TEODAN75 Napisano 15 lutego Napisano 15 lutego Dzień dobry Mam zwykłą subskrypcję TIDAL oraz amplituner sieciowy ONKYO TX-8250. Na przeciągu paru lat wyświetlana na urządzeniu i w aplikacji ONKYO jakość odtwarzania utworów rożni się od tej widocznej w aplikacji TIDAL. Po tym jak TIDAL nadawał jednocześnie w jakości FLAC CD, FLAC HiRes oraz MQA, utwory w FLAC CD (16/44.1) oraz MQA przy odtwarzaniu były prawidłowo oznaczane w aplikacji ONKYO i na urządzeniu. Natomiast utwory FLAC HiRes były oznaczane ... dziwnie ,FLAC 24/96 widniał jako MQA 96, FLAC 24/192 jako MQA 192. W jakiej jakości to leciało w realu wiedzieć nie mogę. Ale nadszedł dzień (chyba w lipcu 2024) kiedy TIDAL zgodnie z zapowiedzią zlikwidował MQA na swojej platformie. Od tej chwili jakość wszystkich utworów odtwarzanych z TIDAL (w tym widocznych w aplikacji TIDAL jako HiRes) widnieje na moim urządzeniu i w aplikacji ONKYO tylko i wyłącznie jako FLAC 44.1kHz/16bit... Nie zmartwiło mnie to na początku jakoś mocno, bo kiedyś przeszedłem na subskrypcję TIDAL oferującą FLAC 44.1/16 właśnie i potem poszerzono to o HiRes beż zwiększenia ceny subskrypcji i myślałem że jakimś update'm to naprawią. Ale zmian nie ma już bardzo długo. W Customer Support ONKYO nie powiedzieli nic konkretnego i poradzili zrzucić ustawienia do fabrycznych. Nie bardzo chcę to robić I nie sądzę że to coś zmieni. Mam pytanie czy ktoś jeszcze na Forum ma ten problem, czy można z tym coś zrobić czy też czekać na ewentualny update słuchając e międzyczasie FLAC 44.1/16, który też zły nie jest? Odpisz, cytując
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 16 lutego Napisano 16 lutego 16 godzin temu, TEODAN75 napisał: Dzień dobry Mam zwykłą subskrypcję TIDAL oraz amplituner sieciowy ONKYO TX-8250. Na przeciągu paru lat wyświetlana na urządzeniu i w aplikacji ONKYO jakość odtwarzania utworów rożni się od tej widocznej w aplikacji TIDAL. Po tym jak TIDAL nadawał jednocześnie w jakości FLAC CD, FLAC HiRes oraz MQA, utwory w FLAC CD (16/44.1) oraz MQA przy odtwarzaniu były prawidłowo oznaczane w aplikacji ONKYO i na urządzeniu. Natomiast utwory FLAC HiRes były oznaczane ... dziwnie ,FLAC 24/96 widniał jako MQA 96, FLAC 24/192 jako MQA 192. W jakiej jakości to leciało w realu wiedzieć nie mogę. Ale nadszedł dzień (chyba w lipcu 2024) kiedy TIDAL zgodnie z zapowiedzią zlikwidował MQA na swojej platformie. Od tej chwili jakość wszystkich utworów odtwarzanych z TIDAL (w tym widocznych w aplikacji TIDAL jako HiRes) widnieje na moim urządzeniu i w aplikacji ONKYO tylko i wyłącznie jako FLAC 44.1kHz/16bit... Nie zmartwiło mnie to na początku jakoś mocno, bo kiedyś przeszedłem na subskrypcję TIDAL oferującą FLAC 44.1/16 właśnie i potem poszerzono to o HiRes beż zwiększenia ceny subskrypcji i myślałem że jakimś update'm to naprawią. Ale zmian nie ma już bardzo długo. W Customer Support ONKYO nie powiedzieli nic konkretnego i poradzili zrzucić ustawienia do fabrycznych. Nie bardzo chcę to robić I nie sądzę że to coś zmieni. Mam pytanie czy ktoś jeszcze na Forum ma ten problem, czy można z tym coś zrobić czy też czekać na ewentualny update słuchając e międzyczasie FLAC 44.1/16, który też zły nie jest? Cześć Uderz bezpośrednio do dystrybutora Onkyo. Do działu technicznego. https://konsbud-hifi.com.pl Odpisz, cytując
