duzy213 Napisano Poniedziałek o 19:05 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 19:05 koledzy podczas słuchaniu muzyki ,,cicho,, zaczął mi migać tv tzn co kilka kilkanascie sekund na chwilkę czarny ekran aż w końcu dwięk się zawiesił z głośników było słychać przez chwilę takie brum... poszedł dym i się wyłaczył.... po kilku minutach go uruchomiłem i o dziwo wszystko działało... obraz nie migał dzwięk był ok i powiem szczerze że zgłupiałem... , na innym forum koledzy zasugerowali żeby oddać do serwisu no i tak zrobiłem i tu kolejny problem , sprzedawca wyciagając go z pudełka żeby zrobić zdjecia postawił go na pokrętłach na twardym blacie i uszkodził jedno pokrętło... co było odnotowane , następna sprawa to sugestia sprzedawcy żeby nie pisać o ,, dymie,, bo to by miało świadczyć o mojej winie że niby problemy z prądem ... ale uparłem się żeby o tym napisał... , i tutaj pytanie czy ktoś miał podobny problem , czy serwis może robić problem i co z uszkodzonym pokrętłem ?? amplituner podłaczony hdmi arc z tv lg , a kolumny to cztery tanoye 7.1 i centralny też od tannoya . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano Poniedziałek o 20:06 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 20:06 Jaką miałeś impedancję ustawioną w amplitunerze i jaką impedancję mają głośniki. Być może zadziałały zabezpieczenia, ale trochę za późno. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano Poniedziałek o 20:20 Autor Udostępnij Napisano Poniedziałek o 20:20 ja go mam 5 miesiąc i poza problemami z heosem działał dobrze... nawet po tym incydencie działał idealnie... obraz był ok muza też ok , a inpedancja 8 ohm Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu No to jak na gwarancji to dobrze że oddałeś do serwisu, w końcu coś się tam podziało skoro „zadymił”. Nie ma sensu czegoś takiego zostawiać i czekać co będzie dalej. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 19 godzin temu Udostępnij Napisano 19 godzin temu Nie ma na ten moment co teoretyzować Czas pokaże, co powie serwis 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 12 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 12 godzin temu (edytowany) serwis serwisem ale sprzedawca uszkodził mi ,, gałkę,,... i jeśli się okaże że przyjedzie z tą uszkodzoną gałką co wtedy ??? Edytowano 6 godzin temu przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim nie ma sensu cytować go w całości Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 10 godzin temu Udostępnij Napisano 10 godzin temu (edytowany) Skoro już jest w serwisie i będą naprawiać to niech sprzedawca zapłaci za naprawę gałki, jak będzie wymiana na nowy to po problemie. Powinieneś się od razu tak umówić z sprzedawcą i to zapisać w protokole/karcie zgłoszenia do serwisu. Edytowano 10 godzin temu przez tomek72 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 10 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 10 godzin temu (edytowany) w opisie stanu towaru jest napisane ,,doradca zarysował lewe pokrętło,,... oczekiwany sposóbzałatwienia reklamacji wymiana ... podstwa prawna ,,niezgodność towaru z umową,, Edytowano 6 godzin temu przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim nie ma sensu cytować go w całości Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.