apococito Napisano Środa o 17:02 Napisano Środa o 17:02 Cześć wszystkim. Potrzebuję porady w wyborze swojego pierwszego stereo. W sumie ma być to prezent dla żony, która już za długo patrzy na zakurzony gramofon. Pokój (salon) 35m2. Największym problemem jest budżet. Chciałbym zmieścić się do 2500 zł. Wiem, że to bardzo mało, ale nie potrzebuję fajerwerków. Z racji tego, że jestem zielony w temacie audio myślałem o najmniejszej linii oporu: amplituner stereo + głośniki + ew. przedwzmacniacz do gramofonu. Wychodzę z założenia kupna lepszych głośników i trochę zaoszczędzić na ampli. Myślałem o głośnikach Indiana Nota 260 X. Doradzilibyście jeśli chodzi o amplituner do nich? Godzę się z tym, że w tej cenie nie będę miał ampli z Bluetooth itd. Jedyne wymaganie żony jest takie, żeby przyszły odtwarzacz CD był z tej samej firmy, żeby stworzyło fajny zestaw (nie dyskutuję o względy estetyczne). Przez to odpada WiiM Amp który wydawał się sensownym wyborem. Ampli mógłby być nawet używany, paronastoletni ale tu się rodzi pytanie do bardziej doświadczonych czy warto czy za łatwo można się nadziać na wadliwe sprzęty. Za jakiekolwiek podpowiedzi będę wdzięczny. Odpisz, cytując
kn1234 Napisano Środa o 17:19 Napisano Środa o 17:19 Polataj po okolicy ,po znajomości coś posłuchaj i kup używane tylko Odpisz, cytując
apococito Napisano Środa o 17:40 Autor Napisano Środa o 17:40 Po znajomości będzie ciężko. Ktoś ma kogoś do polecenia w Krakowie? Odpisz, cytując