the_dinn Napisano 20 stycznia 2008 Udostępnij Napisano 20 stycznia 2008 Witam.Chcę kupić mój pierwszy zestaw kina domowego.1. Budżet ok 4000 zł2. W skład zestawu chodzi: - dvd, - aplituner (fajnie by było z dekoderami do HD), - kolumny 5.0 / 5.1.3. Przeznacenie: - muzyka (rock, POP, heavy metal, czyli wszystkiego po trochu), - filmy, - koncerty,4. Pokój 3 x 4, w przyszłości może będzie coś większego.Nie znam się na sprzęcie, więc bardzo proszę o pomoc. Może macie jakieś ciekawe konfiguracje, coś sprawdzonego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proton Napisano 21 stycznia 2008 Udostępnij Napisano 21 stycznia 2008 Bedziesz składał z osobnych klocków czy jedna firma i ma ładnie wyglądać? jak to drugie to coś z LG, jak pierwsze - zostaw najwięcej kasy na kolumny, dvd ma marginalne znaczenie, do tego dobry amplituner. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Józek Napisano 21 stycznia 2008 Udostępnij Napisano 21 stycznia 2008 Napisz do czego głównie będziesz wykorzystywał ten sprzęt (najlepiej w %) muzyka czy KD.Czy dopuszczasz zakup sprzętu używanego, czy też musi być nowy?Jak odpowiesz to pomyślimy....... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GAWRON___M Napisano 21 stycznia 2008 Udostępnij Napisano 21 stycznia 2008 Cytat jak to drugie to coś z LG, LG a to dobre Czy moze byc cos uzywanego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...