Skocz do zawartości

Wzmaczniacz/amplituner stereo do Dali Zensor 7


xaos_1984

Recommended Posts

Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczam, że nie znam się tak bardzo na sprzęcie ale chciałbym abyście mi pomogli w wyborze w miarę możliwości. Planuję w okolicach wakacji zakupić kolumny Dali Zensor 7. Pomieszczenie w którym będą stały to pokój w blokach 20m2. Szukam do nich aplitunera/wzmaczniacza i tu pierwsze pytanie czy zakupić amplituner wielokanałowy czy szukać stereo (słyszałem, że stereo zagrają lepiej z kolumnami 2.0)?
Słucham muzyki różnej ale bardzo lubię wokal (tak aby dostawać aż gęsiej skórki przy słuchaniu:)))
Moje drugie pytanie i zarazem prośba to jaki wzmaczniacz/ampliturer zakupić do tych kolumn? Cena to max 2000zł.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich.
M.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,
jeśli zestaw będziesz wykorzystywał przede wszystkim do odsłuchu muzyki, zdecydowanie najlepszym wyborem będzie klasyczny, stereofoniczny wzmacniacz. Jeśli wybrałeś kolumny Dali Zensor, proponowałbym dwa modele wzmacniaczy - Nad C326 BEE lub Xindak A-06. Jeśli natomiast wybór jeszcze nie jest ostateczny, zdecydowanie namawiam jeszcze na odsłuch polskich kolumn Audio Academy Phoebe III.

Zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania poszczególnych konfiguracji. W przypadku pytań służę pomocą.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stereo nie używa się termminologii rodem z kina domowego. Czyli nie kolumny 2.0, tylko po prostu kolumny albo kolumny stereo.
Od ampli KD (wielokanałowego) lepiej spisze się w stereo (czyli jeśli ma być do słuchania muzyki) amplituner stereo. A na ogół jeszcze lepiej wzmacniacz stereo.
Kolumny całkiem przyjemne, ale...