Q21 Napisano 17 lutego Napisano 17 lutego Tidal stworzył nowy model subskrypcji po odejściu od MQA, Tidal Max. Producenci musieli zaktualizować sprzęty do jego obsługi i przy wielu starszych modelach tego nie zrobili niestety Nie widzę nigdzie informacji, by planowali to zrobić w przypadku TX-8250. Odpisz, cytując
TEODAN75 Napisano 17 lutego Autor Napisano 17 lutego Dnia 16.02.2025 o 13:19, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Cześć Uderz bezpośrednio do dystrybutora Onkyo. Do działu technicznego. https://konsbud-hifi.com.pl Dziękuję! 3 godziny temu, Q21 napisał: Tidal stworzył nowy model subskrypcji po odejściu od MQA, Tidal Max. Producenci musieli zaktualizować sprzęty do jego obsługi i przy wielu starszych modelach tego nie zrobili niestety Nie widzę nigdzie informacji, by planowali to zrobić w przypadku TX-8250. Dziękuję! Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 18 lutego Napisano 18 lutego Jest o tym mowa w wielu wątkach. Tidal ma problemy ostatnio i działaniem i aktualziacjami. Trzymajmy kciuki żeby to było czasowe. Na razie nie ma co analizować. Trzeba czekać. 1 Odpisz, cytując
Johan Napisano wczoraj o 19:45 Napisano wczoraj o 19:45 Dnia 15.02.2025 o 20:25, TEODAN75 napisał: Dzień dobry Mam zwykłą subskrypcję TIDAL oraz amplituner sieciowy ONKYO TX-8250. Na przeciągu paru lat wyświetlana na urządzeniu i w aplikacji ONKYO jakość odtwarzania utworów rożni się od tej widocznej w aplikacji TIDAL. Po tym jak TIDAL nadawał jednocześnie w jakości FLAC CD, FLAC HiRes oraz MQA, utwory w FLAC CD (16/44.1) oraz MQA przy odtwarzaniu były prawidłowo oznaczane w aplikacji ONKYO i na urządzeniu. Natomiast utwory FLAC HiRes były oznaczane ... dziwnie ,FLAC 24/96 widniał jako MQA 96, FLAC 24/192 jako MQA 192. W jakiej jakości to leciało w realu wiedzieć nie mogę. Ale nadszedł dzień (chyba w lipcu 2024) kiedy TIDAL zgodnie z zapowiedzią zlikwidował MQA na swojej platformie. Od tej chwili jakość wszystkich utworów odtwarzanych z TIDAL (w tym widocznych w aplikacji TIDAL jako HiRes) widnieje na moim urządzeniu i w aplikacji ONKYO tylko i wyłącznie jako FLAC 44.1kHz/16bit... Nie zmartwiło mnie to na początku jakoś mocno, bo kiedyś przeszedłem na subskrypcję TIDAL oferującą FLAC 44.1/16 właśnie i potem poszerzono to o HiRes beż zwiększenia ceny subskrypcji i myślałem że jakimś update'm to naprawią. Ale zmian nie ma już bardzo długo. W Customer Support ONKYO nie powiedzieli nic konkretnego i poradzili zrzucić ustawienia do fabrycznych. Nie bardzo chcę to robić I nie sądzę że to coś zmieni. Mam pytanie czy ktoś jeszcze na Forum ma ten problem, czy można z tym coś zrobić czy też czekać na ewentualny update słuchając e międzyczasie FLAC 44.1/16, który też zły nie jest? witam Jestem posiadaczem Onkyo tx 8390 i mam dokładnie ten sam problem. Od czasu aktualizacji mój amplituner odtwarza tylko FLAC 44.1/16 i nie zanosi się , żeby było inaczej. Opisywalem mój problem na forum, ale noie bylo żadnego odzewu więc cieszy mnie fakt, ze nie jestem osamotniony choć mam inny model, ale problem taki sam. Jeśli coś się zmieni to napiszę. Pozdrawaim Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 16 godzin temu Napisano 16 godzin temu Pisaliście do Onkyo? Warto. Odpisują. Ale nie do pilskiego dystrybutora tylko bezpośrednio do nich. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.