wyobrazić montaż kolumn lub amplitunera  przez personel sprzedawcy :D

Lub podlączenie

Różne instalacje były wykonywane, więc piszę na podstawie doświadczeń :)

Szkoda, tylko że jak ktoś już kupi produkt przez Amazon, to później dzwoni do nas i mówi "proszę Pana bo coś tam nie działa"...

lub też, przychodzi, poświęca się mu czas, a później kupuje na wspomnianym Amazonie...

temat, długi, kręty jak rzeka.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Różne instalacje były wykonywane, więc piszę na podstawie doświadczeń :)

Szkoda, tylko że jak ktoś już kupi produkt przez Amazon, to później dzwoni do nas i mówi "proszę Pana bo coś tam nie działa"...

lub też, przychodzi, poświęca się mu czas, a później kupuje na wspomnianym Amazonie...

temat, długi, kręty jak rzeka.

 

Z powodu internetu i "Apaczy" umarła w Polsce cała branża małych hurtowni rtv i agd, więc Wy i tak macie trochę szczęścia, że to na tyle "hermetyczny" biznes, że nie powchodziły do Polski jakieś światowe giganty HiFi i nie zabiły tego rynku niskimi cenami do których oni mają dostęp. Właścwie poza amazonem nikt tu Wam nie bruździ, a marże są tak wysokie, że jak już macie Klienta w sklepie to go dacie radę zatrzymać rabatami za zakup większej liczby "gratów".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Murciano napisał:

Z powodu internetu i "Apaczy" umarła w Polsce cała branża małych hurtowni rtv i agd, więc Wy i tak macie trochę szczęścia, że to na tyle "hermetyczny" biznes, że nie powchodziły do Polski jakieś światowe giganty HiFi i nie zabiły tego rynku niskimi cenami do których oni mają dostęp. Właścwie poza amazonem nikt tu Wam nie bruździ, a marże są tak wysokie, że jak już macie Klienta w sklepie to go dacie radę zatrzymać rabatami za zakup większej liczby "gratów".

Może i mamy ale na to "szczęście" też się ciężko pracuje. 

A skąd to przekonanie o wysokich marżach? My nikomu nie zaglądamy do kieszeni :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Różne instalacje były wykonywane, więc piszę na podstawie doświadczeń :)

Szkoda, tylko że jak ktoś już kupi produkt przez Amazon, to później dzwoni do nas i mówi "proszę Pana bo coś tam nie działa"...

lub też, przychodzi, poświęca się mu czas, a później kupuje na wspomnianym Amazonie...

temat, długi, kręty jak rzeka.

 

Zapewne sa klienci ktorzy prosza o instalcję , ja akurat się z tym nigdy nie spotkalem . Zawsze sam takie rzeczy robię od co najmniej 25 lat

Ale.i z tej sutuacji jest wyjscie, w przyadku samodzielnego montazu lub konfiguracji mozna dać rabat np lub dluzszą gwarancje/rekojmię lub ubezpieczenie . Jesli roznica bedzie mala to raczej nikt ( albo przynajmnej znaczny odsetek)nie bedzie ryzykowal kupna u zagranicznego sprzedawcy.

Co do kupna np na Amazon a pozniej dzwonienie do.was po rade to jest co najmniej niestosowne . Albo kupuje taniej i radze sobie sam albo sie zdaje na pomoc profesjonalistów i qyedy sie liczę z wyzszymi kosztami zakupu

A co do tych co przychodzą po rade a kupują gdzie indziej taniej ..

No coż , trudno potępiać chęc wydania jak najmniejszej sumy ale zgadzam sie ze jeat to nie fer

Ostatecznie mozna to potraktować jako inwestycję w klienta ktory moze jednak wroci przy innej okazji , choxby po akcesoria lub inny zakup

I zgdzam się z rym ze to temat rzeka 😁

Edytowano przez Iron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Może i mamy ale na to "szczęście" też się ciężko pracuje. 

A skąd to przekonanie o wysokich marżach? My nikomu nie zaglądamy do kieszeni :)

 

Nie zaglądam Wam do kieszenii i wiem, że to dużo pracy.

Wiem też ile dzisiaj kosztuje utrzymanie sklepów stacjonarnych (powierzchnia, wyposażenie, pensje itd.). Żeby to utrzymać musicie mieć sporo "pierwszej" marży szczególnie vs biznesy czysto online'owe. Mogę zajrzec w Wasze dokumenty finansowe jak chcecie i Wam tam wszystko opowiem jak to widzę 😜😉

 

Dość powiedzieć, że Samsung musiał pozamykać show roomy w Polsce, bo przynosiły gigantyczne straty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Murciano napisał:

Nie zaglądam Wam do kieszenii i wiem, że to dużo pracy.

Wiem też ile dzisiaj kosztuje utrzymanie sklepów stacjonarnych (powierzchnia, wyposażenie, pensje itd.). Żeby to utrzymać musicie mieć sporo "pierwszej" marży szczególnie vs biznesy czysto online'owe. Mogę zajrzec w Wasze dokumenty finansowe jak chcecie i Wam tam wszystko opowiem jak to widzę 😜😉

 

Dość powiedzieć, że Samsung musiał pozamykać show roomy w Polsce, bo przynosiły gigantyczne straty.

Jednak działacie jako spółka osobowa, więc nie jest tak łatwo Was sprawdzić na oficjalnych kwitach.

Dobra, daję temu spokój.

Niech Wam się wiedzie 😏

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza amazon days na black friday  zalecam kupowac LG OLED  z serii  C3 lub G3   i   C4 lub G4 

Oczywiscie polowac na iphone 14 pro max i 15 pro max jesli ktos uzywa i mysli by kupic jeszcze w tym roku

Nie widac inflacji na kolumnach bo rynek raczej nasycony wiec tu mozna przebierac w ofercie 🤣 

apdejt:

Zalecam tez zakup terminali starlink jesli jest mozliwosc dzielenia kosztu abonamentu pomiedzy domownikow  lub sasiadow

( chodzi w tym wypadku o polityke  EU   dot. kontroli internetu   itd.  )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Murciano napisał:

Nie zaglądam Wam do kieszenii i wiem, że to dużo pracy.

Wiem też ile dzisiaj kosztuje utrzymanie sklepów stacjonarnych (powierzchnia, wyposażenie, pensje itd.). Żeby to utrzymać musicie mieć sporo "pierwszej" marży szczególnie vs biznesy czysto online'owe. Mogę zajrzec w Wasze dokumenty finansowe jak chcecie i Wam tam wszystko opowiem jak to widzę 😜😉

 

Dość powiedzieć, że Samsung musiał pozamykać show roomy w Polsce, bo przynosiły gigantyczne straty.

Czasy łatwe nie są, ale trzeba iść z głową do góry :)

Staramy się jak możemy, aby wiele osób było zadowolona z cen, zakupów, ale są sytuację, że głową muru nie przebijemy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...