Skocz do zawartości

Uwalilem magnata mr780, proszę o pomoc.


potree22

Recommended Posts

Witam Szanownych forumowiczów. Jestem tu nowy i od razu z poważnym problemem. Coś mnie skusiło do wgrania nowego oprogramowania do magnata mr780. Znalazłem na stronie producenta firmware v. 1.14c i dokonałem zgodnie z procedurami jego wgrania. I lipa. Sprzęt uruchamia się bez wyświetlacza i nic nie udało mi się uruchomić. Jestem załamany, proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam pytanie w kwestii gwarancji.  Sprzęt kupiłem w sklepie internetowym RTV AGD 19 stycznia 2023 r. Czy mam jeszcze gwarancję? Wygląda na to, że podczas wgrywania oprogramowania padł wyświetlacz i naprawa może słono kosztować. Dzięki za jakiekolwiek sugestie i info.  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, potree22 napisał:

Jeszcze mam pytanie w kwestii gwarancji.  Sprzęt kupiłem w sklepie internetowym RTV AGD 19 stycznia 2023 r. Czy mam jeszcze gwarancję? Wygląda na to, że podczas wgrywania oprogramowania padł wyświetlacz i naprawa może słono kosztować. Dzięki za jakiekolwiek sugestie i info.  

Jesli nie zostales inaczej poinformowany, to masz 2 lata gwarancji. Nie masz karty gwarancyjnej moze? Jesli nie, to dzwon do sprzedawcy i podpytaj, co robic :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystko, dosłownie wszystko, masz rękojmi dwa lata od zakupu. Musisz to zaznaczyć przy reklamacji i dla swojego dobra nie wspominaj o nieudanej aktualizacji, wyświetlacz padł i tyle. Swoją drogą po co aktualizować MR780? Przecież on ma tylko cyfrowe radio... Co dawała ta aktualizacja? Z ciekawości pytam...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, mariol napisał:

Wyświetlacz nie pada od wgrywania softu. Masz usterkę programową a nie sprzętową. Spróbuj ponownie powoli i na spokojnie wgrać oprogramowanie. Może za szybko przerwałeś całą procedurę? Nie raz trzeba trochę czasu na załadowanie i zainstalowanie oprogramowania.

Być może.  Ale w czasie wgrywania oprogramowania pokazywało postęp aktualizacji, a na końcu skwitowało, że zakończyło się sukcesem. Więc wyłączyłem sprzęt z sieci wyłącznikiem z tyłu. Przestawiłem w tryb normalny i ponownie włączyłem i już wyświetlacz nie działał.  Ktoś doradził żeby zrestartować do ustawień fabrycznych. Zrobiłem to i uruchomiłem odtwarzacz cd i zagrało, ale wyświetlacz nic nie pokazuje. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Luk Pl napisał:

Na wszystko, dosłownie wszystko, masz rękojmi dwa lata od zakupu. Musisz to zaznaczyć przy reklamacji i dla swojego dobra nie wspominaj o nieudanej aktualizacji, wyświetlacz padł i tyle.

Gratuluje podejscia, bo to smutne, ze coraz czesciej ludzie maja sprzedawcow w dupie. No ale na to, to chyba potrzeba osobnego tematu.

Edytowano przez no_i_fajnie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Luk Pl napisał:

Na wszystko, dosłownie wszystko, masz rękojmi dwa lata od zakupu. Musisz to zaznaczyć przy reklamacji i dla swojego dobra nie wspominaj o nieudanej aktualizacji, wyświetlacz padł i tyle. Swoją drogą po co aktualizować MR780? Przecież on ma tylko cyfrowe radio... Co dawała ta aktualizacja? Z ciekawości pytam...

Zaćmienie umysłu. To wszystko. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, no_i_fajnie napisał:

Gratuluje podejscia, bo to smutne, ze coraz czesciej ludzie maja sprzedawcow w dupie. No ale na to, to chyba potrzeba osobnego tematu.

Haha, a jak polskie serwisy traktują klientów... Czochraj buraku, wstawiać się za biednych sprzedawców, prawie się popłakałem... Debil

8 minut temu, potree22 napisał:

Zaćmienie umysłu. To wszystko. 

Ty to samo, klienci powinni trzymać się razem ;) 

Najlepsza aktualizacja dla MR780 to aktualizacja do nowego sprzętu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, no_i_fajnie napisał:

Byly np. problemy z potencjometrem, a po aktualizacji jego dzialanie wracalo do normy.

No fakt. Było. Niektórzy mieli z tym problem.

Ale z drugiej strony nie wiem czy to ma wpływ to raczej przy kupnie sprzętu audio raczej unikałbym marketów i kupowałbym w salonach audio. Można nieraz zaoszczędzić kilka zł ale mieć problem. Kto wie jak tam oni się obchodzą ze sprzętem. 

Pamiętam że Niektórzy zgłaszali różne problemy a później się okazywało że sprzęt był z marketu.

8 minut temu, Luk Pl napisał:

Najlepsza aktualizacja dla MR780 to aktualizacja do nowego sprzętu.

No raczej nie. Najlepsza to zmiana lamp. Ale nie dla kogoś komu magnat nie podpasowal.

Albo kto się obraził 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Luk Pl napisał:

Haha, a jak polskie serwisy traktują klientów... Czochraj buraku, wstawiać się za biednych sprzedawców, prawie się popłakałem... Debil

Dzieki za mile wspomnienia czasow z podstawowki, kiedy uzywalo sie takich tekstow :)
Sprzedawcy wlasnie sa coraz biedniejsi, dzieki takim drobnym cwaniaczkom, jak Ty, ktorzy mysla, ze sprzet sam sie pakuje w darmowy karton do wysylki, a przy zwrocie magicznie potargany worek zamienia sie w fabryczny. 

PS Fajnie jakby zaden moderator nie usuwal tego wpisu kolegi @Luk Pl :) Niech wisi, tak jak mi.

5 minut temu, Palmos napisał:

Ale z drugiej strony nie wiem czy to ma wpływ to raczej przy kupnie sprzętu audio raczej unikałbym marketów i kupowałbym w salonach audio. Można nieraz zaoszczędzić kilka zł ale mieć problem.

Ja tez, ale wiesz jak jest. Czesto ktos oglada sprzet w salonie audio i sie na niego decyduje, ale jednak cene znajduje lepsza w markecie. Na szczescie najczesciej dystrybucja jest ta sama.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...