Skocz do zawartości

Kino domowe 5.1 lub 7.1 do sporego pokoju


M1kie

Recommended Posts

Witam, sporo czasu poszukuje juz jakiegos fajnego kina domowego do pokoju. Jest to niby salon+jadalnia okolo 50m2, ulozenie pokoju jest prawie takie samo jak na wizulizacji.

 

Generalnie szukalem czegos do maksymalnie 4000 PLN ale jesli bedzie warte wiecej to jestem w stanie dolozyc. Najwiecej chodzi mi o ogladanie filmow, ale czasem tez chce puscic glosniej muzyke, wiec zeby nie bylo stricte tylko pod filmy. 

 

image.png.3c5d2cb9e5adf130ef86da26ffcb91fa.png

 

Szukalem po rankingach w necie, ale czesto te rankingi sa mocno podkoloryzowane checia sprzedazy... Na grupach na FB tez ciezko jest cos sensownego znalezc. Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o naglosnienie, przykladowo przy komputerze mam logitecha z333 2.1, fajnie graja, natomiast chcialbym cos z wiekszym pierdzielnieciem oraz wiadomo czystoscia, ponad to lubie robic sobie seasnse kinowe wiec fajnie byloby moc wykorzystac w pelni glosniczki zza plecow/ z boku itd.

 

Troche tematow juz przewalkowalem ale nie znalazlem nic, co przypadloby mi do gustu jeszcze, moze podajac konkretne informacje ktos bedzie w stanie mi pomoc.

 

Pozdrawiam!

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziekuje za informacje.

 

Jestesmy na etapie malowania wiec mebli jeszcze tam nie ma, wszystko jest tez zawalone, z mila checia zrobie fotke jak juz bedzie wszystko gotowe, jesli chodzi o wypowiedz wyzej to chodzi o ta wneke gdzie ma byc tv tak? Z tego co pamietam jest tam okolo 2,2 metra szerokosci, ale musze zmierzyc dokladnie ;)

 

Kurcze w sumie nie spodziewalem sie ze za jakies "okej" uzywki to kwestia nawet 12k. Moze nie do konca dobrze sie wyrazilem - nie jestem audiofilem i zazwyczaj nie slysze duzych roznic pomiedzy dobrym/slaby naglosnieniem wiec smialo mozemy mowic o sredniej polce :)

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, M1kie napisał: