potree22 Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia Witam Szanownych forumowiczów. Jestem tu nowy i od razu z poważnym problemem. Coś mnie skusiło do wgrania nowego oprogramowania do magnata mr780. Znalazłem na stronie producenta firmware v. 1.14c i dokonałem zgodnie z procedurami jego wgrania. I lipa. Sprzęt uruchamia się bez wyświetlacza i nic nie udało mi się uruchomić. Jestem załamany, proszę o pomoc. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia Nie da się przywrócić fabrycznych ustawień? Press DIM and DIRECT Button on the front simultaniously for 3 sec. Attention: The unit will be set to factory settings, all stored tuner presets will be deleted. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
potree22 Napisano 10 sierpnia Autor Udostępnij Napisano 10 sierpnia Próbowałem ale wyświetlacz nie działa. Znalazłem na tym forum firmware do tego sprzętu, ale ze stycznia 2019. Może ktoś ma coś świeższego to spróbuję wgrać. Ale dziwię się, że na stronie magnata znalazłem ten w v.1.14c, który był dla mnie zgubny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Palmos Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia Może napisz maila do producenta Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
potree22 Napisano 10 sierpnia Autor Udostępnij Napisano 10 sierpnia Czy może ktoś zna adres mailowy gdzie można zgłosić problem w związku z awarią amplitunera Magnata? Jakiś support. Mam trudności. Na stronie producenta brak supportu , kontaktu, jak by to była firma krzak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia Kupiles nowy/uzywany? https://www.elcoexim.com.pl/#services Sprobuj tutaj przedzwonic po niedzieli, moze beda wiedzieli, jak pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
potree22 Napisano 10 sierpnia Autor Udostępnij Napisano 10 sierpnia Jeszcze mam pytanie w kwestii gwarancji. Sprzęt kupiłem w sklepie internetowym RTV AGD 19 stycznia 2023 r. Czy mam jeszcze gwarancję? Wygląda na to, że podczas wgrywania oprogramowania padł wyświetlacz i naprawa może słono kosztować. Dzięki za jakiekolwiek sugestie i info. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia 2 minuty temu, potree22 napisał: Jeszcze mam pytanie w kwestii gwarancji. Sprzęt kupiłem w sklepie internetowym RTV AGD 19 stycznia 2023 r. Czy mam jeszcze gwarancję? Wygląda na to, że podczas wgrywania oprogramowania padł wyświetlacz i naprawa może słono kosztować. Dzięki za jakiekolwiek sugestie i info. Jesli nie zostales inaczej poinformowany, to masz 2 lata gwarancji. Nie masz karty gwarancyjnej moze? Jesli nie, to dzwon do sprzedawcy i podpytaj, co robic Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariol Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia Wyświetlacz nie pada od wgrywania softu. Masz usterkę programową a nie sprzętową. Spróbuj ponownie powoli i na spokojnie wgrać oprogramowanie. Może za szybko przerwałeś całą procedurę? Nie raz trzeba trochę czasu na załadowanie i zainstalowanie oprogramowania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk Pl Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia Na wszystko, dosłownie wszystko, masz rękojmi dwa lata od zakupu. Musisz to zaznaczyć przy reklamacji i dla swojego dobra nie wspominaj o nieudanej aktualizacji, wyświetlacz padł i tyle. Swoją drogą po co aktualizować MR780? Przecież on ma tylko cyfrowe radio... Co dawała ta aktualizacja? Z ciekawości pytam... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
potree22 Napisano 10 sierpnia Autor Udostępnij Napisano 10 sierpnia 26 minut temu, mariol napisał: Wyświetlacz nie pada od wgrywania softu. Masz usterkę programową a nie sprzętową. Spróbuj ponownie powoli i na spokojnie wgrać oprogramowanie. Może za szybko przerwałeś całą procedurę? Nie raz trzeba trochę czasu na załadowanie i zainstalowanie oprogramowania. Być może. Ale w czasie wgrywania oprogramowania pokazywało postęp aktualizacji, a na końcu skwitowało, że zakończyło się sukcesem. Więc wyłączyłem sprzęt z sieci wyłącznikiem z tyłu. Przestawiłem w tryb normalny i ponownie włączyłem i już wyświetlacz nie działał. Ktoś doradził żeby zrestartować do ustawień fabrycznych. Zrobiłem to i uruchomiłem odtwarzacz cd i zagrało, ale wyświetlacz nic nie pokazuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia (edytowany) 12 minut temu, Luk Pl napisał: Na wszystko, dosłownie wszystko, masz rękojmi dwa lata od zakupu. Musisz to zaznaczyć przy reklamacji i dla swojego dobra nie wspominaj o nieudanej aktualizacji, wyświetlacz padł i tyle. Gratuluje podejscia, bo to smutne, ze coraz czesciej ludzie maja sprzedawcow w dupie. No ale na to, to chyba potrzeba osobnego tematu. Edytowano 10 sierpnia przez no_i_fajnie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Palmos Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia 11 minut temu, Luk Pl napisał: Co dawała ta aktualizacja? Z ciekawości pytam... Dobre pytanie. Miało coś poprawić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
