Kacper Zięba Napisano 17 czerwca Udostępnij Napisano 17 czerwca (edytowany) Witam. Nie jestem audiofilem i nie planuję nim być. Jednak chciałbym uzyskać lepszą jakość dźwięku z mojego komputera, zarówno z głośników jak i ze słuchawek. Poczytałem podstawowe poradniki i z tego co wywnioskowałem, to 3 głównymi krokami, które pomogą mi to uzyskać są: 1) lepsze głośniki/słuchawki 2) plik audio 3) DAC/AMP. Finansowo nie jestem w stanie kupić wszystkiego na raz i muszę skupić się na początku na jednej z tych rzeczy. Moje obecne głośniki to Logitech Z333, a słuchawki to Somic V2. Moja płyta główna to MSI B360M PRO-VD, w której jest zintegrowana karta dźwiękowa. Co do plików audio... Nie jestem w stanie kupować muzyki. Słucham głównie ze Spotify (Premium). Jeśli kupno piosenek to główna droga do poprawy jakości audio, to nie jestem w stanie tego zrobić. Którą rzecz mógłbym najpierw kupić, żeby znacząco zwiększyć jakość dźwięku? Jeśli jest to kupno nowych słuchawek, to jaka jest najniższa cena, od której zaczynają się dobrej jakości słuchawki? Dobrej dla amatora muzyki. Edytowano 17 czerwca przez Kacper Zięba Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marqs Napisano 5 lipca Udostępnij Napisano 5 lipca Coś wybrałeś ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano 8 lipca Udostępnij Napisano 8 lipca Cześć, Ważne jest by nie było pętli masy. Izolator masy USB np. Topping HS01 jest elementem który może poprawić zakres dynamiczny i jakość muzyki z kompa. Pozdrawiam. M Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 lipca Udostępnij Napisano 13 lipca Dnia 17.06.2024 o 23:07, Kacper Zięba napisał: Witam. Nie jestem audiofilem i nie planuję nim być. Jednak chciałbym uzyskać lepszą jakość dźwięku z mojego komputera, zarówno z głośników jak i ze słuchawek. Poczytałem podstawowe poradniki i z tego co wywnioskowałem, to 3 głównymi krokami, które pomogą mi to uzyskać są: 1) lepsze głośniki/słuchawki 2) plik audio 3) DAC/AMP. Finansowo nie jestem w stanie kupić wszystkiego na raz i muszę skupić się na początku na jednej z tych rzeczy. Moje obecne głośniki to Logitech Z333, a słuchawki to Somic V2. Moja płyta główna to MSI B360M PRO-VD, w której jest zintegrowana karta dźwiękowa. Co do plików audio... Nie jestem w stanie kupować muzyki. Słucham głównie ze Spotify (Premium). Jeśli kupno piosenek to główna droga do poprawy jakości audio, to nie jestem w stanie tego zrobić. Którą rzecz mógłbym najpierw kupić, żeby znacząco zwiększyć jakość dźwięku? Jeśli jest to kupno nowych słuchawek, to jaka jest najniższa cena, od której zaczynają się dobrej jakości słuchawki? Dobrej dla amatora muzyki. Cześć, Jeśli nadal się zastanawiasz nad dokonaniem wyboru, to załączamy Ci w filmiku poniżej Audioquesta Dragonfly. Mały DAC, wielkości pen drive, wpinamy bezpośrednio do komputera lub też telefonu. Występują trzy modele, z różną mocą oraz jakością wnętrza. Zapraszamy do obejrzenia filmiku Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper Zięba Napisano 16 lipca Autor Udostępnij Napisano 16 lipca Dnia 5.07.2024 o 13:12, Marqs napisał: Coś wybrałeś ? Wybrałem iFi Audio ZEN DAC V2 + Beyerdynamic DT990 Pro. Jest to jeden z najlepszych zakupów w moim życiu. Godzinami po nocach potrafię nie robić nic poza słuchaniem muzyki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 23 lipca Udostępnij Napisano 23 lipca Najważniejsza jest satysfakcja z zakupu! Miłych odsłuchów! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września @Kacper Zięba ja bym zaczął od wymiany wentylatorów w komputerze na jak najcichszy model ze sterowaniem PWM jaki bym znalazł 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września 19 minut temu, Gargan napisał: @Kacper Zięba ja bym zaczął od wymiany wentylatorów w komputerze na jak najcichszy model ze sterowaniem PWM jaki bym znalazł 🙂 Nie jestem pewny czy to przełożyłoby się na poprawę jakości dźwięku, ale kto wie... