Skocz do zawartości

Kino Domowe a Pomieszczenie

cheops89

Recommended Posts

Witam wszystkich Serdecznie mam pytanko dotyczące budowania kina domowego w wersji 5.2 w dosyć małym pomieszczeniu mieszkam w kawalerce pokój ma wielkość 16m2 3m5

czy jest sensu czy lepiej iść w  stereo ogólnie nie słucham jakoś specialnie muzyki bardziej mi zależy na oglądaniu filmów i graniu w gry :)

Dolby Atmos ciągle oto mi chodziło ale teraz wiem że zestaw 5.2 do tego nie służy tylko minimum 7.2 chyba że sie mylę 

Co do budżetu to 2500 zł na  Amplituner myślę np DENON AVR-X1800H albo Yamaha RX-V6A i na początek 1000 zł na dwa głosniki stereo później będę dokupywać jakie głosniki itp słyszałem że na tak małe pomieszczenie dobre będą podstawkowe ale to założę nowy temat jak dobrać głosniki itp.

Co do brzmienia ja przez całe życie praktycznie używałem słuchawek jestem totalnie początkujący nie wiem czy dobrze to opisze lubie szeroką Scenę wywarzony Bass i wsumie nie wiem co mam napisać dalej  ogólnie jestem podjarany i chce to dobrze rozegrać 

Czyli tak jeszcze raz jak mogę sory za moje pomyłki pomieszczenie jak wyżej nada sie na Zestaw 7.2 Do Dolby Atmos czy coś innego 

Edytowano przez cheops89

7.2 to też nie jest Atmos. Chcesz zbudować 5.1.2. Potrzebujesz amplitunera który wzmocni 7 kanałów, 7 kolumn i subwoofera. Te które wskazałeś są na początek ok. Pamiętaj, że istotne jest umiejscowienie głośników. Masz kanapę pod ścianą na surround najlepiej bedzie dać bi/dipole albo jakieś malutkie typu Minx 12 i powinny być min 1m od słuchacza. 

1 godzinę temu, PanKlor napisał:

7.2 to też nie jest Atmos. Chcesz zbudować 5.1.2. Potrzebujesz amplitunera który wzmocni 7 kanałów, 7 kolumn i subwoofera. Te które wskazałeś są na początek ok. Pamiętaj, że istotne jest umiejscowienie głośników. Masz kanapę pod ścianą na surround najlepiej bedzie dać bi/dipole albo jakieś malutkie typu Minx 12 i powinny być min 1m od słuchacza.