Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam Wszystkich.

Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o sprzęt RTV dlatego szukałem jakiegoś forum gdzie mogłbym liczyć na fachową pomoc. Jakoś pracownicy Media Markt mnie nie przekonali swoją wiedzą.
A więc tak noszę się z zamiarem zakupu kina domowego w granicach 2-3 tyś zł. Ważną częścią tego zestawu jest nagrywarka DVD ( ze względu na żonę , udało mi się ją przekonać do kina).Znalazłem sobię następujący sprzęt:

-http://www.mediapasaz.pl/nagrywarka-dvd-divx-hdd-sony/rdr-gx220s-srebrny.html
-http://www.skapiec.pl/site/cat/27/comp/189737
-http://www.topmarket.pl/kolumny_i_glosniki/SONY_SS_FCR_6000.php

Wątpliwości nabrałem przeglądając rózne fora w tym i Wasze. Dlaczego nigdzie nikt nic nie pisze o SONY. Czy to taka zła firma? Czy za te pieniądze można kupić coś leprzego?
Dodam jeszcze , że maniakiem - "audiofilem" nie jestem , nigdy nie słuchałem i oglądałem muzyki i flimu na kinie domowym więc nie mam żadnego porównania.. Kino w 90% przeznaczone będzie do filmów

DZiękuje za ewentualne porady.
Napisano
Nie no jakoś to zagra, spokojnie nie bedzie to dzwiek jak z popularnego kiedys jamnika, posiedzisz wszystko ustawisz to i Ciebie skoro nie masz doswidczenia zadowoli, za 2,3koła spokojnie mozesz wybrac inny sprzet..natomiast wez pod uwage,ze z regoly jezeli oscylujesz w tej same kwocie sprzet zagra podobnie jeden 10-15% lepiej inny 10-15%gorzej.
Zestawow za taką kase mozna złożyć co najmniej kilkanaście...wiec..ja Tobie konkretnego nie podam
co do marki sony... dawno zeszla na psy..to tak ogolnie to nie czasy PRL-u i sklapów pewex baltona itp itd...sony niech zostanie w MM
Polecam takie sprawdzone i solidne marki jak Onkyo, Denon, Harman Kardon
Napisano
Co do nagrywarek: