bora902 Napisano 9 czerwca Udostępnij Napisano 9 czerwca czy kabel hdmi soundbara jest podlaczony do wejscia nr 2 ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca Jest podłączony do wejścia hdmi earc. W soundbarze i w telewizorze. W tv to jest chyba 1, w listwie 2. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 9 czerwca Udostępnij Napisano 9 czerwca w modelu twojego TV to gniazdo numer 2 sprawdz jeszcze raz poprawnosc podlaczenia jesli reset TV i soundbara do ustawien poczatkowych nie pomoze to jest bug firmware Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca W tv jest to gniazdo 1. Wszystko jest prawidłowo podłączone. Coś z tv jest nie tak. Pewnie tak jak piszesz jakiś błąd oprogramowania bo, zauważyłem teraz, że wystarczy zmienić w ustawieniach wyjście audio z głośników tv na obojętnie jakie, czy to będzie wyjście optyczne czy zestaw audio hdmi to wtedy z atmos przełącza się na 5.1. Spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne i zobaczę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 9 czerwca Udostępnij Napisano 9 czerwca a pod tym linkiem jak drut pokazuje ze to nie jest gniazdo 1 tylko 2 https://hdtvpolska.com/test-recenzja-telewizor-philips-pus8818-ambilight-the-one-opinie-cena/ 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 9 czerwca Udostępnij Napisano 9 czerwca (edytowany) Wiesz co zawsze mówi support jak są problemy? Piersze pytanie to czy soft jest aktualny. Jeśli tak, to następuje "Proszę doprowadzić TV do ustawień fabrycznych i od nowa go skonfigurować". Zrób to. 3 godziny temu, hudy528 napisał: Twierdzisz, że jak cos jest tanie to ma nie dzialac poprawnie? Nie koniecznie tak jest. Podam przyklad. Kupowałem części do auta te markowe z wyższej półki i po dwóch miesiącach były do wywalenia, potem założyłem te trzy razy tańsze, chińskie i już drugi rok się z nimi nic nie dzieje. @fluid81 nie pisał raczej o taniości czy awaryjności. Myślę że miał na myśli tandetność grania soundbarów samą w sobie. Ja też nie jestem ich zwolennikiem, i to bardzo delikatnie mówiąc. Edytowano 9 czerwca przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca (edytowany) 1 godzinę temu, Butler napisał: Wiesz co zawsze mówi support jak są problemy? Piersze pytanie to czy soft jest aktualny. Jeśli tak, to następuje "Proszę doprowadzić TV do ustawień fabrycznych i od nowa go skonfigurować". Zrób to. @fluid81 nie pisał raczej o taniości czy awaryjności. Myślę że miał na myśli tandetność grania soundbarów samą w sobie. Ja też nie jestem ich zwolennikiem, i to bardzo delikatnie mówiąc. Właśnie to robię. Wiem, że support tak mówi, a z doświadczenia wiem, że to nigdy nie pomaga. 1 godzinę temu, bora902 napisał: a pod tym linkiem jak drut pokazuje ze to nie jest gniazdo 1 tylko 2 https://hdtvpolska.com/test-recenzja-telewizor-philips-pus8818-ambilight-the-one-opinie-cena/ Ale ja mam 8118 nie 8818. Edytowano 9 czerwca przez hudy528 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AutoPirat Napisano 9 czerwca Udostępnij Napisano 9 czerwca @hudy528 , nie wiem czy to coś pomoże, ale pytanie takie, czy TV obsługuje atmos? (swego czasu na moim nowy laptopie okazało się, że wbudowana karta dźwiękowa obsługuje tylko 2 kanały, czyli stereo) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca Już odpowiadałem na to pytanie. Obsługuje.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AutoPirat Napisano 9 czerwca Udostępnij Napisano 9 czerwca Takie rzeczy to działają na zasadzie "podłącz i włącz", więc albo gdzieś jest głupi błąd, albo 17 godzin temu, hudy528 napisał: Jak włączę film w atmos bez soundbara po czym włączę soundbar to na listwie jest napis dolby atmos, do puki nie wyłączę filmu. No jak wyłączysz film, to oczywiste, że przestanie być nadawane w tym systemie. Czyli z powyższego wynika, że w ogóle to działa. Tylko nie z automatu, a ręcznie trzeba włączać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 9 czerwca Autor Udostępnij Napisano 9 czerwca 21 minut temu, AutoPirat napisał: Takie rzeczy to działają na