Skocz do zawartości


  • Ostatnie posty

    • Proponuje wykonać wszystko wg. poniższych wskazówek  
    • @Bogusław 66 a nie myślałeś o peugeocie 3008 albo 5008? moim 5008 mam 100k kilometrów zrobione i na razie nic się nie dzieje (jedna spinka odpadła), w VW multiwanie przy 25k było robione zawieszenie i kamera cofania, plastiki. silnik i skrzynia w vweju jest okej. przyjemnie się jeździ, w opcji sport czy na manetkach auto przyspiesza przyzwoicie. jedyne przymuly są w sytuacji jak dojeżdżasz bez gazu do skrzyżowania albo włączania się do ruchu dodasz gazu, wtedy skrzynia potrafi się zastanowić. ja już się przyzwyczaiłem do tego I po prostu sam z automatu zrzucam bieg. ale to miałem w każdym automacie, począwszy od Mitsubishi raidera.
    • W takim razie będę się cieszył 2301L w wersji fabrycznej , która też brzmi wybornie.  Źródłem przy AU07 był gramofon z zewnętrznym przedwzmacniaczem gramofonowym . SF nie mogły oddać całych swoich możliwości ponieważ miały delikatny problem z jednym z przetworników . Co do kosztów to nie szaleję z wydatkami i moje zakupy są zwykle na długie lata . Nie handluję sprzętem audio. Jak nie ma części to nie ma. Będzie oryginał.      
    • Ja mam pytanko do właścicieli VW T_Roc1a z DSG .... czy wasze wozidła a raczej skrzynia ma te drobne "zastanawianie się" co zrobić w codziennym użytkowaniu w mieście? i drugie ... jak z czułością pedału gazu?  Przymierzam się do kupna VW, pierwszy na test został zabrany T-Cross. Ja pamiętam skrzynie DSG z wcześniejszej pracy właśnie tej z mikro przycięciami.(ruszanie i zmiany).  Jazda testowa T-Cross zaskoczyła mnie pracą skrzyni, bo o dziwo te występujące czasami "zastanawianie" tu zostało zniwelowane.  Teraz testuje T-Roc i "zmora" powróciła.  Pedał gazu? ... T-Cross ma liniowy i równy w przeciwieństwie to T-Roc bo ten wpierw reaguje mało czule i trzeba trosze nim operować w typowym ruchu miejsko-korkowym a potem, bardziej w sekcji początek - środek pedał robi się czuły i w ciągu kilku chwil nie wiele zmieniając nacisk szybko zmienia sie prędkość na już nie miastową. silnik 1,5 Więc jak to jest w waszych T-Roc? Pytam, bo mi osobiście lepiej powozi się tym większym bratem. Jest też jeszcze sprawa klapy bagażnika, czyli 5te drzwi o ile dla mnie to nie kłopot to dla żony zamykanie już tak, tu niestety zostało przyzwyczajenie z Citroen C5 gdzie praca klapy była wspomagana elektrycznie z przyciskiem do zamykania. A tak się składa, że mały T-Cross nie ma tej opcji w ogóle a w T-Roc za dopłatą do dziwnego pakietu, ale jest ... klapa elektryczna.   Musiałem uwzględnić te udoskonalenie i jutro odbieram na weekend Skodę Kamyq .. czy jakoś tak.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...