hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Mam tv philips i kupiłem soundbar. Filmy na netflixie które są w dolby atmos mają ikonkę z nazwą obok tytułu. Kiedy soundbar jest wyłączony takie są. Po włączeniu soundbara ikonki zmieniają się na 5.1. Próbowałem chyba wszystkiego, nic tego nie zmienia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Sprawdz czy sygnał do soundbara wysyłasz jako bitstream czy jako pcm. Tak czy inaczej różnicy pewnie nie poczujesz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Jak mam to sprawdzić? W tym tv w ustawieniach nie ma opcji o takiej nazwie. Jest coś takiego jak na zdjęciu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 To sprawdź te 2 opcje wielokanałowej i zobacz czy ikonka się zmieni. Ale tak jak już pisałem ze statystycznym soundbarem to jest sztuką dla sztuki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
77Mariusz77 Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Wziąłeś pod uwagę to , że na Netflix atmos jest tylko w oryginalnym języku filmu ? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Wziąłem tak tylko ścieżka oryginalna. Sprawdzałem obie opcje. Na soundbarze jest dolby Digital plus, zamiast atmos i dodatkowo gdy jest włączony soundbar to na netflixie zamiast opisu ścieżki-atmos pojawią się 5.1. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Zacznijmy od tego czy ten soundbar wspiera atmos? Ma glosniki grające w sufit do góry? Nie pytam o logo na pudełku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 (edytowany) Wspiera. Dla tego go kupiłem. Ma głośniki grające do góry. Edytowano 8 czerwca 2024 przez hudy528 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Dla pewności sprawdziłbym jeszcze kabel hdmi oraz aktualizacje firmware w tv i soundbarze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Kabel 2.1. Tv aktualizował się kilka dni temu i gdy soundbar jest wyłączony to tv wyświetla ścieżki z atmos do wyboru, jest tak jak powinno być. Gdy włączam film w atmos pojawią się systemowa informacja z tv "dolby atmos"). Jak sprawdzić oprogramowanie soundbara? We wszystkich opisach na aukcjach ten soundbar ma informacje, że obsługuje atmos. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 1 minutę temu, hudy528 napisał: Kabel 2.1. Weź jakiś inny który wiesz ze działa. 2 minuty temu, hudy528 napisał: Jak sprawdzić oprogramowanie soundbara? Sorry ale szklana kula mi się zepsuła. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Miałem inny do dziś który działa. Kupiłem nowy który też działa. Jeszcze nie zdażyło mi się żeby kabel nowy był wadliwy. 3 minuty temu, PanKlor napisał: Weź jakiś inny który wiesz ze działa. Sorry ale szklana kula mi się zepsuła. To napraw bo bez kuli ani rusz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 6 minut temu, hudy528 napisał: To napraw bo bez kuli ani rusz. Dla mnie przy tym poziomie współpracy w rozwiązanie problemu EOT. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Kolego jeżeli nie chcesz współpracować to nie współpracuj. Kula się popsuła to i współpracy nie będzie. A ja tylko spytałem jak sprawdzić wersję oprogramowania.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 (edytowany) A wpadłeś na taki turbozajebisty pomysł, żeby podać model sprzętu? Jak już wpadniesz to poszukaj sobie instrukcji w internecie i sprawdź jak zaktualizować firmware. Edytowano 8 czerwca 2024 przez PanKlor Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 No patrz, nie wpadłem. I jeszcze takie info. Jak włączę film w atmos bez soundbara po czym włączę soundbar to na listwie jest napis dolby atmos, do puki nie wyłączę filmu. Później przełącza się na dolby Digital. Na razie nie zrobię aktualizacji, nie mam czasu. Jak zrobię to napisze jak poszło. Pewnie jutro. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Pytasz o pomoc a nawet nie podałeś info jaki masz sprzęt, bez tego to na prawdę można wróżyć z fusów. Model TV tego Phillipsa oraz co to za soundbar. Masz jakiś inny player który potrafi odtworzyć Atmos? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 8 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Philips 43pus8118 tv. Soundbar samsung hw q610b. Mam drugi soundbar z atmos i jest tak samo. Tesla hq990. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fluid81 Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 2 godziny temu, Butler napisał: Pytasz o pomoc a nawet nie podałeś info jaki masz sprzęt, bez tego to na prawdę można wróżyć z fusów. Model TV tego Phillipsa oraz co to za soundbar. Masz jakiś inny player który potrafi odtworzyć Atmos? No to chyba już Ci się odechciało dyskutować🤣🤣🤣, takie zacne te soundbary ... Tv również klasa sama w sobie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 8 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2024 Co google mówi? Philips - naciśnij „Panel sterowania” na pilocie. a) [Ustawienia] > [Obraz i dźwięk] > [Dźwięk] > [Powiadomienie Dolby Atmos]. Masz włączone? b) [Ustawienia] > [Wszystkie ustawienia] > [Dźwięk] > [Ustawienia trybu osobistego] > [Wirtualizator głośników] > Włączone? 7 minut temu, fluid81 napisał: No to chyba już Ci się odechciało dyskutować dowciapniś w formie 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca 2024 (edytowany) 7 godzin temu, Butler napisał: Co google mówi? Philips - naciśnij „Panel sterowania” na pilocie. a) [Ustawienia] > [Obraz i dźwięk] > [Dźwięk] > [Powiadomienie Dolby Atmos]. Masz włączone? b) [Ustawienia] > [Wszystkie ustawienia] > [Dźwięk] > [Ustawienia trybu osobistego] > [Wirtualizator głośników] > Włączone? dowciapniś w formie a) włączone b) włączone 7 godzin temu, fluid81 napisał: No to chyba już Ci się odechciało dyskutować🤣🤣🤣, takie zacne te soundbary ... Tv również klasa sama w sobie. Twierdzisz, że jak cos jest tanie to ma nie dzialac poprawnie? Nie koniecznie tak jest. Podam przyklad. Kupowałem części do auta te markowe z wyższej półki i po dwóch miesiącach były do wywalenia, potem założyłem te trzy razy tańsze, chińskie i już drugi rok się z nimi nic nie dzieje. Edytowano 9 czerwca 2024 przez hudy528 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 9 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2024 tu moze byc blad systemowy szajsunga ktory nie wspolpracuje z philipsem lub na odwrot bardzo czesta sytuacja jesli chodzi o wszelkie szajsungi w takim wypadku zawsze zalecam soundbar tej samej marki co TV lub sprawdzonego dostawcy niezaleznego jak denon Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca 2024 Jeżeli tak jest to obstawiałbym błąd telewizora bo na drugim soundbarze innego producenta sytuacja jest taka sama. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 9 czerwca 2024 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2024 6 minut temu, hudy528 napisał: Jeżeli tak jest to obstawiałbym błąd telewizora bo na drugim soundbarze innego producenta sytuacja jest taka sama. prosze uaktualinic firmware telewizora a po tej czynnosci zresetowac TV do ustawien poczatkowych Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca 2024 Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca 2024 Telewizor aktualizował się kilka dni temu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.