potree22 Napisano 10 sierpnia Autor Udostępnij Napisano 10 sierpnia 12 minut temu, Luk Pl napisał: Na wszystko, dosłownie wszystko, masz rękojmi dwa lata od zakupu. Musisz to zaznaczyć przy reklamacji i dla swojego dobra nie wspominaj o nieudanej aktualizacji, wyświetlacz padł i tyle. Swoją drogą po co aktualizować MR780? Przecież on ma tylko cyfrowe radio... Co dawała ta aktualizacja? Z ciekawości pytam... Zaćmienie umysłu. To wszystko. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia 3 minuty temu, Palmos napisał: Dobre pytanie. Miało coś poprawić? Byly np. problemy z potencjometrem, a po aktualizacji jego dzialanie wracalo do normy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk Pl Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia 7 minut temu, no_i_fajnie napisał: Gratuluje podejscia, bo to smutne, ze coraz czesciej ludzie maja sprzedawcow w dupie. No ale na to, to chyba potrzeba osobnego tematu. Haha, a jak polskie serwisy traktują klientów... Czochraj buraku, wstawiać się za biednych sprzedawców, prawie się popłakałem... Debil 8 minut temu, potree22 napisał: Zaćmienie umysłu. To wszystko. Ty to samo, klienci powinni trzymać się razem Najlepsza aktualizacja dla MR780 to aktualizacja do nowego sprzętu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Palmos Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia 10 minut temu, no_i_fajnie napisał: Byly np. problemy z potencjometrem, a po aktualizacji jego dzialanie wracalo do normy. No fakt. Było. Niektórzy mieli z tym problem. Ale z drugiej strony nie wiem czy to ma wpływ to raczej przy kupnie sprzętu audio raczej unikałbym marketów i kupowałbym w salonach audio. Można nieraz zaoszczędzić kilka zł ale mieć problem. Kto wie jak tam oni się obchodzą ze sprzętem. Pamiętam że Niektórzy zgłaszali różne problemy a później się okazywało że sprzęt był z marketu. 8 minut temu, Luk Pl napisał: Najlepsza aktualizacja dla MR780 to aktualizacja do nowego sprzętu. No raczej nie. Najlepsza to zmiana lamp. Ale nie dla kogoś komu magnat nie podpasowal. Albo kto się obraził Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 10 sierpnia Udostępnij Napisano 10 sierpnia 5 minut temu, Luk Pl napisał: Haha, a jak polskie serwisy traktują klientów... Czochraj buraku, wstawiać się za biednych sprzedawców, prawie się popłakałem... Debil Dzieki za mile wspomnienia czasow z podstawowki, kiedy uzywalo sie takich tekstow Sprzedawcy wlasnie sa coraz biedniejsi, dzieki takim drobnym cwaniaczkom, jak Ty, ktorzy mysla, ze sprzet sam sie pakuje w darmowy karton do wysylki, a przy zwrocie magicznie potargany worek zamienia sie w fabryczny. PS Fajnie jakby zaden moderator nie usuwal tego wpisu kolegi @Luk Pl Niech wisi, tak jak mi. 5 minut temu, Palmos napisał: Ale z drugiej strony nie wiem czy to ma wpływ to raczej przy kupnie sprzętu audio raczej unikałbym marketów i kupowałbym w salonach audio. Można nieraz zaoszczędzić kilka zł ale mieć problem. Ja tez, ale wiesz jak jest. Czesto ktos oglada sprzet w salonie audio i sie na niego decyduje, ale jednak cene znajduje lepsza w markecie. Na szczescie najczesciej dystrybucja jest ta sama. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Palmos Napisano 14 sierpnia Udostępnij Napisano 14 sierpnia Dnia 10.08.2024 o 10:59, potree22 napisał: Sprzęt uruchamia się bez wyświetlacza i nic nie udało mi się uruchomić. No i jak sprawa stoi? Udało Ci się usunąć problem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 sierpnia Udostępnij Napisano 16 sierpnia Po co w nim robić upgrejd? Co on zmienia? Elco Exim powinien Ci pomoc. Dzwoń do nich. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Palmos Napisano 25 sierpnia Udostępnij Napisano 25 sierpnia Dnia 10.08.2024 o 10:59, potree22 napisał: Sprzęt uruchamia się bez wyświetlacza i nic nie udało mi się uruchomić No i jak kolego? Rozwiązałeś w końcu problem? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.