zasadzie "podłącz i włącz", więc albo gdzieś jest głupi błąd, albo No jak wyłączysz film, to oczywiste, że przestanie być nadawane w tym systemie. Czyli z powyższego wynika, że w ogóle to działa. Tylko nie z automatu, a ręcznie trzeba włączać? No niby tak. Jak wyłączę film i pójdę po cherbate do kuchni i włączę film już przy włączonym soundbarze atmos nie działa. Nie będę po każdej pauzie szukał w ustawieniach i kombinował żeby to działało. Tak jak piszesz powinno z automatu działać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedRaven Napisano 19 lipca Udostępnij Napisano 19 lipca Cześć, Chcę odświeżyć temat bo mam coś podobnego i może niepotrzebnie zakładać nowy temat. U mnie problem jest z Disney+. Atmos działał przez prawie rok, ja nic nie zmieniałem w ustawieniach a od jakiegoś miesiąca atmos się nie włącza tylko DD+ a przy wyborze filmu nie ma ikonki Dolby Atmos tylko 5.1. Jeżeli natomiast wyłączę amplituner (jaki sprzęt to poniżej) lub przełączę na głośniki tv to przy filmie wyświetla się ikonka atmos i tv informuje o wykryciu sygnału. Dzwoniłem na infolinię Myszki Miki ale gościu stwierdził, że to nie ich wina skoro sam tv atmos czyta. Zastanawia mnie tylko to, że działało a teraz nie działa. Problem też mam z HBO, teraz MAX. Tam atmos nie działa mi od samego początku. Miałem nadzieję że może jak przejdą na MAX to coś się zmieni ale niestety nie. Wsparcie ze strony HBO polegało na czekaniu na kolejne aktualizacje aplikacji, które i tak nic nie dawały. A na koniec najlepsze. W serwisach NETFLIX, Amazon Prime oraz Apple TV atmos działa bez zarzutu więc wydaje mi się, że ustawienia są ok. Aktualizacje aktualne. Nie próbowałem ustawień fabrycznych a pewnie powinienem? Co więc jest nie tak??? Bardzo prosiłbym o pomoc. Bo jak oglądać walki smoków czy klikaczy bez atmosa? Sprzęt Tv Philips 807/12 Amplituner Denon 2800H Pozdrawiam Janusz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizmo Napisano 19 lipca Udostępnij Napisano 19 lipca 6 godzin temu, RedRaven napisał: Cześć, Chcę odświeżyć temat bo mam coś podobnego i może niepotrzebnie zakładać nowy temat. U mnie problem jest z Disney+. Atmos działał przez prawie rok, ja nic nie zmieniałem w ustawieniach a od jakiegoś miesiąca atmos się nie włącza tylko DD+ a przy wyborze filmu nie ma ikonki Dolby Atmos tylko 5.1. Jeżeli natomiast wyłączę amplituner (jaki sprzęt to poniżej) lub przełączę na głośniki tv to przy filmie wyświetla się ikonka atmos i tv informuje o wykryciu sygnału. Dzwoniłem na infolinię Myszki Miki ale gościu stwierdził, że to nie ich wina skoro sam tv atmos czyta. Zastanawia mnie tylko to, że działało a teraz nie działa. Problem też mam z HBO, teraz MAX. Tam atmos nie działa mi od samego początku. Miałem nadzieję że może jak przejdą na MAX to coś się zmieni ale niestety nie. Wsparcie ze strony HBO polegało na czekaniu na kolejne aktualizacje aplikacji, które i tak nic nie dawały. A na koniec najlepsze. W serwisach NETFLIX, Amazon Prime oraz Apple TV atmos działa bez zarzutu więc wydaje mi się, że ustawienia są ok. Aktualizacje aktualne. Nie próbowałem ustawień fabrycznych a pewnie powinienem? Co więc jest nie tak??? Bardzo prosiłbym o pomoc. Bo jak oglądać walki smoków czy klikaczy bez atmosa? Sprzęt Tv Philips 807/12 Amplituner Denon 2800H Pozdrawiam Janusz Miałem dokładnie to samo. Jakieś 3-4miesiące temu zniknął mi Atmos na Disneyu. Na Netflixie i Prime był. Okazało się, że Disney coś zmienił i trzeba było czekać na update apki FireTV. Teraz jest już dobrze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedRaven Napisano 20 lipca Udostępnij Napisano 20 lipca 16 godzin temu, gizmo napisał: Miałem dokładnie to samo. Jakieś 3-4miesiące temu zniknął mi Atmos na Disneyu. Na Netflixie i Prime był. Okazało się, że Disney coś zmienił i trzeba było czekać na update apki FireTV. Teraz jest już dobrze. Od samego początku myślę, że to wina po stronie Disney'a. Może nie odhaczyli jakiegoś wsparcia pod Denona czy coś? Ja nie korzystam z żadnych przystawek, wszystkie apki bezpośrednio z tv i wszystkie jak sprawdzam są aktualne. Kolejne sugestie z pomocną radą bardzo mile widziane. