cano Napisano 2 września 2007 Udostępnij Napisano 2 września 2007 Jak w temacie, szukam optymalnego rozwiązania. Za tę kwotę szukam czegoś co zapewni dobrą jakość dźwięku, nie wiem czy da się znaleźć coś co będzie zawierało i amplituner i DVD (najlepiej z nagrywaniem ) i kolumny. Nie znam się na tym, więc proszę o pomoc.Pzdrcano Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo1964 Napisano 2 września 2007 Udostępnij Napisano 2 września 2007 W jakim pokoju będzie grać i czego chcesz na tym sprzęcie słuchać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lupo Napisano 3 września 2007 Udostępnij Napisano 3 września 2007 Zainteresuj się zestawami LG, mają niezłe kolumny, większość jest już z nagrywarkami. Co do samych nagrywarek dobre robi Pioneer, ale te zestawy są raczej drogie i mają liche głośniki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cano Napisano 3 września 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 września 2007 Uznałem, że w ogóle zrezygnuję z DVD na rzecz lepszego zestawu głośników. DVD już mam (bez nagrywania i DivX, lepiej poczekać już na Blue-ray.Pokój:Niestety pokój z TV połączony jest z kuchnią i o ile sam ma wymiary 4,5x2 to z kuchnią 4,5x4,5 (oba pomieszczenia nie są oddzielone, pokój jest jednak trochę dłuższy niż kuchnia.KOD<----2,5m----><---2m--->________________________ | TV | ^| | || kuchnia | || | 4,5m|___________ | | \ | | \ | | \_kanapa| vZdaję sobie sprawę, że nic nadzwyczajnego nie uzyskam.Muzyka: Rock, Classic Rock, Alt. Rock, Progressive Rock, Pop (Zespoły: Pink Floyd,Deep Purple, Led Zeppelin, REM). No i ooczywiście filmy też są ważne :].Pzdrcano Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...