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września 9 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie jestem pewny czy to przełożyłoby się na poprawę jakości dźwięku, ale kto wie... Wolisz, żeby buczało w tyle podczas słuchania muzyki czy żebyś miał cicho w pokoju? 🙂 Hałas samego komputera to zawsze największy problem. Niestety rozwiązania w pełni pasywne są dość kosztowne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września 1 minutę temu, Gargan napisał: Wolisz, żeby buczało w tyle podczas słuchania muzyki czy żebyś miał cicho w pokoju? 🙂 Hałas samego komputera to zawsze największy problem. Niestety rozwiązania w pełni pasywne są dość kosztowne. Pod tym względem owszem, wiatraki zawsze są słyszalne, ale jeśli na głowie będą słuchawki to raczej nikt tego nie usłyszy :] Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września 43 minuty temu, Gargan napisał: @Kacper Zięba ja bym zaczął od wymiany wentylatorów w komputerze na jak najcichszy model ze sterowaniem PWM jaki bym znalazł 🙂 9 minut temu, Gargan napisał: Wolisz, żeby buczało w tyle podczas słuchania muzyki czy żebyś miał cicho w pokoju? 🙂 Hałas samego komputera to zawsze największy problem. Niestety rozwiązania w pełni pasywne są dość kosztowne. Skończ trollować. Śmieszne to nigdy nie było a teraz jest żałosne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września 41 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Pod tym względem owszem, wiatraki zawsze są słyszalne, ale jeśli na głowie będą słuchawki to raczej nikt tego nie usłyszy :] Kwestia metody użytkowania PC. Wykorzystuję komputer w charakterze streamera i transportu plików, dlatego trzeba go maksymalnie wyciszyć. Jeśli ktoś słucha na słuchawkach z poziomem głośności zagrażającym uszkodzeniu słuchu to faktycznie nawet wycia PC nie będzie słyszał. Ale po co wtedy dbać o jakość dźwięku? 🤔 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yayayaya Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września Akurat tutaj mam doświadczenie i mogę co nieco powiedzieć. To zależy. Od oczekiwań. Od wyjściowego poziomu hałasu. Hobbystycznie grzebie w komputerach od prawie 30 lat. Że komputer nie powinien być poskładany z byle czego wiedziałem bardzo wcześnie po tym jak na Pentium 2 266 miałem wielkie wyjące nie wiadomo co. Ewolucji sprzętu przeszedłem dużo i wnioski mam. Po pierwsze bardzo istotny jest pobór prądu w spoczynku bo do naszych zastosowań komputer raczej się nie będzie męczył. Następnie dobranie chłodzenia i wentylatorów. Wentylatorów powinno być jak najmniej i powinny być jak najwyższej jakości. Ważne jest dobre sterowanie oprogramowaniem czy biosem płyty tak żeby sobie to wszystko poustawiać. Jak już mamy to dobrze zbudowane i nic tam nie brumi i nie szumi tylko mamy minimalne obroty wentylatorów to bierzemy się wyciszanie samej obudowy. W praktyce powinna mieć jak najmniej otworów. Do wyciszania używamy rzeczy które dobrze radzą sobie z zakresem czyli mogą być relatywnie lekkie i cienkie. W miarę możliwości nie szczypiemy się z jakością. Media center które mam: AMD af1600, 16gb, 2xnvme, Radeon 6600 czy coś tam, 3tb HDD. Wentylatory bequiet. Zasilacz też. Wszystko działa na jednym wentylatorze 12cm rozpędzonym do 280rpm. Nawet w grach jest praktycznie niesłyszalne a ciągnie GTA 5 na fullu. Wyciszenie basotek, trochę gąbek. Tyle na temat ciszy. Dalej trzeba wyjść z komputera cyfrowo bo analog z tego pudełka zawsze będzie zaszumiony. Dnia 8.07.2024 o 14:09, MariuszZ napisał: Cześć, Ważne jest by nie było pętli masy. Izolator masy USB np. Topping HS01 jest elementem który może poprawić zakres dynamiczny i jakość muzyki z kompa. Pozdrawiam. M Po czym poznać że taki problem występuje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września 50 minut temu, yayayaya napisał: Po czym poznać że taki problem występuje? Najlepiej pomierzyć. Na ucho słychać pętle jako ogólne pogorszenie jakości. Czasami będzie to typowy szum wysokoczęstotliwościowy, czasami spadek jakości w zakresie mikrodynamiki, przejrzystości, "czarnego tła". Jest sporo materiałów w sieci na temat tego maleństwa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 