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizmo Napisano 21 lipca Udostępnij Napisano 21 lipca 23 godziny temu, RedRaven napisał: Od samego początku myślę, że to wina po stronie Disney'a. Może nie odhaczyli jakiegoś wsparcia pod Denona czy coś? Ja nie korzystam z żadnych przystawek, wszystkie apki bezpośrednio z tv i wszystkie jak sprawdzam są aktualne. Kolejne sugestie z pomocną radą bardzo mile widziane. No i to jest problem dzisiejszych aplikacji-o ile Amazon, Google czy Apple często wypuszcza updaty to łatka do Twojego TV może nastąpić w bliżej nieokreślonej przyszłości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedRaven Napisano 21 lipca Udostępnij Napisano 21 lipca 1 godzinę temu, gizmo napisał: No i to jest problem dzisiejszych aplikacji-o ile Amazon, Google czy Apple często wypuszcza updaty to łatka do Twojego TV może nastąpić w bliżej nieokreślonej przyszłości. Hmmm myślę, że to bardziej problem z Denonem bo gdy ampli jest wyłączony lub zmienię na głośniki tv to atmos się aktywuje. No ale nie wiem, nie znam się. Denon to chyba dość popularny ampek, ma ktoś jeszcze podobny problem z atmosem na Disney'u? Chciałem w końcu obejrzeć całe multuwersum Marvela no i klapa. Na drugiej części Thora się zatrzymałem... A odnośnie MAX ktoś ma jakiś pomysł w czym problem? Osobiście nie lubię się z elektroniką i komputerami itp. mechanicznie widać co się zepsuło a z tym badziewiem jest jak jest. Powinno działać! No ale nie działa... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Sz Napisano 21 lipca Udostępnij Napisano 21 lipca 7 godzin temu, RedRaven napisał: Hmmm myślę, że to bardziej problem z Denonem bo gdy ampli jest wyłączony lub zmienię na głośniki tv to atmos się aktywuje. No ale nie wiem, nie znam się. Denon to chyba dość popularny ampek, ma ktoś jeszcze podobny problem z atmosem na Disney'u? Chciałem w końcu obejrzeć całe multuwersum Marvela no i klapa. Na drugiej części Thora się zatrzymałem... A odnośnie MAX ktoś ma jakiś pomysł w czym problem? Osobiście nie lubię się z elektroniką i komputerami itp. mechanicznie widać co się zepsuło a z tym badziewiem jest jak jest. Powinno działać! No ale nie działa... Mam to samo u siebie. Amplituner Yamaha RX-A1070. Tv Philips 8818. Na głośnikach z tv atmos jest, odpalam po hdmi i znika i 5.1 idzie. A najlepsze, że podczas oglądania zmień z głośników na hdmi to atmos na Ampli się pokaże. Wyjdziesz z filmu i znowu 5.1. Trzeba poczekać na aktualizacje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizmo Napisano 21 lipca Udostępnij Napisano 21 lipca 7 godzin temu, RedRaven napisał: Hmmm myślę, że to bardziej problem z Denonem bo gdy ampli jest wyłączony lub zmienię na głośniki tv to atmos się aktywuje. No ale nie wiem, nie znam się. Denon to chyba dość popularny ampek, ma ktoś jeszcze podobny problem z atmosem na Disney'u? Chciałem w końcu obejrzeć całe multuwersum Marvela no i klapa. Na drugiej części Thora się zatrzymałem... A odnośnie MAX ktoś ma jakiś pomysł w czym problem? Osobiście nie lubię się z elektroniką i komputerami itp. mechanicznie widać co się zepsuło a z tym badziewiem jest jak jest. Powinno działać! No ale nie działa... Jeżeli przekonasz siebie/rodzinę do jakiegoś streaming sticka(ja mam FireTV 4k max) i wydania 250-300 PLN to być może problem rozwiążesz. Wtykasz takie ustrojstwo bezpośrednio w Denka i nie jesteś skazany na eARCa. Może idzie coś takiego gdzieś kupić i zwrócić jakby nie działało. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 22 lipca Udostępnij Napisano 22 lipca Ostatnio widziałem Amazon Fire TV Stick 4K MAX za 255zł. Też uważam to za sensowne wyjście. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 22 lipca Udostępnij Napisano 22 lipca Po aktualizacji może byc jeszcze potrzebna zmiana ustawień w samej apce. O ile takowe będa. Ale jesli działało a nie działa no to wina apki. