fluid77 Napisano wczoraj o 11:18 Udostępnij Napisano wczoraj o 11:18 Witam. Odkryłem dzisiaj że w jednej kolumnie Monitor Audio Gold 300 6g w jednym głośniku niskotonowym nie ma basu. Kolumny były kupione na początku roku. Teraz nie wiem czy reklamować z tytułu rękojmi czy gwarancji oraz czy domagać się wymiany kolumn czy naprawy. Ktoś podpowie ci będzie najlepsze w tym przypadku? Jeżeli napisałem w nieodpowiednim dziale to proszę o przeniesienie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wing0 Napisano wczoraj o 12:01 Udostępnij Napisano wczoraj o 12:01 Rękojmia praktycznie zawsze jest lepsza dla kupującego. Domagać się chyba nie da wymiany. Producent ma prawo naprawić jeśli jest taka możliwość. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.