17 września Udostępnij Napisano 17 września 1 godzinę temu, yayayaya napisał: Dalej trzeba wyjść z komputera cyfrowo bo analog z tego pudełka zawsze będzie zaszumiony. Po czym poznać że taki problem występuje? Obecnie używam karty dźwiękowej Creative Sound Blaster AE-7. Po analogu szum karty nie przebija się ponad szum wzmacniacza, więc akurat z połączeniem analogowym nie mam problemu. Metalowa obudowa karty robi robotę 🙂 Zauważyłem, że zbytnie wyciszenie obudowy PC powoduje utrzymywanie się w niej ciepła. Wtedy reaguje PWM i wentylacja przyspiesza. Czyli robi się błędne koło. Pakujesz więcej wyciszenia żeby komputer zrobił się głośniejszy 😄 Tak, że zostałem przy standardowych panelach Fractal Design. Ważne, że są ciężkie i dobrze spięte śrubami. Może kiedyś się przełamię na drugi dysk SSD. Niby WD Red są ciche, ale im mniej ruchomych części tym lepiej. Jeden wentylator u mnie nie dałby rady. Intel + RTX = farelka 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yayayaya Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 12 godzin temu, MariuszZ napisał: Najlepiej pomierzyć. Na ucho słychać pętle jako ogólne pogorszenie jakości. Czasami będzie to typowy szum wysokoczęstotliwościowy, czasami spadek jakości w zakresie mikrodynamiki, przejrzystości, "czarnego tła". Jest sporo materiałów w sieci na temat tego maleństwa. Dobrze wnioskuje że jeżeli problem jest czysty elektryczny spdif jest pozbawiony problemu/rozwiązaniem problemu jeśli nie gonimy za gęstością? 11 godzin temu, Gargan napisał: Obecnie używam karty dźwiękowej Creative Sound Blaster AE-7. Po analogu szum karty nie przebija się ponad szum wzmacniacza, więc akurat z połączeniem analogowym nie mam problemu. Metalowa obudowa karty robi robotę 🙂 Zauważyłem, że zbytnie wyciszenie obudowy PC powoduje utrzymywanie się w niej ciepła. Wtedy reaguje PWM i wentylacja przyspiesza. Czyli robi się błędne koło. Pakujesz więcej wyciszenia żeby komputer zrobił się głośniejszy 😄 Tak, że zostałem przy standardowych panelach Fractal Design. Ważne, że są ciężkie i dobrze spięte śrubami. Może kiedyś się przełamię na drugi dysk SSD. Niby WD Red są ciche, ale im mniej ruchomych części tym lepiej. Jeden wentylator u mnie nie dałby rady. Intel + RTX = farelka 🙂 Zaczynając od farelki zawsze jest trudniej. Niemniej miałem porównywalnie wyciszony sprzęty gdzie przykładowo CPU było c2q po overclockingu. Chłodzony ninja plus Arctic i również z gorącym GPU Oczywiście sprzęt przestaje oddawać ciepło przez obudowę jeżeli jest zaizolowana. Zmniejsza też się pojemność obudowy. Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Temperatura procesora w spoczynku czy przy normalnej pracy może sobie wynosić spokojnie 70 stopni w niczym to nie powinno przeszkadzać jeśli celem jest cisza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września Przed chwilą, yayayaya napisał: Dobrze wnioskuje że jeżeli problem jest czysty elektryczny spdif jest pozbawiony problemu/rozwiązaniem problemu jeśli nie gonimy za gęstością? SPDiF może być za równo Coax jak i Optic. Chodzi o połączenie optyczne. Tak, kabel optyczny nie przewodzi prądu elektrycznego, więc nie połączy Ci masy w nadajniku i odbiorniku. Trzeba się zastanowić czy tak zwana "gęstość" cokolwiek zmienia, skoro większość nagrań i tak jest 16bit@44,1kHz? 🤷 7 minut temu, yayayaya napisał: Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Temperatura procesora w spoczynku czy przy normalnej pracy może sobie wynosić spokojnie 70 stopni w niczym to nie powinno przeszkadzać jeśli celem jest cisza. U mnie w spoczynku i5-12600 ma nie więcej niż 35°C (średnia). GPU wentylator włącza przy ok. 48°C. Zasilacz jest semi-passive. W obudowie jest 2x 140mm i 1x 120mm Noctua wolnoobrotowe. Profil pracy silent. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yayayaya Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 7 minut temu, Gargan napisał: SPDiF może być za równo Coax jak i Optic. Chodzi o połączenie optyczne. Tak, kabel optyczny nie przewodzi prądu elektrycznego, więc nie połączy Ci masy w nadajniku i odbiorniku. Trzeba się zastanowić czy tak zwana "gęstość" cokolwiek zmienia, skoro większość nagrań i tak jest 16bit@44,1kHz? 