Skocz do zawartości

Zestaw kina domowego.


ola44

Recommended Posts

Witam, jestem kompletnie zielona w temacie a jestem w potrzebie kupna kina domowego bo dźwięku z tv już nie mogę słuchać icon_smile.gif
Nie jestem melomanem ale fajnie by było mieć jakiś fajny zestaw głównie do muzyki i filmów.
Mogę przeznaczyć około 1,2k.
Interesuje mnie cały zestaw, gdyż nie mam pojęcia jak samej poskładać inny układ.
Mój pokój ma 17m2.
Chciałabym kupić raz i mieć na kilka lat.
Znalazłam np. coś takiego: http://www.euro.com.pl/zestawy-kina-domowe...440p.bhtml#opis
Czy owy zestaw się nadaje?
Proszę o rady i podpowiedzi icon_smile.gif
Pozdrawiam Ola icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj plastików.
Jeśli głównie do muzyki to za 1200zł kupisz całkiem przyjemnie grający używany zestaw 2 kolumn i wzmacniacza (tv, jeśli masz płaski tv to zwykle da się podłączyć przejściówką tv - kabel optyczny - DAC -> wzmacniacz). Ewentualnie coś w stylu miniwieży Denona M39, nowy zestaw kupisz w tej okolicy.
Jak chcesz pełne kino to tylko używane sprzęty. Tylko kino ma sens w przypadku gdy oglądasz filmy z bluray lud dvd itp, nie z telewizji. Dźwięk musi być w dolby digital lub DTS, inaczej kino nie ma sensu, lepiej kupić stereo do filmów z tv, przy okazji w muzyce lepiej zagra.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, do fimów z płyt ujdzie i zwróć uwagę czy taki moduł ma wejście IN optyczne, bo nie zawsze jest. Z muzyka będzie słabiutko, bo na takie przednie głośniki amplituner nie podaje basu, głośniki zwyczajnie nie moga go odtworzyć, tę rolę przejmuje subwoofer. Więc muzyki, radia słuchasz z subwooferem. Niestety do takiego zestawu nie można podpiąć normalnych dużych kolumn, kiedy przyszła by na to kiedyś ochota. Kupując trzeba być świadomym ułomności i niedoskonałości tego typu zestwu.