Skocz do zawartości

shureido

Uczestnik
  • Zawartość

    94
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Okolice

Ostatnio na profilu byli

327 wyświetleń profilu
  1. Dobrze chociaż, że wykrzyczałeś to do siebie patrząc w lustro
  2. Brawo za obiektywną samoocenę Więc nie narażaj się swoimi wpisami na śmieszność Wujku Dobra Rada, na jakiej dziedzinie nie znam się wg Ciebie ?
  3. Sprzedaż nie idzie, trzeba troszkę pod pelerynką obrońcy nakręć atmosferę jak się nie ma argumentów, pozostaje tylko taka forma przyznania się do porażki naganiaczu naleśnikowy
  4. Gramofoniarz, awokat pro bono lansiarzy Zanim zaczniesz nadstawiać głowy przeczytaj chociażby wpis założyciela wątku, pomyśl i ewentualnie rób z siebie obrońcę grupy o której mowa Twoje pieszenie jest "błyskotliwe" Czy chcąc wypić mleko kupujesz krowę ? To a'propos robienia badań, jako naleśnikarz jesteś nieobiektywny, koniec lansu
  5. Nie mam drapaka i tym bardziej zgadzam się w 1000% z poniższym stwierdzeniem @Dzika ludzie, którzy bezmyślnie podążąją za trendami... ...i moda na gramofony po prostu nie jest wyjątkiem dodam, że stado lanserów winylowych tym bardziej wygląda żałośnie, im bardziej ich wiedza dotycząca obszarów audio jest mniejsza albo żadna
  6. No co Ty, na vinylu jest teraz każda muza, nawet taka jakiej nie ma
  7. @Dzik celnie opisał sprawę patefonową 99% procent gramofoniarzy to lansiarze kupujących vinyle w biedrze Tylko czekać aż ktoś dla beki wylansuje pocztówki dźwiękowe i temat poniesie się równie lotnie co naleśnik
  8. Jeżeli wymiar jest priorytetem, ogarnij klasę D Coraz większy wybór świetnie brzmiących klamotów w określonym budżecie
  9. Jak masz Benia w super stanie to super, kompletuj ampli i jak potrzebujez cd, tylko słuchać
  10. Nic nie innego nie będzie tak koherentne brzmieniowo z Altusami jak wzmacniacz UNITRA Diora WSH-110 i cedek Unitra CDF 003R o dopasowaniu wzornictwa i klimatu vintage nie wspomnę Gramofon też planujesz do zestawu ?
  11. W maju od zawsze jest Monachium Gratulalacje dla pomysłodawców majowego terminu
  12. Kolego ( inżynierze akustyku, ? ) wobec tego proszę ustosunkować się do poniższego cytatu "W otwartych liniach transmisyjnych ( a taka jest właśnie jest w PMC ) na zewnątrz wydostaje się duża część energii promieniowanej przez tylną stronę membrany. Działanie linii po części służy jej wytłumieniu, które jednak okazuje się mało skuteczne, a po części – i stąd wciąż ma ona sens - przesunięciu fazy, dzięki czemu fala może wyjść, przynajmniej w pewnych zakresach częstotliwości, w fazie w przybliżeniu zgodnej z fazą promieniowania przedniej strony membrany... ...okazuje się, że wbrew początkowym założeniom o braku oddziaływania linii transmisyjnej na głośnik, jest to układ akustyczny, będący w sprzężeniu zwrotnym z głośnikiem, nawet w stopniu większym niż obudowa zamknięta, a podobnym jak bas-refleks - no chyba że labirynt zdecydowanie wytłumimy, ale w praktyce takie obudowy grają basem bardzo szczupłym z góry dziękuję za rzeczowe argumenty negujące poprawność tekstu powyższych akapitów i prawdziwość użytego zwrotu ( bold ) życząc mile spędzonego czasu nad analizą, która pozwoli na zapobieżenie przemocy wobec piany
  13. czy otwór wylotowy w przypadku linii transmisyjne nie jest potrzebny ? nie jest to takie jednoznaczne, skracając temat są dwie szkoły podkreślałem w każdej wypowiedzi, o upraszczającym uogólnieniu a chodzi w każdym aspekcie o stworzenie optymalnych warunków akustycznych to co zastosował B&W w pierwszej wersji ( forma linii transmisyjnej zamkniętej ) Nautilus też temu służy
×
×
  • Utwórz nowe...