duzy213 Napisano Poniedziałek o 19:05 Napisano Poniedziałek o 19:05 koledzy podczas słuchaniu muzyki ,,cicho,, zaczął mi migać tv tzn co kilka kilkanascie sekund na chwilkę czarny ekran aż w końcu dwięk się zawiesił z głośników było słychać przez chwilę takie brum... poszedł dym i się wyłaczył.... po kilku minutach go uruchomiłem i o dziwo wszystko działało... obraz nie migał dzwięk był ok i powiem szczerze że zgłupiałem... , na innym forum koledzy zasugerowali żeby oddać do serwisu no i tak zrobiłem i tu kolejny problem , sprzedawca wyciagając go z pudełka żeby zrobić zdjecia postawił go na pokrętłach na twardym blacie i uszkodził jedno pokrętło... co było odnotowane , następna sprawa to sugestia sprzedawcy żeby nie pisać o ,, dymie,, bo to by miało świadczyć o mojej winie że niby problemy z prądem ... ale uparłem się żeby o tym napisał... , i tutaj pytanie czy ktoś miał podobny problem , czy serwis może robić problem i co z uszkodzonym pokrętłem ?? amplituner podłaczony hdmi arc z tv lg , a kolumny to cztery tanoye 7.1 i centralny też od tannoya . Odpisz, cytując
tomek72 Napisano Poniedziałek o 20:06 Napisano Poniedziałek o 20:06 Jaką miałeś impedancję ustawioną w amplitunerze i jaką impedancję mają głośniki. Być może zadziałały zabezpieczenia, ale trochę za późno. 1 Odpisz, cytując
duzy213 Napisano Poniedziałek o 20:20 Autor Napisano Poniedziałek o 20:20 ja go mam 5 miesiąc i poza problemami z heosem działał dobrze... nawet po tym incydencie działał idealnie... obraz był ok muza też ok , a inpedancja 8 ohm Odpisz, cytując
tomek72 Napisano wczoraj o 04:45 Napisano wczoraj o 04:45 No to jak na gwarancji to dobrze że oddałeś do serwisu, w końcu coś się tam podziało skoro „zadymił”. Nie ma sensu czegoś takiego zostawiać i czekać co będzie dalej. 1 Odpisz, cytując
Q21 Napisano wczoraj o 07:52 Napisano wczoraj o 07:52 Nie ma na ten moment co teoretyzować Czas pokaże, co powie serwis 1 Odpisz, cytując
duzy213 Napisano wczoraj o 15:14 Autor Napisano wczoraj o 15:14 (edytowany) serwis serwisem ale sprzedawca uszkodził mi ,, gałkę,,... i jeśli się okaże że przyjedzie z tą uszkodzoną gałką co wtedy ??? Edytowano 21 godzin temu przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim nie ma sensu cytować go w całości Odpisz, cytując
tomek72 Napisano wczoraj o 16:43 Napisano wczoraj o 16:43 (edytowany) Skoro już jest w serwisie i będą naprawiać to niech sprzedawca zapłaci za naprawę gałki, jak będzie wymiana na nowy to po problemie. Powinieneś się od razu tak umówić z sprzedawcą i to zapisać w protokole/karcie zgłoszenia do serwisu. Edytowano wczoraj o 16:44 przez tomek72 1 Odpisz, cytując
duzy213 Napisano wczoraj o 17:06 Autor Napisano wczoraj o 17:06 (edytowany) w opisie stanu towaru jest napisane ,,doradca zarysował lewe pokrętło,,... oczekiwany sposóbzałatwienia reklamacji wymiana ... podstwa prawna ,,niezgodność towaru z umową,, Edytowano 21 godzin temu przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim nie ma sensu cytować go w całości Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.