Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam, na wstępie zaznaczam że jestem kompletnym amatorem i dopiero zaczynam przygode z audio, wiec jakiekolwiek porady mile widziane :). 
Obecnie posiadany sprzęt:
1. Wzmacniacz Unitra WS 432 
2. Gramofon Unitra ADAM GS 424
3. Kolumny Unitra Space 86 

Jak widać sprzęt mocno leciwy (ale full sprawny!) i czas najwyzszy na zmiane :)
Gramofon narazie zostaje (chcę go podłaczyc do nowego wzmacniacza), szukam czegoś do typowego 'dużego' pokoju w bloku: długość 5.5m, szerokośc 3.5m, wysokosc 2.5m (czyli pomieszczenie ~20m2) 
Sprzęt ma służyć głównie do słuchania muzyki (każdy rodzaj głównie stary rock - Pink Floyd itp., ale nowoczesna elektroniczna też bedzie grana) Budżet na sprzęt to 5000zł 

Jeśli chodzi o wzmacniacz to z tego co poczytałem/posłuchalem na YT najbardziej przekonał mnie Marantz PM6007 (pytanie czy da sie do niego podłączyc gramofon?, bo na kilku filmikach słuszalem że można ale tez spotkałem sie z 'recenzja' w ktorej mówili że nie można)
Jeśli chodzi o kolumny to jeśli nie ma przeciwwzkazań co do mojego pomieszczenia chcialbym kolumny podłogowe, obejrzałem z 30 roznych filmikow na YT w ktorych polecają różne kolumny w moim budżecie ale w wiekszości polecają dobrać kolumny do wzmacniacza i tutaj pojawia sie prośba o jakąś porade które z tych kolumn co sobie 'upatrzyłem' beda najlepiej pasować do tego Marantza PM6007

1. Pylon Pearl 27
2. Pylon Opal 23
3. Dali Oberon 5
4. Tonsil Altus 300

Nie upieram sie przy tym konkretnym wzmacniaczu i kolumnach, jeśli da sie złożyć coś ciekawszego do ~5000zł to jestem otwarty :)
Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi :)

Napisano

Masz już swój plan. Tylko czego oczekujesz od tego nowego,,stereo brzmienia,, może nie ma co zmieniać?

Zmień źródło, automatycznie zmienisz pozostałe klocki, zwiększ budżet na co o najmniej 10k w używki.