Johnny Napisano 2 września 2007 Udostępnij Napisano 2 września 2007 Witam!Chciałbym kupić zestaw stereo, ale nie znam się. Myślałem nad kolumnami JBL Balboa 30 + wzmacniacz Yamaha AX-497. Czy wzmacniacz będzie pasował do tych kolumn? Czy jest to dobry wybór, czy może zamienić na coś innego? Muzyki słucham różnej: Metal, Klasyka, Trance ogólnie wszystkiego, pokój ma około 20m2. Mogę przeznaczyć do 2200zł na całość. Zestaw początkowo będzie podłączony do komputera. Czy macie jakieś propozycje? Z góry dzięki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frog Napisano 3 września 2007 Udostępnij Napisano 3 września 2007 Tu http://audio.com.pl/forum/index.php?showtopic=1581 padło trochę fajnych propozycji w cenie, która Cię interesuje i to już z odtwarzaczem CD, znacznie lepszym niż komputer. Jeśli upierasz się na Yamahe to wzmak jest OK, kolumny do hałasowania, metal wporzo, klasyka nie bardzo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbigniew Napisano 7 września 2007 Udostępnij Napisano 7 września 2007 Do tego wzmacniacza aż się prosi dobrać pasujący odtwarzacz, zwłaszcza, że ten Yamahy jest całkiem dobry. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo1964 Napisano 11 września 2007 Udostępnij Napisano 11 września 2007 Balboa są bardziej kolumnami do kina niż do muzyki. Jeżeli lubisz takie "konturowe" brzmienie, może lepiej JBL Northridge? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senat Napisano 11 września 2007 Udostępnij Napisano 11 września 2007 Moim zdaniem cena balboy jest zbyt wygorowana. Lepiej kupic E80, E90 lub cos calkiem innego. Np Magnat Monitor 1000 do metalu jak znalazl Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...