Skocz do zawartości


  • Ostatnie posty

    • Pewnie był za mało "liniowy"?
    • A mnie się to wyjątkowo nie podoba. A to rzadkość, bo często wrzucam "łapkę w górę" w tym temacie. Odrzuca mnie to połączenie cyfrowego niebieskiego wyswietlacza z analogowym hmmm... domyślam sie ze to taki "amber".  Mam jednak nadzieję że podświetlenie niebieskie mozna zmienić na pasujące do "wycieraczek" i wtedy dałbym "łapę w górę"😇   Kolejna sprawa gdyby wyswietlacz do tego byl centralnie w środku, a wycieraczki po bokach ( gdzie ich wielkość jest wielkości "gałek") to byłoby to moim skromnym zdaniem bardziej spójne i razie zarazem (nie mowiac juz ze wycieraczki sa delikatnie za wysoko wzgledem tych gałek- nie wyglada mi to dobrze, a jestem estetą).
    • Ciąg dalszy o ECM-owym jazzie. Odświeżam sobie klasyki, ale też mniej popularne płytki.  Old and New Dreams - "Old and New Dreams" (1979) - fantastyczny album. Zróżnicowany - jest egzotycznie, ekspresyjnie ale też subtelnie, intrygująco - partie Hadena w "Song for the Whales".  Dave Liebman - "Lookout Farm" (1974) - prawdopodobnie najbardziej znany album Liebmana, nie znam innych. Dość standardowe fusion, świetnie zagrane. Abercrombie gra piękne partie, szczególnie w otwieraczu, w latynoskim stylu.  John Surman - "Upon Reflection" (1979) - mój drugi odsłuch tej płytki Surmana. Nie powiem, niebanalne granie. Jazz, elektronika, folkowe klimaty. Świetnie się tego słucha, choć osobiście leszcze lepiej wspominam "Morning Glory" i "How Many Clouds Can You See?" Innych płyt Surmana dla ECM nie znam.  
    • Z mojej strony jako klienta najlepiej byłoby,żeby ceny były za parę skoro nie można kupić jednej sztuki bo inaczej to mylące. Zakładam,że takie aktywne Elaci są nierozłączną parą, pewnie są spakowane w jedno pudełko, nie da się kupić jednej sztuki. W takim wypadku trochę bez sensu podawać cenę za sztukę.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...