@Kordian Kamiński Przede wszystkim podstawowe pytanie jak zgrałeś suba bo z tego co piesze brzmi to tak jakbyś w ogóle tego nie zrobił? Najlepiej użyć w Twoim przypadku Sonarworks, aby poprawnie go zszyć bo stawiam, że gra, aby tylko grać .Monitory studyjne od razu Ci obnażą ułomności pokoju, a z tego co widać no raczej nic nie masz co by pomogło akustyce (gołe ściany, podłoga itp) monitory też stoją w rogach co Ci podbija dodatkowo bas, kalibracja niezbędna. Spróbuj na próbę położyć jakiś gruby dywan, nawet pożyczyć - w rogach walnij wieże z ubrań na moment, zasłoń ścianę kocem, domowymi sposobami zmiękcz pokój. Monitory trójdrożne zawsze będą lepsze, niż dwudrożne, ale w Twoim przypadku nic to nie da ,a jeśli chodzi o podłogówki będą Ci tam dudnić, będzie to grać o wiele gorzej, moim zdaniem dobrze spisałaby się tam obudowa zamknięta i przede wszystkim mniejsze bardziej wydajniejsze, wyższej klasy monitory, niż Yamaha. Obecnie Twój największy problem to akustyka, integracja suba oraz ustawienie. Zrób sobie test, weź paczki i suba do większego pokoju, zagraconego i sobie sprawdź jak grają albo nawet do kolegi, myślę, że się zdziwisz
Slucham na dość przejzystych Kudosach, wiec ich dźwięk mnie nie zaskoczyl i nie meczył. Ale nie kazdemu się spodoba, gdzie slychać kazdy szmer i ambient pomieszczenia moze juz byc problemem w realizacji ( zalezy od mikrofonow).
Profesjonalne studio, ale nie słuzy do produkcji muzyki.
Bez suba ale w calym systemie dźwieku przestrzennego.
Dobrze zastanow się czy przerzucic się na Genelec. Neumann ma bardziej domowy sznyt. Genelec jest bardziej bezbarwny, studyjny.
Jesli chodzi o Genelec, to slyszalem już kilkanascie jak nie kilkadziesiat modeli.