Skocz do zawartości

pawel_luk1

Uczestnik
  • Zawartość

    33
  • Dołączył

  • Ostatnio

O pawel_luk1

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnio na profilu byli

160 wyświetleń profilu
  1. Weź pod uwagę, że z tych wzmacniaczy tylko Denon PMA-1500R ma loundness...
  2. Wzmacniacze porównuję zawsze przy regulatorach barwy na 0 i wyłączonych wszelkich polepszaczach. Inaczej to nie ma sensu....
  3. Słuchałem Sony 7ES wielokrotnie, ale nie z Heco Aurora, tylko z kolumnami DIY na Scanach z serii Iluminator i SB Acoustics z serii Satori. Lubię dokładnie taką samą muzykę jak Ty i moim zdaniem, jazz, blues czy pop bardzo dobrze na nim brzmią. Wg mnie nie brakuje mu ani góry ani dołu, wszystkie ma w sam raz. I ma bardzo ładne wokale, zarówno męskie jak i żeńskie. Sam się nad nim nawet zastanawiałem, ale wylądowało coś innego.
  4. Jeśli nie używasz korekcji bas/sopran to nic nie podbija. Po prostu wychodzi z niego wtedy sygnał o maksymalnej możliwiej amplitudzie w przypadku połączenia po RCA, a jeśli chodzi o połączenie Toslinkiem, to powinien wychodzić sygnał cyfrowy, nietknięty przez cyfrową regulację głośności, czyli bez zmniejszonej rozdzielczości bitowej. Piszę powinien, bo nie mam pewności czy Chromecast wtedy coś modyfikuje czy nie, i czy wychodzi z niego totalne bit-perfect. Zapewne twórcy Chromcasta to wiedzą. A może ktoś robił jakieś testy na tą okoliczność...
  5. To opcja ustawia maksymalny poziom sygnału na wyjściu. Jeśli łączymy Chromecasta optykiem z zewnętrznym DAC-iem, to powinno się ją zawsze włączać. Nawet jeśli łączymy po analogu ze wzmacniaczem, to też powinno się ją włączać a głośność regulować wzmacniaczem.
  6. Może tu https://www.q21.pl/yamaha-t-d500-srebrny-outlet.html ?
  7. Też nie rozpatrywałem tego typu wzmacniaczy, a wylądował u mnie Arcam A29. I można używany kupić w Twoim założonym budżecie. IMHO tak właśnie gra Arcam A29. I to od samego początku regulacji głośności. Czy gra cicho czy głośno zawsze trzyma tą samą jakość.
  8. Ojojojoj, Brzmieniowo i tak wolę angielską konkurencję niż te japońskie karateki. Jednak w kwestii regulacji wzmocnienia jestem zero - jedynkowy. Wzmacniacze bez pilota i bez wyświetlacza pokazującego poziom wzmocnienia dla mnie nie istnieją. I jeśli o mnie chodzi, to mogli by takich w ogóle nie produkować. Taką ma zajawkę i już. Mam do tego prawo. Żyjemy w wolnym kraju.
  9. Może Roksan w przyszłości to poprawi. Najnowsze Audiolaby, Arcamy i Creeki mają już regulacje na drabinkach rezystancyjnych i wyświetlacze...
  10. Skopana regulacja głośności. Przy cichym słuchaniu ustawienie żądanej głośności za pomocą pilota może doprowadzić do szału, W tej recencji https://www.hfc.com.pl/test/1970,roksan-k3.html też o tym pisali. "Minusy: Mało precyzyjna regulacja głośności, zarówno ręczna, jak i pilotem" To samo miałem z Musical Fidelity A3. Naciskasz krótko przycisk na pilocie, a głośność skacze raz o 1 dB, raz o 3 dB. Przyczyną oczywiście jest zastosowanie potencjometru z silniczkiem oraz niedopracowanie sterowania z pilota. Jakoś inni sobie z tym radzą pomimo stosowania potencjometrów z silnikiem....
  11. Hmm... Ujmę to tak - mam wrażenie, że za przestrzeń i powietrze odpowiadają u mnie głównie kolumny i wzmacniacz. To samo dotyczy się cichego słuchania. Chociaż z Irdaciem jest tu trochę lepiej. Z kolei porównując źródło, jakim jest Onkyo NS-6170 z odtwarzaczem Arcam CDS27, ten drugi gra po prostu lepiej, a nie ma konstrukcji dual mono. Jego DAC zbudowany jest na jednym "zwykłym" Burr-Brownie PCM1794. Więc to, że akurat w Onkyo są dwa AKM4490, osobno na każdy kanał, nie ma wg mnie aż takiego znaczenia. U mnie NS-6170 wylądował z dwóch powodów: obecność radia FM/DAB i to że w czarnej wersji wizualnie pasuje do Arcama A29 i CDS27. A kupowałem to Onkyo z zamiarem podłączenia go i tak do zewnętrznego DACa...., co nastąpiło raczej wcześniej niż później...., bo szukałem też DAC-a to telewizora. Irdac-II załatwił mi tu sprawę kompleksowo, bo ma 4 wejścia cyfrowe i pilota, którego kody mogłem przepisać do pilota uniwersalnego i przełączać dwa źródła na raz jednym przyciskiem. (miałem też DAC-a Cambridge Audio DAC Magic 100, ale na nim dialogi z telewizora mnie irytwały, w ogóle górna średnica z niego mnie irytowała, dopiero na IrDACu-II wokale mam takie jak lubię) Z drugiej strony Onkyo samo z siebie gra na prawdę nieźle, więc jak Ci zależy na tunerze FM/DAB, to idź w tą stronę. Najwyżej potem dokupisz sobie jakiś zewnętrzny DAC. Najlepiej wypożycz gdzieś do odsłuchu NS-6170 i będziesz wiedział wszystko.
  12. Odtwarzacz CD również sprzedany, Można zamknąć temat.
  13. Pewnie, że warto. Nawet jakość radia FM mi się poprawiła. I tu duży plus dla Onkyo NS-6170, które na wyjściu optycznym i coax ma dostępne nawet to źródło. Generalnie funkcjonalność tego Onkyo jest na bardzo wysokim poziomie. Z dobrym DAC-iem dostajemy świetny strumieniowiec.
  14. Nieaktualne. Można usunąć/zamknąć temat.
  15. Może trochę późno pada odpowiedź, ale ja mam właśnie teraz takie zestawienie i mogłem porównać DAC-a w Onkyo NS-6170 z irDACiem II. Może się komuś innemu przyda moja opinia. To jest jednak różnica klas. DAC w Onkyo gra całkiem fajnie, ale dopiero po podłączeniu irDACa, dźwięk mam porównywalny z Arcamem CDS27. Onkyo w porównaniu z irDACiem jest trochę przygaszone, podłączenie Arcama powoduje wzrost dynamiki, lepsze nasycenie średnicy, lepszą czytelność basu, no i przede wszystkim uplastycznienie wokali. Poprawia się dosłownie wszystko... Aha. Wzmak mam Arcam A29, kolumny DIY Satori 2,5 drogi..
×
×
  • Utwórz nowe...