Skocz do zawartości

Jakie kolumny stereo do Yamahy RX-V365???

Recommended Posts

Napisano
WItam

Odzedziczyłem w/w AV z zestawem małych kolumienek Yamahy 5.1 i do kina domowego sie sprawdzają ale słuchać muzyki sie na nich nie da dosłownie niczego - od MTV do FLAC-ów wszystko dosłownie zlane. Nie jestem audiofilem i muzyki słucham czasami dla relaksu oraz czasami filmy muzyczne oraz koncerty. Gatunki mnie interesujące to ROCK, BLUES, POP, JAZZ i troche klasyki. Wiem ze to spora rozpietosc ale coz. Poszukuje kolumn ktore po pierwsze ten AV uciagnie a po drugie w miare uniwersalnych raczej dynamicznych z analitycznym brzmieniem. Nie znosze mulenia oraz buczacego basu. Chciałbym aby było sprężyście i z przytupem icon_wink.gif Pomieszczenie to ok 18m2. Typ kolumn - podłogowe. Dodam od razu iz nie mogę zmienic AV gdyż mój budzet zamyka sie w 2200zł. Dziekuje z góry za wszelkie konstruktywne oraz konkretne odpowiedzi.

Dodam jeszcze iz rozgladam sie po rynku od tygodnia i głowa mnie boli od ilosci opinii oraz producentów zachwalających swoje produkty. W marketach podczas słuchania wszystkie brzmią podobnie - ciężko tam skupić uwagę na szczegółach.

Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na kolumny polskie STX FS 250? Dadzą rade? O 100-kroc wolałbym polską robote niz chinska icon_wink.gif
Napisano
STX-250 to nawet nieźle grające kolumny. Za te pieniądze wśród nowych nie mają praktycznie konkurencji (biorąc pod uwagę ich gabaryty) W tym tylko kłopot, że one dobrze nie zagrają z byle jakim wzmacniaczem. Nawet ze średnim. Trzeba naprawdę dobrego. A ten amplituner, niestety... icon_sad.gif
Poza tym chyba za duże paczki do takiego pomieszczenia, ale oczywiście trzeba by wypróbować. Rzecz jasna nie mogą stać zbyt blisko ściany. 60-80cm to minimum by dobrze zagrały.