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedRaven Napisano 22 lipca Udostępnij Napisano 22 lipca 14 godzin temu, Mateusz Sz napisał: Mam to samo u siebie. Amplituner Yamaha RX-A1070. Tv Philips 8818. Na głośnikach z tv atmos jest, odpalam po hdmi i znika i 5.1 idzie. A najlepsze, że podczas oglądania zmień z głośników na hdmi to atmos na Ampli się pokaże. Wyjdziesz z filmu i znowu 5.1. Trzeba poczekać na aktualizacje. Ale aktualizację, którego urządzenia? Wychodzi na to, że tv jest ok tylko ma problem z komunikacją z ampkiem? Albo ampek z tv. Może trzeba by napisać do nich żeby coś zrobili bo jest problem a oni nawet nie wiedzą i możemy czekać po kres wszechświata... Jak po zmianie tych głośników atmos się pojawi to faktycznie jest czy tylko napis na ampku? To jeszcze byłoby jakieś wyjście, dwa kliknięcia i jest. Muszę sprawdzić. A HBO masz? Działa ok? 14 godzin temu, gizmo napisał: Jeżeli przekonasz siebie/rodzinę do jakiegoś streaming sticka(ja mam FireTV 4k max) i wydania 250-300 PLN to być może problem rozwiążesz. Wtykasz takie ustrojstwo bezpośrednio w Denka i nie jesteś skazany na eARCa. Może idzie coś takiego gdzieś kupić i zwrócić jakby nie działało. Może to i nie był by problem pieniężny tylko bardziej, mmm, z zasady, że znowu kolejne urządzenie żeby działało coś co i tak działać powinno. Produkują Smart TV a widać niepotrzebnie bo i tak należy dokupić przystawki. Pobieżnie już obejrzałem to urządzenie i przeczytałem, że nie obsługuje właśnie HBO, prawda to? Bo gdybym się już zdecydował na kupno tego to tak żeby działało wszystko. Dawać 250zł na samego Disney'a jednak słabo... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Sz Napisano 22 lipca Udostępnij Napisano 22 lipca 1 minutę temu, RedRaven napisał: Ale aktualizację, którego urządzenia? Wychodzi na to, że tv jest ok tylko ma problem z komunikacją z ampkiem? Albo ampek z tv. Może trzeba by napisać do nich żeby coś zrobili bo jest problem a oni nawet nie wiedzą i możemy czekać po kres wszechświata... Jak po zmianie tych głośników atmos się pojawi to faktycznie jest czy tylko napis na ampku? To jeszcze byłoby jakieś wyjście, dwa kliknięcia i jest. Muszę sprawdzić. A HBO masz? Działa ok? Może to i nie był by problem pieniężny tylko bardziej, mmm, z zasady, że znowu kolejne urządzenie żeby działało coś co i tak działać powinno. Produkują Smart TV a widać niepotrzebnie bo i tak należy dokupić przystawki. Pobieżnie już obejrzałem to urządzenie i przeczytałem, że nie obsługuje właśnie HBO, prawda to? Bo gdybym się już zdecydował na kupno tego to tak żeby działało wszystko. Dawać 250zł na samego Disney'a jednak słabo... To problem z Disneyem jest tylko. Na innych apkach i DEMO Atmos działa normalnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RedRaven Napisano 22 lipca Udostępnij Napisano 22 lipca 3 minuty temu, Mateusz Sz napisał: To problem z Disneyem jest tylko. Na innych apkach i DEMO Atmos działa normalnie. Jak dzwoniłem na info to facet się zarzekał, że to nie ich wina...🤬🤬🤬 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy528 Napisano 22 lipca Autor Udostępnij Napisano 22 lipca 22 minuty temu, RedRaven napisał: Jak dzwoniłem na info to facet się zarzekał, że to nie ich wina...🤬🤬🤬 Kiedyś reklamowałem tv w serwisie to technik się zarzekał, że tv jest sprawny, a u mnie sam się wyłączał. Taki przyklad. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizmo Napisano 22 lipca Udostępnij Napisano 22 lipca 9 godzin temu, RedRaven napisał: Pobieżnie już obejrzałem to urządzenie i przeczytałem, że nie obsługuje właśnie HBO, prawda to? Bo gdybym się już zdecydował na kupno tego to tak żeby działało wszystko. Dawać 250zł na samego Disney'a jednak słabo... U mnie działa Netflix, Prime i Disney w Atmosie. HBO nic nie mam, ale nie wiem skąd wiesz, że nie działa HBO. FireTV mi krzyczy, żeby instalować platformę max. Tutaj chyba HBO się przeniosło… Tak przy okazji o ile dobrze pamiętam to HBO ucegliło parę lat temu sporo TV wprowadzając update apki, nieobsługiwaną przez starsze TV. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.