🤷 U mnie w spoczynku i5-12600 ma nie więcej niż 35°C (średnia). GPU wentylator włącza przy ok. 48°C. Zasilacz jest semi-passive. W obudowie jest 2x 140mm i 1x 120mm Noctua wolnoobrotowe. Profil pracy silent. O widzisz czyli masz nieźle ogarnięte i to już brzmi jak cisza dalej można się zastanawiać po co te wentylatory w ogóle chodzą i czy poza jednym wyciągającym powietrze z obudowy właśnie w okolicy takich minimalnych obrotów, cokolwiek powinno się włączać zanim nie pojawi się 60 czy 70 stopni. To też daje pewną bezwładność. Wiatraki nie muszę startować jak potrzebujesz rozpakować jakiegoś zipa albo wykonać inne krótko obciążające rzeczy. Jeszcze jedna obserwacja. Wentylatory obudowy tylko na wyciąganie nie ma sensu powietrza do środka wciskać. Tak oczywiście myślę o optyki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 11 minut temu, yayayaya napisał: O widzisz czyli masz nieźle ogarnięte i to już brzmi jak cisza dalej można się zastanawiać po co te wentylatory w ogóle chodzą i czy poza jednym wyciągającym powietrze z obudowy właśnie w okolicy takich minimalnych obrotów, cokolwiek powinno się włączać zanim nie pojawi się 60 czy 70 stopni. To też daje pewną bezwładność. Wiatraki nie muszę startować jak potrzebujesz rozpakować jakiegoś zipa albo wykonać inne krótko obciążające rzeczy. Jeszcze jedna obserwacja. Wentylatory obudowy tylko na wyciąganie nie ma sensu powietrza do środka wciskać. Tak oczywiście myślę o optyki. Jeśli chcę ciszy absolutnej to jeszcze mogę przepiąć kabel Display Port w gniazdo na płycie głównej. Wtedy RTX przechodzi w permanentny idle. Nie robi tych swoich przedmuchów. 70°C na Intelu? Pamięć zaczyna się wtedy gotować. I tak musiałem zejść do 3000MHz bo siepało artefaktami. Z wentylatorami pozwolę sobie wyrazić zdanie odrębne. Jeśli masz wentylację tylko na wydmuch to masz też więcej kurzu w środku. Dziękuję się tak dlatego, że powietrze przepływa głównie przestrzeniami pozbawionymi filtrów. Np. ażurowe zaślepki z tyłu obudowy. U mnie przed każdym wentylatorem jest filtr a w obudowie jest ciśnienie większe niż na zewnątrz. Ilość kurzu jest minimalna. Optyk zawsze brzmi najlepiej. Miałem różne DAC, ale scenariusz zawsze ten sam. Toslink daje najwięcej szczegółów i niewymuszoną dynamikę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yayayaya Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 3 minuty temu, Gargan napisał: Jeśli chcę ciszy absolutnej to jeszcze mogę przepiąć kabel Display Port w gniazdo na płycie głównej. Wtedy RTX przechodzi w permanentny idle. Nie robi tych swoich przedmuchów. 70°C na Intelu? Pamięć zaczyna się wtedy gotować. I tak musiałem zejść do 3000MHz bo siepało artefaktami. Z wentylatorami pozwolę sobie wyrazić zdanie odrębne. Jeśli masz wentylację tylko na wydmuch to masz też więcej kurzu w środku. Dziękuję się tak dlatego, że powietrze przepływa głównie przestrzeniami pozbawionymi filtrów. Np. ażurowe zaślepki z tyłu obudowy. U mnie przed każdym wentylatorem jest filtr a w obudowie jest ciśnienie większe niż na zewnątrz. Ilość kurzu jest minimalna. Optyk zawsze brzmi najlepiej. Miałem różne DAC, ale scenariusz zawsze ten sam. Toslink daje najwięcej szczegółów i niewymuszoną dynamikę. Z kurzem to ważna uwaga. U mnie jest tak że grille wiatraków z filtrami są zostawione ale nie ma wiatraków. Też nie ma potrzeby odkurzania Zdecydowanie łatwiej jest zacząć od karty graficznej która jest cicha. Ale da się ogarnąć często nawet z fabrycznym radiatorem. Wymiana wiatraka na większy wydajniejszy i znowu softwerowo sterowanie prędkością w zależności od temperatury. Z obecną grafiką mam o tyle dobrze że jest pasywna w idle bo jeszcze milej że w zasadzie też nie słyszalna przy graniu. Każda poprzednia była w jakiś sposób modowana. Fajna ta zabawa w pecety dalej się tym jaram aż się łezka kręci jak przypominam sobie podkręcanie za pomocą ołówka durona 