TEODAN75 Napisano 15 lutego Napisano 15 lutego Dzień dobry Mam zwykłą subskrypcję TIDAL oraz amplituner sieciowy ONKYO TX-8250. Na przeciągu paru lat wyświetlana na urządzeniu i w aplikacji ONKYO jakość odtwarzania utworów rożni się od tej widocznej w aplikacji TIDAL. Po tym jak TIDAL nadawał jednocześnie w jakości FLAC CD, FLAC HiRes oraz MQA, utwory w FLAC CD (16/44.1) oraz MQA przy odtwarzaniu były prawidłowo oznaczane w aplikacji ONKYO i na urządzeniu. Natomiast utwory FLAC HiRes były oznaczane ... dziwnie ,FLAC 24/96 widniał jako MQA 96, FLAC 24/192 jako MQA 192. W jakiej jakości to leciało w realu wiedzieć nie mogę. Ale nadszedł dzień (chyba w lipcu 2024) kiedy TIDAL zgodnie z zapowiedzią zlikwidował MQA na swojej platformie. Od tej chwili jakość wszystkich utworów odtwarzanych z TIDAL (w tym widocznych w aplikacji TIDAL jako HiRes) widnieje na moim urządzeniu i w aplikacji ONKYO tylko i wyłącznie jako FLAC 44.1kHz/16bit... Nie zmartwiło mnie to na początku jakoś mocno, bo kiedyś przeszedłem na subskrypcję TIDAL oferującą FLAC 44.1/16 właśnie i potem poszerzono to o HiRes beż zwiększenia ceny subskrypcji i myślałem że jakimś update'm to naprawią. Ale zmian nie ma już bardzo długo. W Customer Support ONKYO nie powiedzieli nic konkretnego i poradzili zrzucić ustawienia do fabrycznych. Nie bardzo chcę to robić I nie sądzę że to coś zmieni. Mam pytanie czy ktoś jeszcze na Forum ma ten problem, czy można z tym coś zrobić czy też czekać na ewentualny update słuchając e międzyczasie FLAC 44.1/16, który też zły nie jest? Odpisz, cytując
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 16 lutego Napisano 16 lutego 16 godzin temu, TEODAN75 napisał: Dzień dobry Mam zwykłą subskrypcję TIDAL oraz amplituner sieciowy ONKYO TX-8250. Na przeciągu paru lat wyświetlana na urządzeniu i w aplikacji ONKYO jakość odtwarzania utworów rożni się od tej widocznej w aplikacji TIDAL. Po tym jak TIDAL nadawał jednocześnie w jakości FLAC CD, FLAC HiRes oraz MQA, utwory w FLAC CD (16/44.1) oraz MQA przy odtwarzaniu były prawidłowo oznaczane w aplikacji ONKYO i na urządzeniu. Natomiast utwory FLAC HiRes były oznaczane ... dziwnie ,FLAC 24/96 widniał jako MQA 96, FLAC 24/192 jako MQA 192. W jakiej jakości to leciało w realu wiedzieć nie mogę. Ale nadszedł dzień (chyba w lipcu 2024) kiedy TIDAL zgodnie z zapowiedzią zlikwidował MQA na swojej platformie. Od tej chwili jakość wszystkich utworów odtwarzanych z TIDAL (w tym widocznych w aplikacji TIDAL jako HiRes) widnieje na moim urządzeniu i w aplikacji ONKYO tylko i wyłącznie jako FLAC 44.1kHz/16bit... Nie zmartwiło mnie to na początku jakoś mocno, bo kiedyś przeszedłem na subskrypcję TIDAL oferującą FLAC 44.1/16 właśnie i potem poszerzono to o HiRes beż zwiększenia ceny subskrypcji i myślałem że jakimś update'm to naprawią. Ale zmian nie ma już bardzo długo. W Customer Support ONKYO nie powiedzieli nic konkretnego i poradzili zrzucić ustawienia do fabrycznych. Nie bardzo chcę to robić I nie sądzę że to coś zmieni. Mam pytanie czy ktoś jeszcze na Forum ma ten problem, czy można z tym coś zrobić czy też czekać na ewentualny update słuchając e międzyczasie FLAC 44.1/16, który też zły nie jest? Cześć Uderz bezpośrednio do dystrybutora Onkyo. Do działu technicznego. https://konsbud-hifi.com.pl Odpisz, cytując
Q21 Napisano 17 lutego Napisano 17 lutego Tidal stworzył nowy model subskrypcji po odejściu od MQA, Tidal Max. Producenci musieli zaktualizować sprzęty do jego obsługi i przy wielu starszych modelach tego nie zrobili niestety Nie widzę nigdzie informacji, by planowali to zrobić w przypadku TX-8250. Odpisz, cytując
TEODAN75 Napisano 17 lutego Autor Napisano 17 lutego Dnia 16.02.2025 o 13:19, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Cześć Uderz bezpośrednio do dystrybutora Onkyo. Do działu technicznego. https://konsbud-hifi.com.pl Dziękuję! 3 godziny temu, Q21 napisał: Tidal stworzył nowy model subskrypcji po odejściu od MQA, Tidal Max. Producenci musieli zaktualizować sprzęty do jego obsługi i przy wielu starszych modelach tego nie zrobili niestety Nie widzę nigdzie informacji, by planowali to zrobić w przypadku TX-8250. Dziękuję! Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 18 lutego Napisano 18 lutego Jest o tym mowa w wielu wątkach. Tidal ma problemy ostatnio i działaniem i aktualziacjami. Trzymajmy kciuki żeby to było czasowe. Na razie nie ma co analizować. Trzeba czekać. 1 Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.