nUmer Napisano 11 lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 lipca 2009 Witam!Jestem tu nowy, tak więc witam wszystkich serdecznie.Jestem raczej totalnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt audio.Czego oczekuję w tej cenie? - dobrego amplitunera oraz dobrych głośników (5.1 + możliwie z subwooferem osobno.; zastanawiałem się nad tymi tutaj)Proszę o rady co wybrać. Muza ma popłynąć strumieniem audio z komputera. Przypuszczalna karta muzyczna X-Fi Elite Pro (również jestem otwarty na propozycje)Sprzęt ma nagłośnić pokój 10m2 przy czym chciałbym poczuć ten "ucisk" w klatce piersiowej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba82 Napisano 11 lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 lipca 2009 JA tez za bardzo na tym sie nie znam ale uwazam,że te kolumny ktore proponujesz sa za duze dla twoich 10m2.Proponuje cos takiego http://www.rtvexpert.pl/amplitunery/denon-...09-1?v=10898744 http://www.elektropunkt.pl/opis/Jamo_S_606_HCS_3/9728amplituner DENONA porzadna firma, moc tez wystarczajaca i posiada wszystkie potrzebne dekodery dzwieku lacznie z HD. jesli chodzi o kolumny to rowniez dobra firma za ta cene jedne z lepszych.Napisz czy potrzebujesz jakies dvd, jakiej muzyki sluchasz i czy bedziesz wiecej ogladal filmow czy sluchal muzyki. w granicach kwoty jaka mozesz przeznaczyc na zakup sprzetu istnieje wiele kombinacji oraz mozliwosci wyboru.nie kieruj sie tylko i wylacznie moja opinia bo rowniez dopiero zaczynam przygode z KDpoczekaj az bedzie na forum pacio94 on ci napewno pomoze, on zna sie bardzo dobrze w tych tematach. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...