600 mhz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 1 godzinę temu, yayayaya napisał: Dobrze wnioskuje że jeżeli problem jest czysty elektryczny spdif jest pozbawiony problemu/rozwiązaniem problemu jeśli nie gonimy za gęstością? Nie bardzo rozumiem. Chcesz lepszej jakości dźwięk to idziesz w zewnętrzną kartę audio. Takie rozwiązanie to najczęściej wykorzystanie interfejsu USB. Niestety złącze USB komputera jest strasznie zaszumione oraz często nie ma izolacji galwanicznej mas. Zasilacz komputera wymaga uziemienia obudowy co często prowadzi do pętli mas. W efekcie mamy pogorszenie jakości audio i jedynym wyjściem jest izolacja galwaniczną interfejsu USB czyli przerwanie pętli. To działa Jeżeli nie planujesz rozbudowy kompa o dodatkową kartę audio to nie ma co kombinować. Ciesz się tym co masz 😉 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 8 minut temu, yayayaya napisał: Z kurzem to ważna uwaga. U mnie jest tak że grille wiatraków z filtrami są zostawione ale nie ma wiatraków. Też nie ma potrzeby odkurzania Zdecydowanie łatwiej jest zacząć od karty graficznej która jest cicha. Ale da się ogarnąć często nawet z fabrycznym radiatorem. Wymiana wiatraka na większy wydajniejszy i znowu softwerowo sterowanie prędkością w zależności od temperatury. Z obecną grafiką mam o tyle dobrze że jest pasywna w idle bo jeszcze milej że w zasadzie też nie słyszalna przy graniu. Każda poprzednia była w jakiś sposób modowana. Fajna ta zabawa w pecety dalej się tym jaram aż się łezka kręci jak przypominam sobie podkręcanie za pomocą ołówka durona 600 mhz Ciche karty graficzne trochę nie wyrabiają na grach - mało gram, ale lubię oglądać Larę Croft w full detalach 🙂 Jeszcze pamiętam tę awanturę, kiedy ojcu komputer popsułem modyfikacjami. Może nie trzeba było ruszać tych zworek od sterowania napięciem? 🤔 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yayayaya Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 26 minut temu, MariuszZ napisał: Nie bardzo rozumiem. Chcesz lepszej jakości dźwięk to idziesz w zewnętrzną kartę audio. Takie rozwiązanie to najczęściej wykorzystanie interfejsu USB. Niestety złącze USB komputera jest strasznie zaszumione oraz często nie ma izolacji galwanicznej mas. Zasilacz komputera wymaga uziemienia obudowy co często prowadzi do pętli mas. W efekcie mamy pogorszenie jakości audio i jedynym wyjściem jest izolacja galwaniczną interfejsu USB czyli przerwanie pętli. To działa Jeżeli nie planujesz rozbudowy kompa o dodatkową kartę audio to nie ma co kombinować. Ciesz się tym co masz 😉 Od lat korzystam z zewnętrznych dac i wyprowadzam sygnał cyfrowo. Dla uproszczenia od jakiegoś czasu wybieram urządzenia z fabrycznie dobrym daciem. Obecnie ra1592 MK1. Mam możliwość podłączenia zarówno optycznym spdif jak i USB. Muszę się wsłuchać W sumie i tak rozważałem powrót do spdif bo rotel ma błąd czy cechę. Nie włącza się standby na USB. Jak telewizor sobie zgaśnie a dzieciaki zostawią spauzowanego netflixa dorotal grzeje całą dobę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gargan Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 12 minut temu, yayayaya napisał: Od lat korzystam z zewnętrznych dac i wyprowadzam sygnał cyfrowo. Dla uproszczenia od jakiegoś czasu wybieram urządzenia z fabrycznie dobrym daciem. Obecnie ra1592 MK1. Mam możliwość podłączenia zarówno optycznym spdif jak i USB. Muszę się wsłuchać W sumie i tak rozważałem powrót do spdif bo rotel ma błąd czy cechę. Nie włącza się standby na USB. Jak telewizor sobie zgaśnie a dzieciaki zostawią spauzowanego netflixa dorotal grzeje całą dobę Nie ma wyłącznika czasowego? Mój wyłącza się po 20 minutach bez muzyki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yayayaya Napisano 18 września Udostępnij Napisano 18 września 34 minuty temu, Gargan napisał: Nie ma wyłącznika czasowego? Mój wyłącza się po 20 minutach bez muzyki. Na innych złączach się wyłącza natomiast na USB nie. Serwis rotela potwierdza że tak ten typ już ma Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.