Silent_Storm111 Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego Cześć, Nie jestem w stanie poprawnie uzyskać dźwięku z systemu stereo podpiętego pod tv. jak tylko przełączam źródło dźwięku to słyszę tylko głośne trzaski i nic więcej. Głośniki to audio pro a48 a tv to sony bravia seria k z 2022 roku. Najpierw podpiąłem je po kablu hdmi z arc (wpiąłem we wlasciwe gniazda), włączyłem arc w ustawieniach tv i nic to nie dało. PCM też ustawiłem. Przeleciałem wszystkie poradniki online jakie znalazłem na yt ale nic to nie dało. Zrezygnowałem z kabla hdmi i podpiąłem głośniki kablem optycznym ale efekt jest dokładnie taki sam. Zaczynam podejrzewać ze problem jest z tv bo głośniki sparowane z telefonem przez BT grają ok. Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze można zrobić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego 9 minut temu, Silent_Storm111 napisał: Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze można zrobić? Ustawiłeś dźwięk w TV na urządzenie zewnętrzne ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silent_Storm111 Napisano 6 lutego Autor Udostępnij Napisano 6 lutego Tak, tv widzi głośniki ale jak się na nie przełączę to słychać tylko trzaski... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RLC2 Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego (edytowany) Ustaw dźwięk w TV na PCM Zmień ustawienie Cyfrowe wyjście audio telewizora z platformą Android TV™ na PCM: Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie. Wybierz opcję Ustawienia. Wybierz opcję Dźwięk lub Obraz i dźwięk. Wybierz opcję Wyjście audio. ... Wybierz opcję Cyfrowe wyjście audio i zmień jej ustawienie na PCM. Edytowano 6 lutego przez RLC2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silent_Storm111 Napisano 6 lutego Autor Udostępnij Napisano 6 lutego Jest ustawione na PCM (to już wcześniej ustawiałem) i jest to samo zarówno na optyku jak i hdmi tutaj był podobny problem (dźwięk bardzo zbliżony do pierdzenia które wydają moje głośniki) ale niestety nikt nie wpadl na to jak rozwiazac problem... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RLC2 Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego Masz możliwość sprawdzenia tych Aodio Pro na innym TV Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RLC2 Napisano 6 lutego Udostępnij Napisano 6 lutego Jakie masz gniazda w tym TV może jakiś minijack? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silent_Storm111 Napisano 6 lutego Autor Udostępnij Napisano 6 lutego Tak, mam drugi telewizor (jest nawet innej marki bo to Samsung) jutro je podepnę i zobaczę co będzie. Wejście na mini jack też jest i jutro mam zamiar też kupić ten kabel. Potestuje i dam znać. Dzięki za zainteresowanie tematem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silent_Storm111 Napisano 7 lutego Autor Udostępnij Napisano 7 lutego Podłączyłem głośniki do 2 tv (starszy Samsung) i zmieniłem tylko ustawienie dźwięku na zewnętrzne źródło i działa bez problemu. Tak więc problem musi być w ustawieniach tv sony... Zrobię chyba reset do ustawień fabrycznych i podłącze wszystko jeszcze raz. Dam znać czy działa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RLC2 Napisano 7 lutego Udostępnij Napisano 7 lutego (edytowany) Na to wychodzi że problem tkwi w TV Sony. Coś mu nie pasuje. W takich przypadkach zawsze odstawienie dźwięku na PCM działało. Edytowano 7 lutego przez RLC2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silent_Storm111 Napisano 10 lutego Autor Udostępnij Napisano 10 lutego Update z dzisiaj. Gadałem z typem z helpdesku sony, średnio był pomocny. Nie powiedział mi nic czego bym już nie wiedział. Oczywiście nic też nie pomógł. Na weekend kupiłem jeszcze kabel mini jack chinch (ale efekt ten sam). Walczyłem 2,5h ze wszystkimi ustawieniami na każdym rodzaju kabla i nic. Oststni rzecz jaką spróbuję dzisiaj to przywrócenie tv do ustawień fabrycznych. Jak to nie pykne to szukam jakiegoś speca co przyjedzie na miejsce i sprawdzi co i jak. Tak czy inaczej dam znać jak to się skonczy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RLC2 Napisano 10 lutego Udostępnij Napisano 10 lutego Dziwne to wszystko naprawdę! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 10 lutego Udostępnij Napisano 10 lutego Sony... Przywróć ustawienia fabryczne i skonfiguruj jeszcze raz to może zatrybi. Też mam (a w sumie miałem) problemy z audio. Co prawda trochę innego rodzaju, ale szarpanie się z ustawieniami nic nie dawało, dopiero pomogły fabryczne ustawienia po wcześniejszej aktualizacji systemu. Jeśli Cię interesuje co u mnie było... Wysypywało się audio na eARC do ampli po zakończeniu używania Tidal. Apka sama w sobie działa super, ale brak w niej klasycznej opcji "zamknij" przez co sobie ciągle w tle wisi nawet jak zatrzymuje się muzykę. W momencie jak odpalam inne usługi czy aplikacje używające dźwięku na TV to po kilku chwilach dostaję komunikat o błędzie połączenia ze sprzętem audio i nic już się nie da z tym zrobić. Ten sam problem pojawiał się w konfiguracji z Denon jak i JBL-S, więc to na pewno kwestia SONY. Problem udało mi się naprawić - po używaniu Tidal wchodzę w ustawienia aplikacji TV i zamykam ręcznie apkę. Od tego momentu spokój. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.